Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-08-23, 14:14
  #2629
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Vem är "28-åringen" ???


Den "yngre"
Citera
2010-08-23, 14:17
  #2630
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubangi_Stomp
Den "yngre"

Okej. Nåt mer? Typ, namn?
Citera
2010-08-23, 14:17
  #2631
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aniska
Resonemanget du tillämpar ovan kan du tillämpa på vilken tjej som helst med självrespekt. Råder du din syrra att ha oskyddat sex med utländska kändisar?

Jo det tror jag också stämmer för de flesta tjejer. Men. Många hadde nog i tysthet accepterat att assange är en gris och tagit ett dagen efter piller. Om detta nu är det som hänt. För någon som är frikyrklig så kanske det är något snäpp värre?

Och nej jag råder inte mina systrar att ha sex med kändisar, å andra sidan är de tillräckligt vuxna att ta sina egna beslut...

Sedan kan det fortfarande vara en komplott...det finns många som vill klämma åt Assange. Många dörrar skulle öppnas för den som placerade Assange i fängelse, det tvivlar jag inte på.
Citera
2010-08-23, 14:18
  #2632
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubangi_Stomp
Det är inte CIA som ligger bakom. Den där "mannen" ÄR en skitstövel. Han har b.l.a. sagt följande till 28:åringen "I´m glad your not a feminist. Your pussy is only made for sex". Säger ganska mycket om hans skeva inställning till kvinnor.

Kvinnan hade vaknat mitt i natten av att Assange hade förgripit sig på henne sexuellt. Jag tror att de hade haft ömsesidigt sex innan och sen somnat och ja sen vaknade kvinnan av att idioten "ville ha mer" - utan hennes vetskap.

Det där med CIA är något den där uppblåsta jäveln hittar på själv. Så jävla wanted är han inte.

Om ni undrar vart jag fått tag på informationen så kan jag säga som alla andra att det är från en s.k. säker källa.

Wow! Var hittade du den godbiten?
Citera
2010-08-23, 14:18
  #2633
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubangi_Stomp
Det är inte CIA som ligger bakom. Den där "mannen" ÄR en skitstövel. Han har b.l.a. sagt följande till 28:åringen "I´m glad your not a feminist. Your pussy is only made for sex". Säger ganska mycket om hans skeva inställning till kvinnor.

Kvinnan hade vaknat mitt i natten av att Assange hade förgripit sig på henne sexuellt. Jag tror att de hade haft ömsesidigt sex innan och sen somnat och ja sen vaknade kvinnan av att idioten "ville ha mer" - utan hennes vetskap.

Det där med CIA är något den där uppblåsta jäveln hittar på själv. Så jävla wanted är han inte.

Om ni undrar vart jag fått tag på informationen så kan jag säga som alla andra att det är från en s.k. säker källa.
Den mest rimliga förklaringen hittills till vad som kan ha hänt.

Tidigare fick jag svar att den ena av tjejerna hade lyckats avvärja bättre än den andra och det kan ju vara ett rimligt scenario i den här situationen.
Citera
2010-08-23, 14:19
  #2634
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Okej. Nåt mer? Typ, namn?


Jag ska fråga efter namn och mer info så fort jag träffar källan.
Citera
2010-08-23, 14:22
  #2635
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Wow! Var hittade du den godbiten?


Ja, en säker källa berättade det för mig "bara så där".
Citera
2010-08-23, 14:22
  #2636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Hon känner sig förnedrad av att någon kallar henne snygging.

Hon är uppenbart psykiskt störd.

Är det Snygging Assange sagt till henne som orsakde att hon gick bärsärkagång?

Du läste inte allt och inte särskilt noga:
"Ingen säger det till mig, utan alltid, ALLTID när jag just gått förbi. Jag är inte en person. Komplimanger blir förolämpningar, och många förstår det. Att peka finger framkallarjubel, och att vända sig om och säga "låt mig vara i fred", renderar samma piropo flera gånger om"...

- Nej, det var nog inte det hon anmälde, isfåfall hade hon anmält mycket fler ggr än hon gjort.
__________________
Senast redigerad av Aniska 2010-08-23 kl. 14:28.
Citera
2010-08-23, 14:22
  #2637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubangi_Stomp
Det är inte CIA som ligger bakom. Den där "mannen" ÄR en skitstövel. Han har b.l.a. sagt följande till 28:åringen "I´m glad your not a feminist. Your pussy is only made for sex". Säger ganska mycket om hans skeva inställning till kvinnor.

Kvinnan hade vaknat mitt i natten av att Assange hade förgripit sig på henne sexuellt. Jag tror att de hade haft ömsesidigt sex innan och sen somnat och ja sen vaknade kvinnan av att idioten "ville ha mer" - utan hennes vetskap.

Det där med CIA är något den där uppblåsta jäveln hittar på själv. Så jävla wanted är han inte.

Om ni undrar vart jag fått tag på informationen så kan jag säga som alla andra att det är från en s.k. säker källa.
Av någon anledning så tror jag nästan på dig.
Citera
2010-08-23, 14:23
  #2638
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubangi_Stomp
Ja, en säker källa berättade det för mig "bara så där".

Det låter intressant, men du får nog forska vidare i saken. Det är lite mycket vandringshistoria över det hela. "Min kompis brorsas svåger..." osv
Citera
2010-08-23, 14:23
  #2639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riotgrrrrl
Är man ett svin som hotar världsfreden förtjänar man att bli uthängd som våldtäktsman. Det är ett språk som folk därute förstår.

Skämtar du eller? USA vill så gärna mörklägga en massa otäckheter, som när ett antal militärer slaktade civila människor.

Dessutom, det handlar just nu om ofredande, INTE samma sak som våldtäkt!!
Citera
2010-08-23, 14:24
  #2640
Medlem
aeaeaeaeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Den mest rimliga förklaringen hittills till vad som kan ha hänt.

Tidigare fick jag svar att den ena av tjejerna hade lyckats avvärja bättre än den andra och det kan ju vara ett rimligt scenario i den här situationen.

Ja! Eller så rörde sig om att han, medan de sov, själv jobbade upp ett praktstånd (tänkandes på sig själv och sina bedrifter) och sprutade sin Assman-säd i ansiktet på dem, varav den ena lyckades blockera skottet bra (precis uppvaknad av hans vargavrål) medan den andra inte hann i tid, utan träffades hårt. Efter det kan han mycket väl flinande ha skrockat "now that's a Wikileak!".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback