Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-10, 13:13
  #1117
Medlem
Kurt1s avatar
Jag har nu varit på ett litet kort besök i Tjeckiens huvudstad. Det blev knull på Showpark. Både Da Vinci och Market. Till skillnad från de flesta andra i tråden, får jag allt säga att jag rekommenderar främst Da Vinci av de två. Detta för Da Vincis bra läge. Centralt och gångavstånd från många hotell. Färre brudar där, men jag valde ut en riktigt fin och sexig rumänska och är nöjd. Market däremot ligger lite avsides och i ett nedgånget område med en del missbrukare och uteliggare, vilka hänger runt tunnelbanestationen. Och även med karta är det inte helt lätt att hitta rätt. Det är lite rörigt där. Och det är ett marknadsområde med försäljning av allt möjligt krimskrams. Men har man väl lyckats ta sig dit, så är det absolut ett bra ställe med betydligt fler brudar än på Da Vinci. Stripavdelning har de också, men den är mest öppen på helgkvällar tydligen.

Det var första gången som jag var i Tjeckien, men det var faktiskt inte första gången som jag var i Prag. Jag var där en gång på 1980-talet då det hette Tjeckoslovakien, och det handlar verkligen om enorma skillnader då och nu. Då var det alltså kommunism som gällde. Grått och trist överallt. Vi västturister var få. Det fanns inte mycket att göra, och försäljning av sexuella tjänster fanns ej. Däremot fanns möjlighet att få ligga med vissa prag-tjejer gratis, vilka hoppades på att få komma med till väst. Nu däremot har de verkligen storsatsat på turism och framtidstron spirar. Och levnadsstandarden verkar vara i nivå med Tyskland ungefär.
2018-09-13, 17:32
  #1118
Medlem
Något som jag kan rekommendera i Prag är www.excelentmasaze.cz seriöst massageställe som tyvärr bara erbjuder avrunkning men jag säger bara det den upplevelsen jag hade av Isabella, (halv tunisiska, halv tjeckiska) och gjort en del porr (https://www.xvideos.com/models/isabella-chrystin) var fantastisk! Rekommenderas varm!
2018-10-22, 21:30
  #1119
Medlem
Prag en vardag?

Hej

Jag undrar hur Prag är under början av veckan, måndag, tisdag och onsdagar?
Är det nå festande på vanliga klubbar och bordeller då eller är det som i Sverige, ganska avslaget?

Jag har bara varit där över helger förut.

Tack på förhand mina vänner!!
2018-11-27, 18:08
  #1120
Medlem
Någon som har koll på eskort-scenen i Prag? Vad kostar hemköpt? Kan man få lite sötare yngre tjejer typ studenter? Ratar gärna proffs-pumorna.
2018-12-02, 12:08
  #1121
Medlem
hej finns där nån sorts dress code på till exempel Showpark?
2018-12-02, 13:58
  #1122
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergstrom10
hej finns där nån sorts dress code på till exempel Showpark?

Nej. I och för sig är det nog inte så populärt om någon kommer dit som världens "lumpnisse", men normal klädsel går absolut bra.
2018-12-04, 23:18
  #1123
Medlem
Varit i Prag två gånger detta året, mest för billig bärs och miljöombytet men blev allt en del andra dumheter.

Showpark Davinci: Ganska litet ställe med få tjejer (Har för mig jag var där på en vardag dock) tycker dock det var trevlig miljö och tjejerna verkade trevliga.

Showpark Market: Större bordell med en strippklub på undervåningen. (Öppen onsdag-lördag)
Diggade nog detta stället mest då man kunde hänga nere i strippklubben och kollar några shower över en bärs för att senare röra sig uppåt och tömma sig. Var kanske här 3-4 gånger både vardag och helg och skulle väl främst rekommendera helgen då det är lite tryck och bättre utbud.
Bärsen kostade 60 spänn men det är rätt standard Sverige så brydde mig inte.
(Obs du kan besöka båda showpark för samma inträde inom 24 timmar, 350CZK låg det på)

The Night Gym: Riktigt sunkigt ställe med en strippstång och horor som turas om att dansa och klänga på besökarna. Du lär få höra ordet "tip" mer än en gång och man märker att hororna är rätt nedgångna och drar tjack (Blev erbjuden en lina..)
Rekommenderas EJ!

Captain Nemo: Vände i princip i dörren, slitna 40+ tjejer som tjatar på dig om pengar utan prestation.

Vet att det finns fler schyssta ställen men orkade inte ta mig till några fler (Bodde precis vid Karlsbron)
Kan starkt rekommendera Uber till er som är där nere, riktigt billigt och 0 risk att bli blåst. Vanliga taxis är både dyrare och läst om folk som har blivit blåsta (Icke jag men gör alltid upp priset innan)

Har väl kört runt 10 tjejer där nere, blev nöjd 7/10 gånger och gav alltid 2000CZK per ligg (ca 800 sek dagens kurs) Det går dock att förhandla om man har tight med pengar!

Vill man få tag på knark är det rätt enkelt, bara att fråga negrerna utanför/inne på klubbarna. Testa dock varorna innan och var inte rädd för att be dem dra åt helvete om det är dålig kvalité/överpris. Tjeckerna diggar inte negrer och om det blir polissak av det hela misstänker jag att en langare är mer intressant för snutarna.
__________________
Senast redigerad av Thracezx 2018-12-04 kl. 23:20.
2019-01-15, 18:29
  #1124
Medlem
Så jävla vidrigt är det. En sinnessjuk korean gav en tjej inne på K5 vad hon tålde härom veckan. Nåt hände och han både slog henne och ströp henne så illa att hon ligger i koma och troligen aldrig vaknar. K5 stänger ner och troligen har han förstört Prags sexliv för en lång tid framöver. Stackars tjej.
2019-01-15, 21:14
  #1125
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Englund70
Så jävla vidrigt är det. En sinnessjuk korean gav en tjej inne på K5 vad hon tålde härom veckan. Nåt hände och han både slog henne och ströp henne så illa att hon ligger i koma och troligen aldrig vaknar. K5 stänger ner och troligen har han förstört Prags sexliv för en lång tid framöver. Stackars tjej.

Mycket tråkigt att höra! Säkerhet är naturligtvis mycket viktigt på bordeller. Men förstört hela Prags sexliv framöver lär väl ändå knappast vara fallet?
2019-01-16, 19:57
  #1126
Medlem
Man vet aldrig men det kommer få konsekvenser helt klart. K5 är känt i hela världen och nu fick en tjej betala med sitt liv. Sexhandeln i Prag är redan hårt ansatt av myndigheterna som helst vill förbjuda
2019-01-16, 21:21
  #1127
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Englund70
Man vet aldrig men det kommer få konsekvenser helt klart. K5 är känt i hela världen och nu fick en tjej betala med sitt liv. Sexhandeln i Prag är redan hårt ansatt av myndigheterna som helst vill förbjuda
Jag har försökt hitta något på nätet. En sådan sak borde väl skrivas om i tjeckiska tidningar?
Nu kan jag ju i.o.f.s. inte tjeckiska, men det borde ju kunna hittas på engelska också.
2019-01-17, 08:51
  #1128
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Jag har försökt hitta något på nätet. En sådan sak borde väl skrivas om i tjeckiska tidningar?
Nu kan jag ju i.o.f.s. inte tjeckiska, men det borde ju kunna hittas på engelska också.

Jag skulle också vilja läsa om det där. Englund70, var har du fått dessa uppgifter ifrån? Kan du vänligen länka till din källa?
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1270263

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback