Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-08-12, 01:10
  #25
Medlem
motherfucks avatar
Det är det som är roligt, att få snutjage, bråka med andra gäng, osv osv. Det är därför jag hänger på förorten, det händer alltid någonting där. Nej, det är sällan man går på oskyldiga.
Citera
2010-08-12, 01:32
  #26
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Vad är åldersgruppen på dom som är där?

12-15 eller är invandrarna kanske till och med runt 18-20?

Ja du, inte för att jag vet till vilken åldersgrupp engagemanget är riktat mot, men har sett att majoriteten snorunger är mellan 12-18 år.

Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Gick förbi där för 2 år sen.. Och det var ju för fan som mecka och The Voice är fan värre! Invandrarnas favorit kanal, dom borde stänga ner the voice...
Riktigt, The Voice är på lördag och då kommer i princip alla som lyssnar på den skitkanalen.


Måste bara berätta dagens arbetsdag:
Idag spelades indie-poprock på stora scenen och kände först att det kommer bli en relativt lugn dag. Det blev det också, typ. Men ÄNDÅ kommer 400 blattesnorungar dit för att bokstavligen bua ut banden som uppskattades av alla de svenskar som var där.

Medans blattarna som vanligt skapade oreda och buade ut varenda låt som spelades mellan kl 16-23 så klappades, hoppades och faktiskt hyllades det av de svenska åskådarna.

Alltså, VARFÖR envisas svartskallarna med att komma in till Kungsträdgården klockan 16.00, bråka och bua ut banden som kommit för att spela och sedan åka hem klockan 23.00??
VAD FAN ÄR DERAS PROBLEM?!!!

Är så otroligt upprörd över detta så jag inte vet vad jag ska göra....
__________________
Senast redigerad av MicrograM 2010-08-12 kl. 01:37.
Citera
2010-08-12, 05:12
  #27
Medlem
Sebbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Ja du, inte för att jag vet till vilken åldersgrupp engagemanget är riktat mot, men har sett att majoriteten snorunger är mellan 12-18 år.


Riktigt, The Voice är på lördag och då kommer i princip alla som lyssnar på den skitkanalen.


Måste bara berätta dagens arbetsdag:
Idag spelades indie-poprock på stora scenen och kände först att det kommer bli en relativt lugn dag. Det blev det också, typ. Men ÄNDÅ kommer 400 blattesnorungar dit för att bokstavligen bua ut banden som uppskattades av alla de svenskar som var där.

Medans blattarna som vanligt skapade oreda och buade ut varenda låt som spelades mellan kl 16-23 så klappades, hoppades och faktiskt hyllades det av de svenska åskådarna.

Alltså, VARFÖR envisas svartskallarna med att komma in till Kungsträdgården klockan 16.00, bråka och bua ut banden som kommit för att spela och sedan åka hem klockan 23.00??
VAD FAN ÄR DERAS PROBLEM?!!!

Är så otroligt upprörd över detta så jag inte vet vad jag ska göra....

Smutset vet inte bättre antagligen. Jag själv har varit aktiv inom diverse arrangemang för ungdomar mellan 15-18 och för ett par år sedan var ung08 ett av dom bästa skyltfönstren vi hade. Men det var bättre på den tiden, inte alls lika mycket jallas från orten och så kändes det inte lika hetsigt som du beskriver det nu.
Citera
2010-08-12, 05:22
  #28
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Ja du, inte för att jag vet till vilken åldersgrupp engagemanget är riktat mot, men har sett att majoriteten snorunger är mellan 12-18 år.


Riktigt, The Voice är på lördag och då kommer i princip alla som lyssnar på den skitkanalen.


Måste bara berätta dagens arbetsdag:
Idag spelades indie-poprock på stora scenen och kände först att det kommer bli en relativt lugn dag. Det blev det också, typ. Men ÄNDÅ kommer 400 blattesnorungar dit för att bokstavligen bua ut banden som uppskattades av alla de svenskar som var där.

Medans blattarna som vanligt skapade oreda och buade ut varenda låt som spelades mellan kl 16-23 så klappades, hoppades och faktiskt hyllades det av de svenska åskådarna.

Alltså, VARFÖR envisas svartskallarna med att komma in till Kungsträdgården klockan 16.00, bråka och bua ut banden som kommit för att spela och sedan åka hem klockan 23.00??
VAD FAN ÄR DERAS PROBLEM?!!!

Är så otroligt upprörd över detta så jag inte vet vad jag ska göra....
ramadan?
Citera
2010-08-12, 06:24
  #29
Medlem
Jokkzeys avatar
Där har vi alltså svaret på varför det var så mycket poliser på t-banan.
Citera
2010-08-12, 15:40
  #30
Avstängd
Uncle-Bens avatar
Dom borde ta inträdesavgift så skulle 99,5% av invandrarna stanna hemma och be med släkten.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback