Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-15, 23:25
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Idag är det stora rubriker i aftonpressen:

Alling ligger i fejd med den gamla progg-kärringen Claire Wikholm.

Hon skrattade när jag berättade om övergreppen, sa Morgan Alling.

Synd om Alling om blivit utsatt för övergrepp, men jag håller ändå med Claire.

Alling är en självgod bekräftelsetorsk, som använder sina snyfthistorier för att få uppmärksamhet. Jag har själv svårt för personer som kräver att alla andra ska sitta som tända ljus och lyssna på dem.
Nu är det ju så att stjärnorna på slottet handlar om att de ska berätta om sina liv och personligen tycker jag det var ett vidrigt beteende av Claire.Starkt jobbat av Morgan att vända den trasiga uppväxten till något positivt,och dessutom försöka hjälpa andra i samma sits.
Citera
2018-07-26, 13:28
  #62
Medlem
Morgan Alling sjukskrivs och ställer in sin medverkan i musikalen ”Så som i himmelen”.
Nu tvingas Morgan Alling till operation efter att ha blivit diagnostiserad med förstorad njure.*
– Det är otroligt tråkigt att inte kunna spela men nu måste jag fokusera på att ta det lugnt, säger Morgan Alling i ett pressmeddelande.*

https://www.expressen.se/noje/morgan...-stor-musikal/
Citera
2018-07-26, 13:51
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluffstopp
Nu är det ju så att stjärnorna på slottet handlar om att de ska berätta om sina liv och personligen tycker jag det var ett vidrigt beteende av Claire.Starkt jobbat av Morgan att vända den trasiga uppväxten till något positivt,och dessutom försöka hjälpa andra i samma sits.
Claire är en typisk (gammel) feminist som förlöjligar mäns upplevelser.
Hon är ju kvinna och har monopol!
Citera
2018-07-26, 13:54
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
När jag var nitton hade jag förmågan att säga nej. Om Alling blivit sexuellt utnyttjad vid nitton års ålder, då ljuger han.
Tur för dig. Jag hade det inte mot en äldre HBT gubbe. IDIOT!
Citera
2018-09-13, 10:19
  #65
Medlem
Morgan Alling har tampats med njurproblem i flera år.
I fredags opererades han.
– När jag vaknade upp var jag helt väck i huvudet, säger han till Nöjesbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ag-grat-floder
Citera
2018-09-13, 11:32
  #66
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Morgan Alling har tampats med njurproblem i flera år.
I fredags opererades han.
– När jag vaknade upp var jag helt väck i huvudet, säger han till Nöjesbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ag-grat-floder

Mycket snyftande och gråtande kring denne man. Nu ska vi tycka synd om honom igen.
Citera
2018-09-13, 11:41
  #67
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Mycket snyftande och gråtande kring denne man. Nu ska vi tycka synd om honom igen.

Exakt vad jag satt och tänkte.
Han är en riktig dramaqueen, lille Morgan.
Citera
2019-04-12, 00:49
  #68
Medlem
LawNumberSixs avatar
Morgan Alling ger verkligen ordet patetisk ett ansikte!
Han är en förvuxen baby!
__________________
Senast redigerad av LawNumberSix 2019-04-12 kl. 00:54.
Citera
2019-04-12, 09:44
  #69
Avstängd
RatTooths avatar
Han är ju en halv-man helt klart. Tycker han och Filip Hammar borce suga av varandra och glömma all groll, sorgliga typer alla dessa 20 svenska kändisar som han hör om och om igen i lilla ankdammen Sveriga, kräks nu.
Citera
2019-04-12, 15:42
  #70
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatTooth
Han är ju en halv-man helt klart. Tycker han och Filip Hammar borce suga av varandra och glömma all groll, sorgliga typer alla dessa 20 svenska kändisar som han hör om och om igen i lilla ankdammen Sveriga, kräks nu.

Hammar har rätt om Alling när han säger att Alling på ett obehagligt sätt försöker profitera på någonting.

Alling söker uppmärksamhet och bekräftelse genom gå ut med berättelser om övergrepp, njuroperationer och nu kvinnovåld. Det är ett sätt för Alling att bli sedd och hörd eftersom hans
skådespelarkarriär går på halvfart.
Citera
2019-04-13, 00:41
  #71
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hammar har rätt om Alling när han säger att Alling på ett obehagligt sätt försöker profitera på någonting.

Alling söker uppmärksamhet och bekräftelse genom gå ut med berättelser om övergrepp, njuroperationer och nu kvinnovåld. Det är ett sätt för Alling att bli sedd och hörd eftersom hans
skådespelarkarriär går på halvfart.


Håller med till fullo.
Citera
2019-08-26, 05:41
  #72
Medlem
Nu är det dags för "offret" Morgan Alling att berätta om alla övergrepp han utsatts för igen. Samma historier men lite nya pikanta detaljer. Bland annat då fastbunden i ett element och hämta msttpiskan. Finns det några belägg utöver han hans egna berättelser om alla dessa övergrepp med bland annat nedsövning och bögväldtäkt som han då också ska ha råkat ut för? Får man förresten ifrågasätta Morgan Alling eller är han "helig"

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...mta-mattpiskan
__________________
Senast redigerad av Campion 2019-08-26 kl. 05:41. Anledning: Länk
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback