2010-11-15, 16:47
Medlem
Kan rekommendera Red Orchestra + modden Darkest Hour för dom som gillar tanks och 2:vk men inte vill ha arkad-stuk.
Citera
2010-11-18, 17:54
Medlem
Pappsengubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddim
Kan rekommendera Red Orchestra + modden Darkest Hour för dom som gillar tanks och 2:vk men inte vill ha arkad-stuk.

Vet du hur man länkar?

isf... GÖR DET!!!
Citera
2010-11-18, 17:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
När görs hard-wipe?
Citera
2010-11-18, 18:30
Medlem
schteeeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
När görs hard-wipe?
Vid release Q1 2011 har jag hört, det borde väl inte komma nån innan release?
Citera
2010-11-18, 19:03
Bannlyst
Antingen är jag grym eller så har jag haft fruktansvärt tur. Kör nu med M4 Sherman, 35 matcher so far och 29 vinster. Inte haft i närheten av lika högt på någon annan.
Har precis börjat jobba mig upp emot en ISU-152, än så länge är det en trevlig klass (min första TD dessutom).
SPG lade jag ner efter SU-8. Det är inte kul att vänta på idioter som inte vet hur man scoutar samt att jag av någon anledning fått en avtryckar-lagg. Precis när jag avfyrar (händer bara med SPG) så laggar den till och avfyrar 1 sek senare = miss. Började när 0.6.15 installerades.
Citera
2010-11-18, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schteeeek
Vid release Q1 2011 har jag hört, det borde väl inte komma nån innan release?

Tippar på en ev. softwipe när klanerna går live så att man kan bygga upp en klan från botten. Iaf skulle gamemakers tjäna på det, så att de kan trimma lite balance innan själva releasen.
Citera
2010-11-20, 18:44
Medlem
Lensflares avatar
Någon som vill förklara hur kamoflage fungerar?

Hur kommer det sig att vissa inte syns förrän dom är 10 meter framför en?
Man kan skjuta mot en som kommer emot en typ 50 meter bort och sen helt plötsligt försvinner fanskapet, sen helt plötsligt dyker skiten upp mitt framför näsan på en.

Det får mig att undra över hur mitt kamoflage är.
Jag har tjackat kamoflagenät och har satt 3 pers i tanken att jobba med kammon, ändå ser alla mig först hur jag än beter mig. Jag har till och med köpt den där kikargrejen som ska göra att man ser längre, men inte fan verkar det fungera.

Kan man skjuta på tanks som man inte ser?
Man ser en lirare i en buske nånstans men han försvinner helt plötsligt, man vet att han står kvar i busken, kan man fortfarande träffa eller måste man se tanken för att det ska hända något?
Citera
2010-11-20, 20:09
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lensflare
Kan man skjuta på tanks som man inte ser?
Absolut, som spg skjuter jag hejvilt på tanks jag inte ser och ungefär 20% av dom kills jag gör är såkallade "blindshots.
Istället tittar jag på omgivningen, träd som faller, hus som förstörs, murar som helt plötsligt får stora hål igenom sig.
Sen syns det också när tanks skjuter vilket gör att jag som spg kan se fiendetanks på andra sidan kartan om jag vill oavsett var mina medspelare är.
Citera
2010-11-22, 08:57
Medlem
Ducken11s avatar
Fick själv tag i en closed beta key till WoT i fredags, blev beroende på engång och nu suttit hela helgen.

Skulle dock vilja ha ytterligare en key för att kunna spela med en polare.

Så om någon sitter på en extra key skulle jag uppskatta som fan om man kunde få.

Mvh
Citera
2010-11-23, 20:08
Medlem
kebobbs avatar
soft wipe i december när EU servrarna startar upp igen

Citera
2010-12-01, 19:05
Medlem
schteeeeks avatar
Vilka tanks tänker ni köra på efter soft wipen? Själv har jag bestämt mig för att maxa en Ferdinand, men utöver det har jag svårt för att bestämma mig för vilka heavies jag ska satsa på. Jag vet att IS-tanksen är ganska OP, men jag tror också att majoriteten kommer sadla om till den linjen, och då blir det ganska tråkigt att bara vara "ännu en IS-förare".
Citera
2010-12-05, 16:35
Medlem
teflonpannan69s avatar
För den som är sugen på att börja lira utan något strul

http://www.shatteredcrystal.com/index.php/world_of_tanks

Gratis betanyckel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto