Citat:
Ursprungligen postat av
skruvmejsel6
Brukade få väldigt bra resultat på 350mg test prop ew. Får se hur det är på 500mg ew med långa estrar. Aldrig testat mast så har inga förväntningar där då jag läst att det är svagt. Är väl mest för lite extra DHT och sänka östro.
Är tren ovärt om man ska försöka återhämta sig efter kur? Tänkte isåfall köra 500mg test e, 200mg tren e och 200mg mast e EW?
Tren är aldrig ovärt om man tänker på resultaten, men du kan inte köra tren och sen gå av helt.
Ligg kvar på testo minst 8 veckor då tren är hårt på nerstängningen.
Tren är bäst för byggare som ligger på året om.
Själv mår jag bra på Tren, får inga jobbiga effekter ens på 100mg/dag
Bara lite häftigare temperament.
Förra sommaren körde jag tren/masteron/test/npp med 50mg anadrol och 30mg dball preworkout , jag var permiterad och hade tid att träna, vila och äta ordentligt.
Över 2g i veckan 8veckor.
Bästa trycket jag någonsin haft, behövs ingen pwo eller sådant, bra mat och rätt kolhydrater.
10 kilo upp slutade det på, och ja det var jävligt svettigt mellan varven så en sådan push görs bäst på vintern.
Ben, rygg och armar växte till rejält.
Nu har jag gått ner några kilo och minskat magens omfång då även den växte.
Jag tycker att du skall köra någon cutmix om du tänkt gå av efter, det går ur så mycket snabbare även om nerstängningen på tren är lång.
Men det är ett jävla stickande, jag kör med insulinpinnar som tar 1ml.
Känns inte alls och trenhostan uteblir.
Skall du ligga på längre kan du köra långa estrar och sticka var 5e dag istället.
Vill du bygga upp en grundmassa och behålla den när du är äldre så bygg nu, det är enormt mycket svårare när du blir äldre.
Sista tipset som lyft mig enormt, rätt teknik, strech och squeez för maximal pump.
Skit I att gå på ren styrka, kontakt är det som bygger snabbast.
Enda övningen jag lyft tungt är rackpulls.
10 till 12 strikta reps, sen några set till maximal fail med halva reps alt passare som hjälper till.