Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-23, 04:33
  #37
Medlem
Verkar vara mycke försäkringsbedrägeri här

Man har himla enkelt att skaffa försäkring senare i livet. Och får förmodligen betala 5x för det man tjänade på iphone 3gs eller nu vad det var för exempel.
Citera
2017-03-23, 08:01
  #38
Medlem
Försäkringsbolag får inte dela information om sina kunder mellan sig samt bara spara uppgifterna i några (fem?) år. Hoppa mellan lite olika bolag med jämna mellanrum så hinner de inte höja din premie för att prisa ut dig eller flagga dig i sina system. Ja såvida du nu inte "tappar" en iphone i veckan då utan håller dig till runt en gång per år.
Citera
2018-01-25, 12:44
  #39
Avstängd
Amazon?

Har två riktiga fall senaste tiden.

1. beställde lite juice och när jag hämtade paketet var det ett fett hål i det samt hälften av flaskorna var sönder. Fick återbetalning. Detta kan göras på dyrare saker som whiskey osv.
2. Beställde en drönare. När jag startade den gick den på full gas direkt, tog höjd, och 100 m bort landade den i vattnet.
Första persnonen jag snackade via chat sa att jag inte kunde få pengarna tillbaka. Hon var en dum jävel som inte fattade att jag inte kunnat göra nåt åt det då den drog direkt jag startade. Så jag öppnade chaten 5 minuter senare och fick snacka med en annan person. gav mig återbetalning direkt på 3k.

Om du verkligen vill veta vilka företag som funkar så beställ grejer därifrån och försök få återbetalning. Funkar det inte kan du alltid skicka tillbaka.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback