Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-24, 08:58
  #121
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
Vill du vara en foliehatt så vassego.

Du kan ju alliera dig med Anders Jallai

Vad i detta är "foliehatt" det är hennes egna uppgifter jag citerar! Snälla nån.
Säg mig hur kommer det sig att corruptioblogg slog larm den 12 augusti om att Assange skulle bli utsatt för en fälla i Sverige samt att den australiensiska säkerhetstjänsten också varnat honom för en fälla i Sverige?? Och han sedan hamnar i just det- en fälla i Sverige.

Men jag antar att du klassar Australiensiska säkerhetstjänsten som foliehattar också? Och att inget har hänt Assange i Sverige ? Eller hur tänker du nu?
__________________
Senast redigerad av Anemon 2010-08-24 kl. 09:05.
Citera
2010-08-24, 09:04
  #122
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Vad i detta är "foliehatt" det är hennes egna uppgifter jag citerar! Snälla nån.
Säg mig hur kommer det sig att corruptioblogg slog larm den 12 augusti om att Assange skulle bli utsatt för en fälla i Sverige samt att den australiensiska säkerhetstjänsten också varnat honom för en fälla i Sverige?? Och sedan hamnar i just det- en fälla i Sverige.

Men jag antar att du klassar Australiensiska säkerhetstjänsten som foliehattar också? Och att inget har hänt Assange i Sverige ? Eller hur tänker du nu?

corruptioblogg

Bara kopplingen till Cecilia Beckroth gör att ingen varken läser den eller tror på den som källa till något.

Australiensiska säkerhetstjänsten varnade inte Assange för någon sexfälla i från CIA.

Att Assange är ett mål är inget snack om men om du vill blanda in Anna Ardin i de så kommer du framstå som en foliehatt.
Citera
2010-08-24, 09:11
  #123
Medlem
dotslashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mediabevakaren
Hon har en lista på hur man hämnas på män.
http://www.newzglobe.com/sv/artikel/...ans-hamndlista

Vad hände med budordet "vända andra kinden till"? Särskilt kristen vet jag inte om hon verkar vara. Hennes trovärdighet i och med allt hon skrivit på bloggar etc. är ju i botten. Skulle bli förvånad om någon annan än hon får skit för den här affären. Å andra sidan har hon säkert fått en del säkrat genom en "donation" från uppdragsgivare.
Citera
2010-08-24, 09:12
  #124
Medlem
Schneeleopards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Hahahahaha! jag dör! kul att du blev så kinkig för att du gillar att muncha din egna sås, oslagbart!

https://www.flashback.org/p24725055#p24725055

Ingen fara du är "normal".

Schneeleopard? du menar snowball?

Det tog så pass att du kände behovet att söka ny kunskap? Då finns det lite gott gry i dig också och jag önskar dig lycka till! Ge inte upp!
Citera
2010-08-24, 09:16
  #125
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
men att själva grejen var att hon ville inte ha satsen i munnen. Därför ingen våldtäkt utan endast ofredande.

Den vinklingen känns väl inte helt otrolig och min vän var mycket nöjd över att ha dessa detaljer.


Jösses. Hur man ens får det där till nåt möjligt brottsligt är för mig en gåta.

Då är frågan vad det nedlagda våldtäktsmålet, T20 handlade om.
Citera
2010-08-24, 09:18
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe

Undrar just vart Anna Ardin hade varit om 10-15 år om inte detta kommit fram...

Antagligen högt uppsatt inom den socialdemokratiska sfären.
Citera
2010-08-24, 09:19
  #127
Medlem
Mesmeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
En barndomsvän till mig som enligt egen utsago känner denna Anna Ardin mycket väl genom att ha deltagit i olika projekt tillsammans har en del info.

Denna Ardin ska ha sugit av Assange, oklart om det var det enda som gjordes eller om det var avslutning, och hon sa till honom att hon ville inte ha satsen i munnen. Han sprutade henne dock i munnen.

Det där med kondom är någon polisfråga som kommit fram då frågan ska ha varit; "om Assange hade en kondom, hade du då slutfört oralsexet?" varav svaret där ska ha varit ja men att själva grejen var att hon ville inte ha satsen i munnen. Därför ingen våldtäkt utan endast ofredande.

Den vinklingen känns väl inte helt otrolig och min vän var mycket nöjd över att ha dessa detaljer.

Det har väl hänt alla att man försöker hålla sig vid avsugning för att senare inse att det inte gick något vidare.
Citera
2010-08-24, 09:21
  #128
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Antagligen högt uppsatt inom den socialdemokratiska sfären.

Mycket troligt med tanke på den ledarbrist som de just nu upplever.

Hon har ju fått en gedigen socialdemokratisk skolning.

Underligt att Niklas Svensson inte lyckats få Anna Ardin att tala ut i Expressen ännu men det kommer nog snart.

Hennes enda chans är ju att tala ut och ge sin version om inte alla skall vända sig mot henne.

Talar hon ut som kommer i alla fall alla feminstnätvärk ställa sig bakom henne direkt.
Citera
2010-08-24, 09:24
  #129
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
Talar hon ut som kommer i alla fall alla feminstnätvärk ställa sig bakom henne direkt.

Har plötsligt en enorm lust at anmäla alla sådana feminister för ofredande.
Citera
2010-08-24, 09:25
  #130
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
Mycket troligt med tanke på den ledarbrist som de just nu upplever.

Hon har ju fått en gedigen socialdemokratisk skolning.

Underligt att Niklas Svensson inte lyckats få Anna Ardin att tala ut i Expressen ännu men det kommer nog snart.

Hennes enda chans är ju att tala ut och ge sin version om inte alla skall vända sig mot henne.

Talar hon ut som kommer i alla fall alla feminstnätvärk ställa sig bakom henne direkt.
För att skapa maximal negativ effekt så tror jag att hon tipsade Expressen (men det står hon inte för) och sedan lät hon sig intervjuas av Aftonbladet.

Så länge hon inte medger att det var hon som tipsade Expressen så lär hon inte tala ut hos dem heller.
Citera
2010-08-24, 09:30
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
1. Hon har ju fått en gedigen socialdemokratisk skolning.

2. Hennes enda chans är ju att tala ut och ge sin version om inte alla skall vända sig mot henne.

3. Talar hon ut som kommer i alla fall alla feminstnätvärk ställa sig bakom henne direkt.

1. Japp!

2. Japp! Det kommer dock att dröja tills den värsta stormen har lagt sig och det kollektiva minnet har börjat grumla sig. Det finns också möjligheten att hon kan tjäna sig en liten hacka på att sälja intervjuer. Pengarna kan ju vara bra att ha tills det kollektiva minnet är helt raderat.

3. Japp! Många kommer att ställa sig bakom henne. Det finns ju även nyttiga idioter i feministiska nätverk.
Citera
2010-08-24, 09:31
  #132
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Killen måste ha varit bra packad om han satte på en sån brutta som Anna. Eller så kastade hon sig över honom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback