Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
men finns det inte liten chans med tanke på hur giriga dom ändå är ? pengar vill dom ju få ...
Givetvis är det ju inte omöjligt - som du säger - WG är ju så giriga så jag skulle inte bli förvånad ändå.
Alltså - den lär ju garanterat sälja slut på två sekunder om man läser tråden om den på Wot-forumet - det är många i tråden som säger sig ha 50+ milj credits från lootboxarna nu i julevenemanget. Som garanterat lär köpa den. Jag kommer dock
definitivt inte köpa den.
Har dessutom "bara" 13,5 milj credits ihopslavade hittills och det finns inte en chans i helvete att jag kommer slira ihop de pengarna och även om jag skulle det - så skulle jag inte slösa dem på denna. Dessutom verkar det ju vara en nerfad version av "orginal-waffeln" - med 12,8cm/480dmg istället för 15,5cm/750dmg per skott.
Och som sagt - en nerfad version som alltså är
sämre än den versionen som var så OP för... vad, 3-4 år sedan? Powercreepen har gått långt sen dess

Det var mer det jag menade med "inte en chans i helvete" - att jag skulle köpa den. För den lär knappast vara värd den rent överbajsiga summan.