Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-24, 14:29
  #1
Medlem
Robqrs avatar
Jag sökte lite i forumet men hittade inte det jag sökte.
Jag är intresserad av att spara min säd. Men inte för att göra nån på tjocken utan endast för det sexuella. Jag har en idé om att spara c:a 10-15 utlösningar i en/flera burkar/fryspåsar. När jag uppnått detta tar jag fram en fru/flickvän/engångsligg. Binder för hennes ögon och har sedvanlig BDSM light med henne. Vid tillfälle tar jag fram min sparade säd och "låtsas" få "monsterutlösning" där jag sprutar ner fitta, mage, bröst och ansikte.

Jag undrar om någon annan gjort detta och har erfarenheter att bidra med. Jag har startat projektet flera gånger men aldrig fullföljt det. Bl.a. tycker jag att det lukter konstigt om sperman efter några timmar i fryspåse. Jag har då förvarat den i kylskåp c:a 6 timmar. Vill ju inte bespruta mitt offer med något som stinker.
Citera
2010-08-24, 15:14
  #2
Medlem
HolyCraps avatar
Hade du tänkt något åt det här hållet?
http://img.chan4chan.com/img/2009-03...7447390341.jpg
Citera
2010-08-24, 15:18
  #3
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HolyCrap
Hade du tänkt något åt det här hållet?
http://img.chan4chan.com/img/2009-03...7447390341.jpg
Jo, fast kanske inte riktigt den mängden. Men bilden var ju bra...
Citera
2010-08-24, 15:49
  #4
Medlem
-Jokern-s avatar
kan ju säga direkt att ditt första problem blir att du behöver värma all sparad sperma till ca 37 grader och det kan vara lite svårt att tajma det när du ska knulla någon samtidigt
Citera
2010-08-24, 17:39
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jokern-
kan ju säga direkt att ditt första problem blir att du behöver värma all sparad sperma till ca 37 grader och det kan vara lite svårt att tajma det när du ska knulla någon samtidigt
Skitsnack, fixa en vass nagel, förvara sperman i en kondom och förvara den i frysen.

När det blir dags ta fram den i rumstemperatur ett tag o kör sedan upp den i röven strax innan det är dags att börja knulla.

När det närmar sig fiska ut kondomen, slit hål med nageln och pressa ut skiten där det passar ..


Sperman kommer ju dock vara lättflytande antar jag istället för den tjockare konsistensen den har direkt vid utlösningstillfället.
Citera
2010-08-24, 18:07
  #6
Medlem
-Jokern-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Skitsnack, fixa en vass nagel, förvara sperman i en kondom och förvara den i frysen.

När det blir dags ta fram den i rumstemperatur ett tag o kör sedan upp den i röven strax innan det är dags att börja knulla.

När det närmar sig fiska ut kondomen, slit hål med nageln och pressa ut skiten där det passar ..


Sperman kommer ju dock vara lättflytande antar jag istället för den tjockare konsistensen den har direkt vid utlösningstillfället.


ja självklart! att jag inte tänkte på det!
Citera
2010-08-24, 18:27
  #7
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Skitsnack, fixa en vass nagel, förvara sperman i en kondom och förvara den i frysen.

När det blir dags ta fram den i rumstemperatur ett tag o kör sedan upp den i röven strax innan det är dags att börja knulla.

När det närmar sig fiska ut kondomen, slit hål med nageln och pressa ut skiten där det passar ..


Sperman kommer ju dock vara lättflytande antar jag istället för den tjockare konsistensen den har direkt vid utlösningstillfället.
Jag hade snarare tänkt mig att c:a 30 min före gökat, att ta fram den och köra upp tempen med varmvatten via kranen till c:a 37-38´C. Därefter gömma påsen/behållaren i linneskåpet eller liknande för att finnas tillhands när det blir dags. Då gör det inget att tempen sjunker något innan själva "utlösningen". Ingen märker någon skillnad på 35 eller 37´C.
Citera
2010-08-24, 21:10
  #8
Medlem
Skaffa en kille som kan agera Stand in åt dig och ta över i några sekunder medan du går och kör sperman i micron
Citera
2010-08-24, 21:11
  #9
Medlem
Schurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robqr
Jag hade snarare tänkt mig att c:a 30 min före gökat, att ta fram den och köra upp tempen med varmvatten via kranen till c:a 37-38´C. Därefter gömma påsen/behållaren i linneskåpet eller liknande för att finnas tillhands när det blir dags. Då gör det inget att tempen sjunker något innan själva "utlösningen". Ingen märker någon skillnad på 35 eller 37´C.

Du är en sjuk människa
Citera
2010-08-24, 22:08
  #10
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HolyCrap
Hade du tänkt något åt det här hållet?
http://img.chan4chan.com/img/2009-03...7447390341.jpg


Ser ut som ananasjuice eller nåt. Varför så...gult?
Citera
2010-08-25, 17:29
  #11
Medlem
PvtRalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Ser ut som ananasjuice eller nåt. Varför så...gult?

Det kanske ser annorlunda ut i större mängder plus att ljuset kanske inte var rätt?
Citera
2018-02-26, 18:04
  #12
Avstängd
Titanicpassagerares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Ser ut som ananasjuice eller nåt. Varför så...gult?

Så där blir det ganska snabbt och det kommer en vidrig doft efter redan 15min. Det är ungefär så lång tid det tar för spermier att dö. En mycket snabb infrysning förordnas av mig om detta sk bli något.

Själv har jag aldrig lyckats då man direkt efter avlossat skott tappar allt intresse för att samla.. Annars är det bra temperatur nu i landet för att bejaka ett sådant samlarintresse
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback