Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Ok, det är en sak att göra alla till bögälskare i sverige, det är väl rätt och riktigt ifall vi röstar fram den politiken. Men all denna bögkolonialism i österled förstår jag mig inte på
Djävla snygg problemformulering, Stålpojken! För en 30 år sedan var homosexualitet sjukdomsklassat och man försökte sig bl.a. på aversionsterapi för att bota den. Så bara för att det inte är så längre så innebär det att folk är bögälskare?

Du kan ju trösta dig med att ditt svartvita antingen-eller-tänk är så svenskt som det bara går att bli.

Fullständigt omöjligt att ha mer än en tanke i huvet. Med samma logik så kan man säga att jag älskar volvoraggare då jag inte ser dom som sjuka. (Men då måste du ju älska dom? Nej, det gör jag inte. Men då så vill du ju döda dom?)
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Så de får alltså rösta för att gå ur unionen då? Men jag tror inte den baltiska gnäll-maskinen frivilligt lämnar gåsen som värper guldägg åt dem?
Nej, men å andra sidan så har de väldigt breda arschlen som kan sitta på två stolar samtidigt. Och vad är det med det där lilla operettlandet där skildringar av hypnos förbjöds nyligen? Stalin kom tillbaka, allt är förlåtet!