Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
x5 i helgen + 50% på utrustning etc. OCH gåvor varje dag om man bara loggar in och spelar en match.
Bra tider att lira just nu.
Btw - köpte på skoj ett "förbättrat" Battle Pass. Måste säga att det är en jäkla masssa grejer man får. Känns helt klart värt det. (Iaf om man kör minst 10-15 matcher per dag). Det var en liten chansning eftersom jag verkligen inte spelat direkt ofta på senare tider - men det fick mig att gasa på igen. Har även kört en del Ranked också. Fast det är lika guld-lökigt som vanligt.
Jag köpte igenom mig typ 2/3 av hela Battle Pass nu inklusive Improved - dels för att jag hade en satans massa guld som blev över efter Black Market (de vagnarna jag hoppades på att köpa dök aldrig upp), och dels eftersom jag blev så förbannat sugen på Kunze Panzer efter att ha sett QB och andra testa den. Har grindat på son fan sen dess och är på typ level 135 nu, dvs borde få ihop alla 18 tokens (lvl 145 är den sista token på) inom två veckor och då plocka hem den.
Men jo - det är
mycket godis man får, mycket equipment och sen får man ju faktiskt välja vilken nation man vill få Blueprints från - istället för praktiskt taget enbart USA, GB och Rasha som det alltid varit tidigare!