Citat:
Ursprungligen postat av
Sishshkal
Det som jag gillar med de Blair's såser (och chips och annat han gjort) är att trots att det är rejält starkt så har de olika olika smaker och och desutom så smakar de bra. Andra såser kan iofs vara rejält starka men de är ofta bara starka och tillför inget smakmässigt.
Sedan så skall man ju inte ha så mycket så att smaklökarna helt bedövas utan starkt men fortfarande med smak.
I morgon så blir det tacos

Det där är väl rätt individuellt, tål man inte starkt så smakar det nog inte så mycket utan resulterar mest i en jävlig smärta. Om man tänker chipsen som är det jag har erfarenhet utav så visst smakar det olika, men det beror ju på att vissa utav dom inte är sådär jättestarka även för en oerfaren.
Orkar inte betala och beställa över nätshoppar för att fördärva mig själv längre, men vårt lokala ICA har två olika styrkor utav DaBomb (vilket jag har för mig är Blair's). Har funderat så många gånger på att köpa den där jäveln, även om det tar emot att pröjsa 80:- + för en liten flaskjävel, som antingen tar oerhört lång tid att konsumera eller som aldrig mer kommer bli använd.
Stark mat kan vara himmelriket, men då måste det ju givetvis ligga på personens individuella nivå. Är det för mycket så blir det ju bara en plåga, för att inte tala om dagen efter när all denna helvetiska föda skall passera ut genom anushålet.