Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-05, 12:05
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheapAlert
Som sagt, du behöver en hdmi-kabel för HD.

man måste väl ha xbox 360 elite för att kunna köra med hdmi kabel? för jag har inget sånt uttag men min polare har det på elite versionen.
Citera
2010-08-05, 12:15
  #14
Medlem
Krusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
man måste väl ha xbox 360 elite för att kunna köra med hdmi kabel? för jag har inget sånt uttag men min polare har det på elite versionen.

Nej, dock har dom äldre modellerna inte HDMI.
Citera
2010-08-05, 12:20
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruset
Nej, dock har dom äldre modellerna inte HDMI.

aha okej, då fick jag lära mig nåt nytt idag med
Citera
2010-08-05, 12:25
  #16
Medlem
Mister Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheapAlert
Som sagt, du behöver en hdmi-kabel för HD.

Nej, jag kör 1080p med kompositkabel (den grön, röd, blå), det beror på TV'n.

Till ts: Vad står det under bildskärmsinställningarna på din xbox? Den kanske har ställt in fel upplösning eller något?
Citera
2010-08-05, 14:12
  #17
Medlem
SnuFFs avatar
det känns ju som om att du har glömt att dra i den där knappen som sitter på skaftet av sladden.. glömde också det första gången jag skulle testa min på en hd-tv.. ingen vacker syn!
Citera
2010-08-05, 15:20
  #18
Medlem
Har du satt dom röda sladdarna i rätt uttag? Satt den röda ljudkabeln där bildkabeln skulle vara en gång och bilden blev inte så vacker så kolla det. (:
Citera
2010-08-10, 01:59
  #19
Medlem
Bob-The-Builders avatar
mitt xbox funka inte ens om jag hade den på vanlig tv setting men när jag byta till hd och starta om funka det. Testa att låna en riktigt hdmi kabel och se om det funkar annars vet jag inte
Citera
2010-10-20, 21:36
  #20
Medlem
runds avatar
Jag har också det här problemet , har en hdmi kabel kopplad till tven , inget mer . Har ställt in på 1080p och lika förbannat är bilden kornig .
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback