Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-18, 14:03
  #13
Medlem
AnusMynnings avatar
Vill man bo billigt i Karlskrona så bör man hellre välja Galgamarken eller Marieberg. En del mysko folk där också, men inte lika illa som Kungsmarken.
Kungsmarken hade jag inte bott i om jag så fick betalt för det. Bara massa stök, klotter och förstörelse. En bra bit från stan är det också, finns inget positivt med det stället.
En gång i tiden byggdes husen för att hysa rum åt militärer, numera är det mestadels slödder som huserar där. Men det är ju inte ens i närheten av Malmös Rosengård.
Citera
2014-04-25, 02:57
  #14
Medlem
Hur är situationen idag?
Fortfarande lika dåligt?
Blir cykeln stulen?
Inbrott?

Hur är standarden på Studentlägenheterna?
Citera
2014-05-14, 16:48
  #15
Medlem
Det händer fortfarande väldigt mycket på Kungsmarken. Regelbundet.
Citera
2017-09-27, 14:56
  #16
Medlem
DraconianTimess avatar
Bump på en gammal tråd.
Det hade varit skoj att få reda på hur Kungsmarken är idag. Stället har väl aldrig varit glamoröst direkt och det kanske är en chock att lämna trygga mamma och flytta dit. Men jag har aldrig hört talas om någon som dött av att bo där.
Det värsta med Kungsmarken är mer läget att det är långt från stan och att vägen dit är en serpentin då området ligger väldigt högt beläget.
Lite jobbigt när man varit och festat i stan, är lagom dyngrak, ragget från krogen visade sig vara en äcklig orakad feminist och man vill bara hem, titta på porr, äta choklad och gå o lägga sig.
Då blir det jävligt jobbigt att bo på Kungsmarken.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback