2011-04-15, 18:50
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys7
Ringde han bara för att tala om det för dig?

nope... han bad om ursäkt för att sms:et dröjde och talade om varför det dröjde...
Citera
2011-04-15, 18:51
Medlem
Leelooos avatar
Citat:
Ja... jag vill egentligen inte vara så elak som jag låter jag heller, jag vill bara ha en reaktion. jag vill att hon ska VAKNA! NU!

Ja, jag förstår dig. Men jag tror ändå att hon är ganska förnuftig. Jag tror bara inte att hon vill berätta för oss här hur hon tänker eller känner. Och även om han skulle frikännas så kommer ju allt det här hänga över deras eventuella fortsatta relation som ett mörkt moln och vem vet vad han gör eller hur han reagerar om hon börjar fråga ut honom... Men vi får hoppas att dom sätter dit honom. Så har vi väl förhoppningsvis inget att oroa oss över
Citera
2011-04-15, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Okej, jag gick på detta inlägg. Visste inte att det varit fler rättegångar angående misshandel..
https://www.flashback.org/sp24666481
Nu kommer nästa fråga från mej!:

-Har barnen utsats för pedofilbrott eller något liknande?
Med tanke på tejpningen mm? Sado..
Citera
2011-04-15, 18:53
Medlem
Baileys7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
nope... han bad om ursäkt för att sms:et dröjde och talade om varför det dröjde...

messar hans advokat dig? låter lite oproffsigt..
Citera
2011-04-15, 18:54
Bannlyst
Citat:
nu ringde advokaten och sa att " det är väldigt lätt att bli häktad i sverige, och även om man sitter för sannolika skäl så krävs det inte mycket för att bli häktad på just sannolika skäl"
Du vet själv vad som gäller!
Citera
2011-04-15, 18:55
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
Hur många av er som skriver och försvarar maskrosen nu är hennes syskon? eller vänner IR?

Nej och nej men för det första så gillar jag inte personangrepp och för det andra har det inte med ämnet i denna tråden att göra, men det förstår du väl....annars hoppas jag att moderator förklarar det för de som går helt off topic....
Citera
2011-04-15, 18:55
Medlem
Baileys7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leelooo
Ja, jag förstår dig. Men jag tror ändå att hon är ganska förnuftig. Jag tror bara inte att hon vill berätta för oss här hur hon tänker eller känner. Och även om han skulle frikännas så kommer ju allt det här hänga över deras eventuella fortsatta relation som ett mörkt moln och vem vet vad han gör eller hur han reagerar om hon börjar fråga ut honom... Men vi får hoppas att dom sätter dit honom. Så har vi väl förhoppningsvis inget att oroa oss över

Jag håller alla mina tummar & tår och hoppas på det.
Citera
2011-04-15, 18:56
Medlem
Leelooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Precis, det är det jag menar. Det är skillnad om rätten har så det räcker för åtal..det har de inte i dagsläget.

Nä, men det är ju inte direkt så att dom har en rad andra misstänkta att tillgå heller!
Citera
2011-04-15, 19:03
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
messar hans advokat dig? låter lite oproffsigt..

jaså... de får du väl tycka om du vill.... åsikter om allt mellan himmel och jord har du iaf...
Citera
2011-04-15, 19:09
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ja det har jag. har inte du också det?

nja faktiskt inte... skaffar mig en åsikt om saker som rör mig, allt annat får va
Citera
2011-04-15, 19:11
Medlem
Baileys7s avatar
Citat:
nja faktiskt inte... skaffar mig en åsikt om saker som rör mig, allt annat får va

Så du bryr dig inte om saker som inte rör dig direkt? t.ex. Marinas död?
Citera
2011-04-15, 19:12
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Vill du fortfarande ha barn med FS?

har märkt att genom att bara "inte svara på ett inlägg" så får man den bara igen och igen... så nu ska ja på ett begripligt sätt göra så att du förstår att jag inte tänker svara....

*iggar denna fråga, ställ den inte igen"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in