Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-19, 06:04
  #1
Avstängd
Kan det vara så att J.Å är Sveriges farligaste politiker genom tiderna?

Han har ett lätt och enkelt upplägg som tilltalar massorna och som får många att fatta vad han säger!

Hotet från Islam och Muslimerna och att han spär på främlingsrädslan hos svenska follket efter 9/11

Ofta så gillar ju folk enkla och lätta upplägg och tjafset med höjda eller sänkta skatter hit och dit tilltalar inte längre svenska folket! Folket har tröttnat på det snacket och det VET Jimmie!

Folket VILL ha förändring och det NU och det är PRECIS det Åkesson lovar!

Jimmie har svar på det mesta från vaggan till graven BARA vi stoppar muslimerna/invandringen/flyktingarna så kommer ALLT bli bättre!

MERA pengar till OSS svenskar och resten få klara sig bäst fan dom vill!

Enkelt och lätt budskap som till och med en daggmask fattar!

Jag känner igen budskapet från filmen "Rise of the evil" men gör medelsvensson det?
__________________
Senast redigerad av Toledomahn 2010-08-19 kl. 06:15.
2010-08-19, 06:14
  #2
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toledomahn
Kan det vara så att J.Å är Sveriges farligaste politiker genom tiderna?

Han har ett lätt och enkelt upplägg som tilltalar massorna och som får många att fatta vad han säger!

Hotet från Islam och Muslimerna och att han spär på främlingsrädslan hos svenska follket efter 9/11

Ofta så gillar ju folk enkla och lätta upplägg och tjafset med höjda eller sänkta skatter hit och dit tilltalar inte längre svenska folket!

Folket VILL ha förändring och det NU och det är PRECIS det Åkesson lovar!

Jimmie har svar på det mesta från vaggan till graven bara vi stoppar invandringen/flyktingarna så kommer ALLT bli bättre!

MERA pengar till OSS svenskar och resten få klara sig bäst fan dom vill!

Enkelt och lätt budskap som till och med en daggmask fattar!

Jag känner igen budskapet från filmen "Rise of the evil" men gör medelsvensson det?

Nej.. De politiker som är farligast är de som blundar för deras sinnessjuka massinvandrings konsekvenser, de som ignorerar att blomstrande stadsdelar har förvandlats till ghetton och etniska enklaver och att våldsbrott som våldtäkter, oproverade misshandlar, åldringsrån och liknande har gått från att vara sällsynta företeelser till att bli en del i samhällsbilden samt att svenskar attackeras av främlingar för att de är just svenskar.

Utomeuropeisk invandring och islamisering av Sverige är två högst reella hot, i förlängningen handlar det nämligen om svenskarnas överlevnad som folk.
Med detta inte sagt att Åkesson har alla svaren, assimiliation är enligt mig till exempel en fruktansvärt dålig idé.
Men Sverigedemokraterna är en början.
2010-08-19, 06:16
  #3
Avstängd
SonOfZeuss avatar
Hur gammal är du? Jag förstod inget vad du sa.
Vill du diskutera varför J.Å är främlingsfientligt?
2010-08-19, 06:24
  #4
Avstängd
Jag får faktiskt erkänna att Jimmie Åkesson är en djävligt slipad politiker och han hade tydligen högsta betyg i skolan också!

Det gör J.Å ÄNNU farligare!

Jag förstår honom på ett konstigt sätt men VAD gör han förutom att proklamera ett stopp för invandringen/flyktingarna?

NADA...ZIP....Nothing!!!

VAR är Jimmie Åkessons kritik mot USA i Irakkriget som har orsakat över 3 miljoner flyktingar som SVERIGE har fått tagit hand om en himla massa???

VAR var Jimmie Åkesson när Irakkriget begav sig???

VAD sade han då???

VAR är Jimmmies kritik mot Jugolslavienkriget som orsakade att Sverige fick ta emot halva djävla jugoslavien???

VAR var Jimmie Åkessons kritik när det gällde Afganistankriget???

SÅNT vill jag höra om han ska få MIN röst!!!

Det finns ett uttryck på nätet som heter:

Bark up against the right tree!
__________________
Senast redigerad av Toledomahn 2010-08-19 kl. 06:32.
2010-08-19, 06:44
  #5
Avstängd
Framför allt så är han farlig för oss judar, trots att han inte vet om det själv. Jag föredrar ju status quo, att socialmoderaterna fortsätter regera dvs, nationalism innebär dock radikala förändringar och jag skulle inte vilja att svenska folket blev nationalistiska och svåra att hålla i schack.
2010-08-19, 07:24
  #6
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toledomahn
Jag får faktiskt erkänna att Jimmie Åkesson är en djävligt slipad politiker och han hade tydligen högsta betyg i skolan också!

Det gör J.Å ÄNNU farligare!

Jag förstår honom på ett konstigt sätt men VAD gör han förutom att proklamera ett stopp för invandringen/flyktingarna?

NADA...ZIP....Nothing!!!

VAR är Jimmie Åkessons kritik mot USA i Irakkriget som har orsakat över 3 miljoner flyktingar som SVERIGE har fått tagit hand om en himla massa???

VAR var Jimmie Åkesson när Irakkriget begav sig???

VAD sade han då???

VAR är Jimmmies kritik mot Jugolslavienkriget som orsakade att Sverige fick ta emot halva djävla jugoslavien???

VAR var Jimmie Åkessons kritik när det gällde Afganistankriget???

SÅNT vill jag höra om han ska få MIN röst!!!

Det finns ett uttryck på nätet som heter:

Bark up against the right tree!
Hade du varit vid dina sinnens fulla bruk så hade du enkelt kunna googla upp att Sverigedemokraterna vill dra hem samtliga soldater från Afghanistan.
Vidare förstår jag inte varför Jimmie Åkesson ska fördöma ett krig som var över långt innan han själv blev medlem i partiet.
Jag misstänker också att du har lagt mig i någon ignorelista då du konsekvent vägrar bemöta mina inlägg.
2010-08-19, 07:35
  #7
Medlem
Suecotes avatar
Beror väl på för vem han skulle vara farlig... för alla betonghäckar i gammelpartierna, som bara vill cruisa med tills de uppnått full pension är han nog farlig, för deras arslen sitter löst i höst. För blattar som inte vill anpassa sig utan hellre pucklar på svenskar, är han inte tillnärmelsevis lika farlig som de, men ändå någon som kan göra ett slut på deras härskartillvaro.

För gemene Svensson är han som en gammal god vän, som politiker var förr i tiden, innan de byggde sin "politik" på marknadsundersökningar, PK-ism och trender. Någon som bryr sig om Sverige, och dess framtid. Gammelpartierna tänker aldrig längre än nästa val, de kryssar sig fram lite hipp som happ, passar på att fylla sina egna fickor och skapa mer lagar som håller oss vanliga dödliga i schack. Sverigedemokraterna bryr sig om svenskarna, och det var länge sedan en politiker sade det! Han säger sanningen, och den är alltid farlig för maktmonopolet
2010-08-19, 07:57
  #8
Medlem
spocknaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toledomahn
Jadu, vi ska upplösa alla antidemokratiska lagar som instiftast dom senaste åren!


Räcker det!?

Nej det räcker inte då ni på något konstigt sätt rättfärdigar illegal nerladdning av upphovsrättsskyddat material.

Får inte bilden av att Jimmie är en ond man.
Jimmie förstår att den nuvarande invandringspolitiken inte kommer hålla i längden och förklarar därför att det är mycket bättre att hjälpa till på plats istället för att ta hit människor från de problemdrabbade områdena.

Jag är f.ö. ingen Sverigedemokrat men jag blir lika irriterad varje gång Jimmie får en rasiststämpel i pannan! för det är väl det du indirekt säger?
__________________
Senast redigerad av spocknax 2010-08-19 kl. 08:00.
2010-08-19, 08:06
  #9
Medlem
Det är nog tvärt om. Jimmie Åkesson är den enda svenska politikern som faktiskt vill Sverige väl. Egotrippade människor som du har vi sett tillräckligt av. Vidare så är det ointressant vad Jimmie Åkesson eller för den delen SD tycker om afghanistankonflikter och världens problem när vi har ett aplass av omvärldens värsta emigrerade (läs:exporterade och utkastade) förbrytare här och nu, i Sverige. Det är vidare mer intressant för svenskar vad en politiker har för åsikter om landet Sverige och vad som skall ske med det än hur världen ser ut, egentligen.
2010-08-19, 08:09
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Beror väl på för vem han skulle vara farlig... för alla betonghäckar i gammelpartierna, som bara vill cruisa med tills de uppnått full pension är han nog farlig, för deras arslen sitter löst i höst. För blattar som inte vill anpassa sig utan hellre pucklar på svenskar, är han inte tillnärmelsevis lika farlig som de, men ändå någon som kan göra ett slut på deras härskartillvaro.

För gemene Svensson är han som en gammal god vän, som politiker var förr i tiden, innan de byggde sin "politik" på marknadsundersökningar, PK-ism och trender. Någon som bryr sig om Sverige, och dess framtid. Gammelpartierna tänker aldrig längre än nästa val, de kryssar sig fram lite hipp som happ, passar på att fylla sina egna fickor och skapa mer lagar som håller oss vanliga dödliga i schack. Sverigedemokraterna bryr sig om svenskarna, och det var länge sedan en politiker sade det! Han säger sanningen, och den är alltid farlig för maktmonopolet

Vad han än gör så hoppas jag INNERLIGEN INTE att han börjar uttala JUDEHAT och HATA ALLT som inte är ariskt för då gör han bort sig så djävla mycket så det inte finns på en skala och har avslöjat hela SD bakomliggande ide!
__________________
Senast redigerad av Toledomahn 2010-08-19 kl. 08:13.
2010-08-19, 08:12
  #11
Medlem
Och själv röstar du på piratpartiet ...

Jag ser inte problemet dock. Jag hade varit för en ansvarsfullare invandringspolitik och har heller inga som helst problem med att rösta PP för att ge en indikation till de mer etablerade partierna vartåt de borde dra sig och att nuvarande upplägg inte går hem.

En röst på SD är ju typ samma sak.

För MP ser det säkert liknande ut också, även om de väl har sina idéer om andra områden med.
2010-08-19, 08:17
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Och själv röstar du på piratpartiet ...

Jag ser inte problemet dock. Jag hade varit för en ansvarsfullare invandringspolitik och har heller inga som helst problem med att rösta PP för att ge en indikation till de mer etablerade partierna vartåt de borde dra sig och att nuvarande upplägg inte går hem.

En röst på SD är ju typ samma sak.

För MP ser det säkert liknande ut också, även om de väl har sina idéer om andra områden med.

Det FINNS ett problem med Jimmie Åkessons politik och det är det att att det muslimska världen kommer INTE att titta på oss med blida ögon och DET skrämmer mig mera än SD och nåt annat!

Islamska/muslimska världen kommer se oss som ett främlingsfientligt/Islamfientligt land och DET skrämmer MIG MERA än SD!!!
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback