Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-19, 16:09
  #37
Medlem
Hur vet man om ett svar här inte är från någon anställd på något av dessa företag som inte går att lita på?

/en väldigt källkritisk
Citera
2017-02-19, 16:45
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaEdad
Hur vet man om ett svar här inte är från någon anställd på något av dessa företag som inte går att lita på?

/en väldigt källkritisk
Det vet du inte. Därför litar man aldrig endast på en källa utan har flera oberoende och man kontrollerar även själv fakta.
Citera
2017-02-24, 08:28
  #39
Medlem
Jag har testat flera av nämnda sidor, men antingen är det för lite betalt, eller så betalar dom inte alls
Citera
2017-07-06, 19:19
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakarotto84
Tjena. Jag har hört en hel del om Affilates o sådant. Asså bygga en hemsida sen tjäna pengar på den. Vad tror ni om detta ? Sökte info om det och hittade en sida där man kunnde lära sig och dom hade även en plattform för hemsidor med mera.

Ser ganska bra ut.

Vad tror ni ?`

https://www.wealthyaffiliate.com
Går det ut på att du ska länka till den adressen med ditt affiliateid?
Citera
2017-07-06, 20:08
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av e7andy
Går det ut på att du ska länka till den adressen med ditt affiliateid?

Hej ja visst är det så. Men man kan ju läsa vad som står där utan att bli medlem.
Citera
2017-07-25, 16:56
  #42
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Jag tjänar cirkus 4000 svenska kronor på nätet i månaden.
Tog mig tid att etablera kunskaper som i allt annat.

Känns mest skönt att kunna "slå nätet" alla dessa jävla scamsidor som ger 3kr om året..


Poker var inte för mig.
så det övergav jag.

vet inte vad jag vill ha sagt med inlägget förutom att hävda mig, jo intyga att det finns minst ett sätt, eller två, för youtube är ett annat legit alternativ.

Berättar varken här eller i PM, hittar man det inte själv ska mam inte hålla på
Dessutom slipper jag helst konkurrens

Om du inte kan redovisa hur du gör så är du inte annat en ett jävla troll.
Citera
2017-12-18, 16:38
  #43
Medlem
Jag har jobbat på upwork. Det funkade bra. För hundra procent säkerhet om betalning så tar man bara jobb med fast pris, där kunden måste sätta in pengar på ett escrow konto, som säkerhet. funkar bra
Citera
2018-10-04, 15:36
  #44
Medlem
Det är roligt att läsa att många har ambitioner om att jobba hemifrån på nätet, men när jag läser vilka metoder många använder och rekommenderar känns det sådär..

Som med allt annat så finns det inga genvägar, det krävs tid och arbete.
Att sitta och fylla i blanketter och tjäna några kronor känns inte värt alls.
Jag rekommenderar att ni blir duktiga på någonting inom digital marknadsföring, och sedan säljer dessa tjänster till företag.

Jag driver själv ett företag inom digital marknadsföring, är självlärd, det finns otroligt mycket bra kurser att ta del av på nätet.
Citera
2018-10-04, 15:38
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Naturligtvis. Att tjäna feta stålar på att sitta vid datorn en timme i veckan, vad skulle kunna vara skumt med det? Kör så det ryker, bry dig inte om tråkmånsar som säger att det är en scam.

Hör av dig när du har tjänat din första miljon, om sisådär fjorton dagar.



= $

Seriöst, några "studenter" kommer på ett sätt för alla att tjäna stora pengar på "ingenting", och säger sig inte ens vilja tjäna något på det ("Vi vill inte ens ha betalt för det!!!") ska man nog akta sig för, för här är det nog en hel armé hundar begravda.

Håller med, verkar lite konstigt =)
Citera
2018-10-04, 15:38
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kicki123
Hej!

Jag som jobbar hemifrån brukar gå in på hemsidor som utför marknadsundersökningar för att tjäna ite extra pengar.Alltid värt om man vill tjäna en extra kosing och kan bli endel ändå. Har kollat flera olika men föredrar helst:

www.joinhiving.com

tycker även www.se.panelsok.net är helt ok


Hur mycket kan det generera i månaden?
Citera
2018-10-04, 15:59
  #47
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajjamensanGosse
Hur mycket kan det generera i månaden?
25-30 kr typ
Citera
2018-10-04, 16:02
  #48
Medlem
SpaceGurkas avatar
Kanske fel tråd, men om man kommer över många personuppgifter, hur kan man bäst tjäna pengar på dem? Det är bara namn och personnummer, räcker det för att t.ex. registrera kreditkort eller beställa saker på nätet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback