Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-10-15, 20:53
  #85
Medlem
helenduvals avatar
Fulkomligt normalt. Nylonfetisch är extremt vanligt, likaså pumps och nagellack på tår. Mindre vanligt är förstås tubsockor, gympaskor och kanske skodofter/fotdofter.

Men överlag så är det fullt normala saker och väldigt vanligt med fetischer som kretsar kring fötter och ben.

Tjejer kan lätt ha dessa intressen på andra tjejer vad gäller lack, nylon, skor.
Killar är vanligare att de är nere på doftnivå och en del ovanligare skor.
Citera
2017-10-19, 06:23
  #86
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helenduval
Fulkomligt normalt. Nylonfetisch är extremt vanligt, likaså pumps och nagellack på tår. Mindre vanligt är förstås tubsockor, gympaskor och kanske skodofter/fotdofter.

Men överlag så är det fullt normala saker och väldigt vanligt med fetischer som kretsar kring fötter och ben.

Tjejer kan lätt ha dessa intressen på andra tjejer vad gäller lack, nylon, skor.
Killar är vanligare att de är nere på doftnivå och en del ovanligare skor.

Du har har rätt i det du som du skriver . Själv är jag en man som älskar att slicka o suga tjejers / kvinnors nylonklädda fötter och tår . Jag har länge jagat efter en tjej / kvinna som vill få sina nylonklädda fötter och tår men utan något resultat . Jag fick den fetischen under mina 11 år som ug. Jag vill helst ha dom svettiga o varma eller att dom att dom använts i flera dagar så det byggs upp med massor av smak o doft. Och tjejen / kvinnan får gärna vara dominant , men det är som att leta efter en nål i en höstack
Citera
2017-10-19, 08:47
  #87
Medlem
f30malmos avatar
Er fetish är så vanilj. Även om jag inte personligen går igång på det så är det ju något man lättast hade gjort ändå, jämfört med alla andra fetisher. De flesta är inte så enkla.
Citera
2017-10-19, 08:47
  #88
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nylonfotfetischist
Du har har rätt i det du som du skriver . Själv är jag en man som älskar att slicka o suga tjejers / kvinnors nylonklädda fötter och tår . Jag har länge jagat efter en tjej / kvinna som vill få sina nylonklädda fötter och tår men utan något resultat . Jag fick den fetischen under mina 11 år som ug. Jag vill helst ha dom svettiga o varma eller att dom att dom använts i flera dagar så det byggs upp med massor av smak o doft. Och tjejen / kvinnan får gärna vara dominant , men det är som att leta efter en nål i en höstack

Smutsen är nog problemet. De flesta vill inte lukta illa.
Citera
2017-10-20, 19:06
  #89
Medlem
helenduvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nylonfotfetischist
Du har har rätt i det du som du skriver . Själv är jag en man som älskar att slicka o suga tjejers / kvinnors nylonklädda fötter och tår . Jag har länge jagat efter en tjej / kvinna som vill få sina nylonklädda fötter och tår men utan något resultat . Jag fick den fetischen under mina 11 år som ug. Jag vill helst ha dom svettiga o varma eller att dom att dom använts i flera dagar så det byggs upp med massor av smak o doft. Och tjejen / kvinnan får gärna vara dominant , men det är som att leta efter en nål i en höstack


Precis som du redan listat ut så är det där en väldigt svår fantasi att få till i verkligheten. Finns begränsat med tjejer som vill gå runt med ofräscha fötter. Låter mer som att du borde betala en domina för denna service, och troligtvis betala i förväg.
Citera
2017-10-20, 19:31
  #90
Medlem
hippilis avatar
Efter 17 års förhållande avslöjade jag husdjuret " tjejen" att hon gillar jamsiga skor
då mina skor mystiskt flyttar på sej. Är det ovanligt att tjejer gillar tåjams för jag har aldrig hört talas om det förut?
Citera
2017-10-20, 20:34
  #91
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helenduval
Precis som du redan listat ut så är det där en väldigt svår fantasi att få till i verkligheten. Finns begränsat med tjejer som vill gå runt med ofräscha fötter. Låter mer som att du borde betala en domina för denna service, och troligtvis betala i förväg.

Det är även oki om dom bara använts en dag och varit i ett par skor större delen av dagen . Så dom fått lite smak osv
Citera
2022-06-20, 09:06
  #92
Medlem
Tycker inte det är ett dugg konstigt att vissa finner lust i en annan kroppsdel än bröst, har sysslat med onlinedominans ganska länge och det flesta som kontaktar mig har fotfetish eller vill dyrka mina fötter. Andra köper mina använda skor strumpor mm. Det är bara konstigt för ”normala” människor, men går man in på darkside så är det Inge konstigt , rätt comuntiy bara 😊
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback