2019-12-15, 20:57
  #25249
Medlem
xyklopfs avatar
WoT - vad händer 2020 - förhandstitt :

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/2020-announcements/
Citera
2019-12-18, 14:35
  #25250
Medlem
270215s avatar
Dez lirar supertest.
New UDES 03 Alt 3, a Reward Tank? | World of Tanks UDES 03 Alt 3 Preview
https://www.youtube.com/watch?v=shkZlsqEhzY
Citera
2019-12-18, 15:34
  #25251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forzo
Det var ett tillfälligt engångsevent som nu är slut. Just nu är det frontline istället och nästa vecka börjar Steel Hunters, nytt spelläge som tydligen ska vara någon sorts battle royale.

Varför återvänder inte frontline?
Citera
2019-12-18, 18:09
  #25252
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Varför återvänder inte frontline?


Det är slut för den här säsongen. Kommer tillbaka igen någon gång nästa år.
Citera
2019-12-18, 18:26
  #25253
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 270215
Dez lirar supertest.
New UDES 03 Alt 3, a Reward Tank? | World of Tanks UDES 03 Alt 3 Preview
https://www.youtube.com/watch?v=shkZlsqEhzY
När man kollat på Dez, Cicronflex o Qvickbaby o drar på ngr matcher känns det som en utvecklingsstörd spelar.

Fan va duktiga o grymma dom är alltså, allt rätt..
Citera
2019-12-18, 22:46
  #25254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
När man kollat på Dez, Cicronflex o Qvickbaby o drar på ngr matcher känns det som en utvecklingsstörd spelar.

Fan va duktiga o grymma dom är alltså, allt rätt..

Tack, trodde bara det var jag som tänkte så... Eller som skill4ltu tidigare idag: "nu skall jag göra 4k dmg i Lorraine" och sedan går och gör det...
Citera
2019-12-19, 01:30
  #25255
Medlem
xyklopfs avatar
Rykten - WT E100 på väg tillbaka i Black market? :

https://thearmoredpatrol.com/2019/12/18/world-of-tanks-lets-talk-about-waffentrager-e-100-and-black-market-next-black-market-tank/


Ändringar på ingame shoppen :

https://thearmoredpatrol.com/2019/12/18/world-of-tanks-december-19th-micropatch-new-vehicles-in-game-for-gold/


I övrigt har jag haft mycket kul med T95an. Redan forskat fram T110E3; tänker dock vänta och köpa loss den tills det är rabatt på den. T95an är dock en keeper för mig!
Citera
2019-12-20, 09:35
  #25256
Medlem
xyklopfs avatar
Waffentrager auf E-100 (G) :

https://thearmoredpatrol.com/2019/12/20/world-of-tanks-waffentrager-auf-e-100-g/

Releasedatum okänt (julafton/juldagen) ?
Citera
2019-12-20, 10:11
  #25257
Medlem
swebarbs avatar
nej för helvete ingen låtsas tank wf e100.... bort me skiten... ääven för 50 miljoner vilket många har så vill man ju inte möta en sån....
Citera
2019-12-20, 10:16
  #25258
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
nej för helvete ingen låtsas tank wf e100.... bort me skiten... ääven för 50 miljoner vilket många har så vill man ju inte möta en sån....

Tänk dessutom på att den är många år gammal. Idag finns flertalet med ungefär motsvarande autoloaders som dessutom har armor... Så den har blivit totalt överkörd av powercreepen. Titta bara på hur spelbar fv4005 är idag.

Den här kommer bli gruppknullad av EBRs innan den ens har hunnit ladda första magasinet. Och för 50 miljoner? Inte en chans i helvete...
Citera
2019-12-20, 23:48
  #25259
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Tänk dessutom på att den är många år gammal. Idag finns flertalet med ungefär motsvarande autoloaders som dessutom har armor... Så den har blivit totalt överkörd av powercreepen. Titta bara på hur spelbar fv4005 är idag.

Den här kommer bli gruppknullad av EBRs innan den ens har hunnit ladda första magasinet. Och för 50 miljoner? Inte en chans i helvete...

men finns det inte liten chans med tanke på hur giriga dom ändå är ? pengar vill dom ju få ...
Citera
2019-12-21, 00:44
  #25260
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men finns det inte liten chans med tanke på hur giriga dom ändå är ? pengar vill dom ju få ...

Givetvis är det ju inte omöjligt - som du säger - WG är ju så giriga så jag skulle inte bli förvånad ändå.

Alltså - den lär ju garanterat sälja slut på två sekunder om man läser tråden om den på Wot-forumet - det är många i tråden som säger sig ha 50+ milj credits från lootboxarna nu i julevenemanget. Som garanterat lär köpa den. Jag kommer dock definitivt inte köpa den.

Har dessutom "bara" 13,5 milj credits ihopslavade hittills och det finns inte en chans i helvete att jag kommer slira ihop de pengarna och även om jag skulle det - så skulle jag inte slösa dem på denna. Dessutom verkar det ju vara en nerfad version av "orginal-waffeln" - med 12,8cm/480dmg istället för 15,5cm/750dmg per skott.

Och som sagt - en nerfad version som alltså är sämre än den versionen som var så OP för... vad, 3-4 år sedan? Powercreepen har gått långt sen dess Det var mer det jag menade med "inte en chans i helvete" - att jag skulle köpa den. För den lär knappast vara värd den rent överbajsiga summan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in