• 1
  • 2
2010-08-11, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Är du nittiotalist? Vi som är födda innan datorer och annat är glada om det inte tar minuter för en sida att laddas, villket det gjorde i datortidernas begynnelse. Ha tålamod bäste TS.

Nej, jag är 80talist

Det är bara drygt att vänta 30 sec på att se sin post om man skrivit fel, så man kan rätta sen.. Men som vissa skriver att man kan förhandsgranska är ju bra då. Borde göra det mer.
Citera
2010-08-11, 00:30
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barA-kruT
Varför kan man inte editerar sina inlägg som är lite äldre?
För att man inte ska kunna röja bort gamla saker som kan vara relevant och används mot en i diskussioner antar jag.
Citera
2010-08-11, 00:44
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barA-kruT
Varför kan man inte editerar sina inlägg som är lite äldre?

Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
För att man inte ska kunna röja bort gamla saker som kan vara relevant och används mot en i diskussioner antar jag.
Min gissning med. Man må ha skrivit mycket skit på FB, men man ska lära sig att stå för det också. Detta göres bäst genom att tänka två gånger innan man postar och lära sig att lagt kort ligger. Precis som i verkliga livet.
Citera
2010-08-11, 12:29
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Min gissning med. Man må ha skrivit mycket skit på FB, men man ska lära sig att stå för det också. Detta göres bäst genom att tänka två gånger innan man postar och lära sig att lagt kort ligger. Precis som i verkliga livet.
Eller så papperskorgar man sin användare och skapar en ny.
Citera
2010-08-11, 15:18
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Eller så papperskorgar man sin användare och skapar en ny.

Ja, man är ju inte lite låg om man inte ens kan stå för sitt ord när man är anonym...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in