Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-06-06, 22:58
  #37
Medlem
kriminologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedkillah
Vad är det du inte förstår? jag säger ju att killen är en skötsam person och inte gör nått olagligt så skriv inte saker du inte vet fakta om idiot !

klart polisen är som är dom går alltid vinnande alltid dom gör ju inget fel dom kan alla lagar !!! Hoppas det blir av utredningen och dom ska fan få jävla idioter

Du känner alltså killen? Tråkigt att han råkar ut för sånt här om han alltid har skött sig - men jag tänker inte be om ursäkt för att jag antar att någon som polisen stannar är någon som de väl känner till. Det brukar nämligen vara så.
Citera
2011-06-07, 02:29
  #38
Medlem
Speedkillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologen
Du känner alltså killen? Tråkigt att han råkar ut för sånt här om han alltid har skött sig - men jag tänker inte be om ursäkt för att jag antar att någon som polisen stannar är någon som de väl känner till. Det brukar nämligen vara så.



klart jag känner killen och känner han väl det va det dumaste jag någonsin hört vadå du antar polisen stannar när någon dom tycks känna igen? så vad kan det inte bara så att singlament bara passa in på han och dom märkte att dom va ute och cyklade jävligt fel så vadå varje gång dom stannar och hälsar på någon så känner dom igen alla ? lägg ner nu du vet inte ens vad du pratar om sluta läs så jävla mycket på internet och alla medier som lägger demoner i din hjärna !
Citera
2011-06-07, 03:00
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedkillah
klart jag känner killen och känner han väl det va det dumaste jag någonsin hört vadå du antar polisen stannar när någon dom tycks känna igen? så vad kan det inte bara så att singlament bara passa in på han och dom märkte att dom va ute och cyklade jävligt fel så vadå varje gång dom stannar och hälsar på någon så känner dom igen alla ? lägg ner nu du vet inte ens vad du pratar om sluta läs så jävla mycket på internet och alla medier som lägger demoner i din hjärna !

Är du dum i huvudet själv? Sluta sitt och försvara din ghettogangstapolare3-5y-k.... Både du och jag vet varför dom ville prata lite med honom. Men han trampade på men oj så det kan gå.
Citera
2011-06-07, 05:53
  #40
Avstängd
Det är solklart smitning med personskador - när polisen skadar folk ink kriminella är de skyldiga att hjälpa till - se till att de får vård - därför vill polisen inte slå på och skada folk som spytt ner sig skitit på sig och pissat på sig eller de som har löss - det är trevligare att slå på och skada de som är rena och propra.
Citera
2011-06-13, 05:31
  #41
Medlem
Speedkillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalas84
Är du dum i huvudet själv? Sluta sitt och försvara din ghettogangstapolare3-5y-k.... Både du och jag vet varför dom ville prata lite med honom. Men han trampade på men oj så det kan gå.



Du vet inte va fan du pratar om som en idiot vad förstår inte du läser du bara i media sen blir det kortslutning i din söta hjärna eller vad han är ingen jävla ghettigansterpolare han är ung kille som går i skolan och sköter sig precis så som alla andra fortfarande vet inte du vad du skriver om du vet inte ett skit hoppas en dag polisen kommer till dig och misstänker dig för nått för du passade in på en beskrivning och dom sätter dig på plats hoppas den dagen kommer och då ska du tänka på allt ja skrivit jävla idiot skriv inte ens här om du inte vet vad du pratar om hade det varit en svensk kille han du som vanligt varit på hans sida men eftersom han är utlänning så blir det att du är på polisen sida !!!!!!!!!!!! DRA ÅT HELVETE
Citera
2011-06-13, 08:44
  #42
Medlem
mrADMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allante
Det är solklart smitning med personskador - när polisen skadar folk ink kriminella är de skyldiga att hjälpa till - se till att de får vård - därför vill polisen inte slå på och skada folk som spytt ner sig skitit på sig och pissat på sig eller de som har löss - det är trevligare att slå på och skada de som är rena och propra.

Så det du menar är: vill man slippa snuten skit ner dig när dom kommer?
Citera
2011-06-13, 10:49
  #43
Medlem
Jag har hört att han håller på med både det ena och det andra.
Det är inte heller första gången han har med Polisen att göra.
Tydligen ska det varit en del stölder på gymmet, så det kan tänkas att någon tipsat Polisen om att det kanske är han.

Sen identifierade sig Polisen direkt vid första kontakten, han försöker smita (iom att han är kriminell) och polisen blir tvingade att få stopp på honom.

Sen kanske Speedkillah kunde lära sig att använda punkt(.) och komma tecken (,) då jag får ont i huvudet av att läsa hans osammanhängande texter.
Förövrigt vet han att den misstänkte är mer eller mindre kriminell, speciellt som han själv är det.
Citera
2011-06-15, 14:04
  #44
Medlem
Speedkillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snirv
Jag har hört att han håller på med både det ena och det andra.
Det är inte heller första gången han har med Polisen att göra.
Tydligen ska det varit en del stölder på gymmet, så det kan tänkas att någon tipsat Polisen om att det kanske är han.

Sen identifierade sig Polisen direkt vid första kontakten, han försöker smita (iom att han är kriminell) och polisen blir tvingade att få stopp på honom.

Sen kanske Speedkillah kunde lära sig att använda punkt(.) och komma tecken (,) då jag får ont i huvudet av att läsa hans osammanhängande texter.
Förövrigt vet han att den misstänkte är mer eller mindre kriminell, speciellt som han själv är det.

Alltså vadå är du efterbliven eller vadå

Du är rolig du det du säger kanske stämde förr men inte längre tyvärr så sluta snacka massa skit

Gillar du inte hur jag skriver LÄS FAN INTE DET DÅ
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback