2021-03-18, 00:53
  #25849
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAyrtonSenna
50% på förnödenheter från och med idag men ser inga rabatter på utrustning.
Ha! Som på beställning.

Då väntar vi bara på utrustningen.
Citera
2021-03-21, 17:34
  #25850
Medlem
Funderar på att ge Ranked Battles en chans för första gången så kom med era bästa tips!
Citera
2021-03-23, 02:43
  #25851
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAyrtonSenna
Funderar på att ge Ranked Battles en chans för första gången så kom med era bästa tips!
Skill4ltu har gjort en guide till ranked battles :

https://www.youtube.com/watch?v=1ysROnlKcUs
Citera
2021-03-23, 13:50
  #25852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Skill4ltu har gjort en guide till ranked battles :

https://www.youtube.com/watch?v=1ysROnlKcUs



Dom säger ungefär detsamma allihopa, vänta till sista veckan och kör tanks du gillar.
Citera
2021-04-01, 15:02
  #25853
Medlem
Ace Venturas avatar
Wheeled arty med autoloader!!! Äntligen!

https://worldoftanks.eu/en/news/special-offers/radpanzerhaubitze-sdkfz-1337-g-offer-april2021/
Citera
2021-04-01, 15:05
  #25854
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Wheeled arty med autoloader!!! Äntligen!

https://worldoftanks.eu/en/news/special-offers/radpanzerhaubitze-sdkfz-1337-g-offer-april2021/

Jag skulle helt seriöst betalat en massa deg för denna.
Det är med sorg i hjärtat jag tittar i kalendern...
Citera
2021-04-01, 18:27
  #25855
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Jag skulle helt seriöst betalat en massa deg för denna.
Det är med sorg i hjärtat jag tittar i kalendern...

Finns som skin för Hotchkiss EBR i modhubben :

https://wgmods.net/5488

Ett annat aprilskämt ? :

https://thedailybounce.net/world-of-tanks/supertest-vk-85-02p-german-tier-x-heavy-tank-double-barrel/
Citera
2021-04-02, 14:53
  #25856
Medlem
"The Boys"-tanken (T42) kom tillbaka till shoppen och då jag gillade TV-serien så fick det bli ett köp av minsta paketet. 2x4 personer med BIA och 3 skins till vagnen så kändes det ändå någotsånär prisvärt...
Citera
2021-04-08, 20:24
  #25857
Medlem
xyklopfs avatar
The good, the bad and the ugly #62 :

https://www.youtube.com/watch?v=6mGWj0pOnLY
Citera
2021-04-11, 00:12
  #25858
Medlem
Ace Venturas avatar
x5 i helgen + 50% på utrustning etc. OCH gåvor varje dag om man bara loggar in och spelar en match.

Bra tider att lira just nu.

Btw - köpte på skoj ett "förbättrat" Battle Pass. Måste säga att det är en jäkla masssa grejer man får. Känns helt klart värt det. (Iaf om man kör minst 10-15 matcher per dag). Det var en liten chansning eftersom jag verkligen inte spelat direkt ofta på senare tider - men det fick mig att gasa på igen. Har även kört en del Ranked också. Fast det är lika guld-lökigt som vanligt.
__________________
Senast redigerad av Ace Ventura 2021-04-11 kl. 00:36.
Citera
2021-04-11, 15:38
  #25859
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
x5 i helgen + 50% på utrustning etc. OCH gåvor varje dag om man bara loggar in och spelar en match.

Bra tider att lira just nu.

Btw - köpte på skoj ett "förbättrat" Battle Pass. Måste säga att det är en jäkla masssa grejer man får. Känns helt klart värt det. (Iaf om man kör minst 10-15 matcher per dag). Det var en liten chansning eftersom jag verkligen inte spelat direkt ofta på senare tider - men det fick mig att gasa på igen. Har även kört en del Ranked också. Fast det är lika guld-lökigt som vanligt.

Jag köpte igenom mig typ 2/3 av hela Battle Pass nu inklusive Improved - dels för att jag hade en satans massa guld som blev över efter Black Market (de vagnarna jag hoppades på att köpa dök aldrig upp), och dels eftersom jag blev så förbannat sugen på Kunze Panzer efter att ha sett QB och andra testa den. Har grindat på son fan sen dess och är på typ level 135 nu, dvs borde få ihop alla 18 tokens (lvl 145 är den sista token på) inom två veckor och då plocka hem den.

Men jo - det är mycket godis man får, mycket equipment och sen får man ju faktiskt välja vilken nation man vill få Blueprints från - istället för praktiskt taget enbart USA, GB och Rasha som det alltid varit tidigare!
Citera
2021-04-12, 00:50
  #25860
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jag köpte igenom mig typ 2/3 av hela Battle Pass nu inklusive Improved - dels för att jag hade en satans massa guld som blev över efter Black Market (de vagnarna jag hoppades på att köpa dök aldrig upp), och dels eftersom jag blev så förbannat sugen på Kunze Panzer efter att ha sett QB och andra testa den. Har grindat på son fan sen dess och är på typ level 135 nu, dvs borde få ihop alla 18 tokens (lvl 145 är den sista token på) inom två veckor och då plocka hem den.

Men jo - det är mycket godis man får, mycket equipment och sen får man ju faktiskt välja vilken nation man vill få Blueprints från - istället för praktiskt taget enbart USA, GB och Rasha som det alltid varit tidigare!

Men va f..., skojar du!? Behöver jag ta mig till level 145(!) för att få tysken!?
Hur lång tid rullar Battle Pass egentligen?

Var så jäkla nöjd över att jag passerat 45 precis. Trodde jag låg hyggligt bra till... Men om BP inte pågår resten av året så kommer tysken aldrig att bli min inser jag nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in