2011-02-09, 21:13
Medlem
Hejar på Adam eller han som lagade blodpuddingen i första programmet, var det Björn han hette? För övrigt tycker jag att det är underhållande att kolla på! Det som e lite irriterande är att de säger "det här kan vara den viktigaste tallriken i ditt liv" heeeela tiden!
Citera
2011-02-09, 21:23
Medlem
heja jessica
Citera
2011-02-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Vad har Ingrid i ansiktet? Såg ut som dåligt översminkade kratrar efter jättefinnar...

Ja det såg bedrövligt ut. Nästan så man undrar om det faktiskt hade sett bättre ut utan smink.

Laleh har jag redan börjat hata en hel del. Sitta och gråta och säga att det är det viktigaste i hela sitt liv hela tiden.. nej tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Maybelene
Hejar på Adam eller han som lagade blodpuddingen i första programmet, var det Björn han hette?

Tyckte han verkade skön i början, men börjar störa mig lite på hans nöjda och belåtna framtoning.

Tror och hoppas på Louise. Hon verkar duktig. Adam vet jag inte vad jag ska tro om än, men han är skön iallafall, hejar lite på honom också.
Citera
2011-02-09, 21:39
Medlem
TorkelGregows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Vad har Ingrid i ansiktet? Såg ut som dåligt översminkade kratrar efter jättefinnar...
Innan avsnittet spelades in råkade hon ut för en ”otäck cykelvurpa”, på bloggen finns även en osminkad version som någon önskade.

http://lifeofingrid.blogg.se

//Monark
Citera
2011-02-09, 21:39
Medlem
hahaha vet inte om någon av er har skrivit, har inte läst igenom denna tråd.

Killen som gjorde två potatisar och två stycken pannbiffar med lite lingonsylt i mitten samt lite ärtor på sidan om... hahahah kan inte någon lägga ut det på youtube eller nåt... Det var komik när han kom in där! Hederlig svensk mat. Jag tror att det var första eller andra avsnittet.

Han hade lagt upp den där lilla lingonsylten med sån kärlek !
Citera
2011-02-09, 21:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Såg svenska versionen för första gången nu ikväll. Det som slog mig, då jag kollat på masterchef uk och austraila var att det hela verkade ha en ganska låg nivå om man jämför med de nämda versionerna. Topp tio och man lagar en skten tomatpasta som inte ens ser god ut, eller serverar en bränd potatisbiff.
Citera
2011-02-09, 21:45
Medlem
AvantiPopolos avatar
va fan! Mr Nöjd var ju skönast av alla !
Citera
2011-02-09, 22:36
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
Jag är helt säker på att jag sett Ingrid inom svensk porr. Någon som vet mer? Eller är jag helt ute och cyklar? Försökt söka runt lite men det är så jävla enerverande med all reklam och skit som kommer upp.

Tror du tänker på dessa bilder som dök upp för några år sen....Emma.
http://www.imagefap.com/pictures/217...a-nice-cumshot
Citera
2011-02-09, 23:10
Bannlyst
Fan hon den där Louise e fin asså! Någon som har hennes facebook?
Citera
2011-02-10, 00:51
Medlem
Bruc3s avatar
Har för mig att Jessica sög rätt mycket kuk i yngre dagar, men kan ha fel.

Per Morberg...Riktig skön kille, men så jävla sliskig samtidigt.

Vad är vinsten av den här tävlingen?
Citera
2011-02-10, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bruc3
Vad är vinsten av den här tävlingen?

Såg du inte dagens avsnitt? Dom sa det i början iaf. Vinnaren får ett kontrakt för att ge ut en kokbok och 250 000kr. Rätt imponerande pris. En sådan kokbok lär sälja rätt ordentligt med tanke på alla tittare, och 250 000kr är ju inte fy skam. Dock är det väl skatt på det så räkna bort hälften.
Citera
2011-02-10, 01:00
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillstruggle
Såg du inte dagens avsnitt? Dom sa det i början iaf. Vinnaren får ett kontrakt för att ge ut en kokbok och 250 000kr. Rätt imponerande pris. En sådan kokbok lär sälja rätt ordentligt med tanke på alla tittare, och 250 000kr är ju inte fy skam. Dock är det väl skatt på det så räkna bort hälften.

Jo jag ser på det nu faktiskt.

Hörde/såg bara 250 000 kr och en kokbok. Men jag tänkte mer i slutet.

Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in