Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-18, 22:13
  #3517
Medlem
ArgusOnes avatar
Finns många vänsterblivna som hävdar att SD;are är rasister. Bara kolla runt på sociala medier så dyker det upp direkt.

Att dessa vänstermongon har fel är en annan sak.
Citera
2020-01-18, 22:28
  #3518
Medlem
Ingen bryr sig längre vad någon säger om SD. Ingen bryr sig längre om de är rasister.

SD kommer öka och öka ända tills du och dina partikamrater gör något åt er egen politik istället för att ägna all tid åt metadiskussioner om SD.

Släpp sargen och skit i SD. Skit i att det finns både rasister och nazister på FlashBack och tala om vad du vill göra åt de verkliga problemen i landet istället.
Citera
2020-01-18, 22:35
  #3519
Medlem
Harrison-Bengtssons avatar
Börjar det bli jobbigt att inse att er mobbingstrategi inte haft avsedd effekt?
Citera
2020-01-18, 22:44
  #3520
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Vad är rasistiskt med SD's politik?

Finns redan en tråd om det ämnet. (FB) SD = Rasism? (sammanfogade trådar)/mod

Citat:
Typisk efterbliven kommentar från en pantad vänsterextremist.

Är alla som har röstat på vänstern pantade?

Citat:
Med vänstern menar du Vänsterpartiet, aktiva medlemmar eller vänstersympatisörer i helhet?

Till vänstern skulle jag räkna medlemmar och förtroendevalda i vänsterpartier. Även aktivister och folk som identifierar sig som vänster. Jag skulle inte räkna alla som röstar på vänsterpartier till vänstern.

Citat:
Allting är relativt. Jag är Sverigedemokrat och nej jag upplever inte att alla vänsterpartister i min närhet hatar mig. Men jag vet att det finns många stjärtgossar på vänsterkanten som skulle hata mig, om de visste att jag var Sverigedemokrat.

Om du med sverigedemokrat menar medlem i Sverigedemokraterna så, ja, då ökar sannolikheten att du är en rasist betydligt. Detta eftersom du då antagligen är mer insatt i SD:s ideologi och även kan tänkas stödja en mängd olika rasistiska uttalanden som partiets representanter gjort genom åren. Liksom om någon postar "Vad är det för fel med rasism? Rasism är naturligt!" är det rimligt att anta att postaren är en rasist.

Citat:
Detta för att många vänsterpartister hatar åsikter som inte stämmer överens med sina egna och är så jävla mesiga att de inte klarar av att höra när någon inte håller med dem.

Du känner säkert fler vänsterpartister än jag. De jag stött på älskar att debattera och hatar åsikter och inte personer.
Citera
2020-01-18, 23:03
  #3521
Moderator
Meijis avatar
Tråd tillfogad: Vem har sagt att alla SD:s väljare är rasister? Ingen!

/Moderator
__________________
Senast redigerad av Meiji 2020-01-18 kl. 23:07.
Citera
2020-01-18, 23:25
  #3522
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Finns redan en tråd om det ämnet. (FB) SD = Rasism? (sammanfogade trådar)/mod

Är alla som har röstat på vänstern pantade?

Till vänstern skulle jag räkna medlemmar och förtroendevalda i vänsterpartier. Även aktivister och folk som identifierar sig som vänster. Jag skulle inte räkna alla som röstar på vänsterpartier till vänstern.

Om du med sverigedemokrat menar medlem i Sverigedemokraterna så, ja, då ökar sannolikheten att du är en rasist betydligt. Detta eftersom du då antagligen är mer insatt i SD:s ideologi och även kan tänkas stödja en mängd olika rasistiska uttalanden som partiets representanter gjort genom åren. Liksom om någon postar "Vad är det för fel med rasism? Rasism är naturligt!" är det rimligt att anta att postaren är en rasist.



Du känner säkert fler vänsterpartister än jag. De jag stött på älskar att debattera och hatar åsikter och inte personer.

Och alla vänsterpartister är kommunistiska fascister som gillar förtryckarsystem, kolla på ledaren Sjöstedt som flydde landet med svansen mellan benen till enpartistaten Vietnam. Bästa vore om alla vänsterpartister gjorde som den fege, sticker till ett totalitärt kommunistland så slipper partiet hamna i fejd med det verklighetstrogna SD.

Och nej SD är inte rasistiskt varken politiskt eller ideologiskt.
Citera
2020-03-01, 16:41
  #3523
Medlem
Drullknulls avatar
Glöm inte bort Joel Ankar!

Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
Joel Ankar, 30, är jurist och började arbeta som medarbetare till EU-parlamentarikern Kristina Winberg (SD) i höstas. På Flashback hetsar han mot både judar och muslimer. Han kallar professor Jerzy Sarnecki för judesvin, försvarar apartheid och menar att kvinnor som blir slagna har sig själva att skylla. ”Islam och dess folk är ett helvetespåfund som skall drivas tillbaka till öknen, med vapen om så krävs”, skriver han.

Källa

Sannolikheten att det finns fler sverigedemokrater på Flashback som bedriver rasistisk agenda är så hög att vadslagning är meningslös.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback