Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-16, 23:54
  #22513
Medlem
franges avatar
Och fan vad skillnad det är nu ikväll, utan alla ryssar och polacker!

Prokhorva nu ikväll, vann nyss en match med Skorpion G, sammanfattas 7 kills och 4379dmg (5218 total), 2304xp och 128.846 i betalning, 71,43% träffprocent, och "M" Ace Tanker.

Tidigare idag gick det knappt att träffa ett enda skott med samma vagn, på samma bana...
Citera
2017-03-17, 07:48
  #22514
Medlem
perineums avatar
Jag köpte Kranvagn och strv-103-0 för ett tag sen och har mest spelat kranvagn(gillar den inte ) för att fixa top of the tree missionsen i den, men har nu börjat köra strv 103-0 och jag lär ju säga att det var värt mödan att grinda upp dit!

Den har en kanon som verkligen träffar där man siktar och ett riktigt trollpansar som kan göra dina motståndare både gråtfärdiga och gråhåriga!

Jag hade en match nyss där jag gjorde 5.2k dmg och samtidigt blockade 6,1k dmg, fick några pm där det antyddes att min mamma är prostituerad, att jag fuskar och att jag och min familj förhoppningsvis även skulle bli våldtagna av horder av muslimska män!
__________________
Senast redigerad av perineum 2017-03-17 kl. 08:20.
Citera
2017-03-17, 10:04
  #22515
Medlem
xyklopfs avatar
Dagens T25 pilot uppdrag:

Spela 10 matcher och orsaka minst 2000 dmg i varje match. Som bonus när man klarar det får man en garageplats.
Får se om man orkar fixa det, det var inte roligt att spela igår inte. Helt sanslöst dåliga lag man hamnade i då. Klarade gårdagens uppdrag, men det tog tid.


För övrigt 50% rabatt nu på camo, emblem, inskriptioner, garageplatser och förnödenheter (EU).
Citera
2017-03-17, 12:17
  #22516
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Dagens T25 pilot uppdrag:

Spela 10 matcher och orsaka minst 2000 dmg i varje match. Som bonus när man klarar det får man en garageplats.
Får se om man orkar fixa det, det var inte roligt att spela igår inte. Helt sanslöst dåliga lag man hamnade i då. Klarade gårdagens uppdrag, men det tog tid.


För övrigt 50% rabatt nu på camo, emblem, inskriptioner, garageplatser och förnödenheter (EU).
Det tog 11 matcher så det var inte så jobbigt!

Men vad jag ska med en garageplats till vet jag inte riktigt, jag har väl c 35 tomma redan nu!
__________________
Senast redigerad av perineum 2017-03-17 kl. 13:07.
Citera
2017-03-17, 18:59
  #22517
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Får se om man orkar fixa det, det var inte roligt att spela igår inte. Helt sanslöst dåliga lag man hamnade i då. Klarade gårdagens uppdrag, men det tog tid.


Nä det är helt otroligt. Samma sak som igår, det går inte att träffa ett skit och pennar heller inte. Till och med 311 pennande ACPR med Skorpion G bouncar rakt i sidan på VK.30.01p nu, tog tre träff innan ens någon skada på den var gjord. Notera, bounce - inte "critical hit" ens.

Har hittills klarat 3/10, men haft åtminstone 15 matcher där jag legat på 199x gjort dmg för att det sedan går rakt in i väggen och slutar träffa och penna helt.
Citera
2017-03-17, 19:35
  #22518
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Och fan vad skillnad det är nu ikväll, utan alla ryssar och polacker!

Prokhorva nu ikväll, vann nyss en match med Skorpion G, sammanfattas 7 kills och 4379dmg (5218 total), 2304xp och 128.846 i betalning, 71,43% träffprocent, och "M" Ace Tanker.

Tidigare idag gick det knappt att träffa ett enda skott med samma vagn, på samma bana...

Vad menar du? utan Ryssar o Polacker?
Slipper man dom nu eller...?
Citera
2017-03-17, 20:31
  #22519
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Vad menar du? utan Ryssar o Polacker?
Slipper man dom nu eller...?


Nja, men de verkade ge upp för dagen då - när servern crashade, innan dess var det"clanuclanuclanuclanuclanu", "siema", "siemka" "kto pol" x 2000 vid varje matchstart...
Citera
2017-03-17, 22:15
  #22520
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nja, men de verkade ge upp för dagen då - när servern crashade, innan dess var det"clanuclanuclanuclanuclanu", "siema", "siemka" "kto pol" x 2000 vid varje matchstart...

Heh då får man hoppas att servern pajjar ofta där då
Värre skithögar får annars leta efter än just nötter från dessa nationer

Har inte spelat på månader, pga. som du nämner MM Suger balle!

Skål på er!
Citera
2017-03-18, 01:48
  #22521
Medlem
xyklopfs avatar
Dagens uppdrag avklarat. Det blev mestadels Mausen som fick ordna det hela. Testade Jägerun igen, men den blir bara mer och mer trollig. Den samlar mest damm nu för tiden.

Låste även upp Pzkpw VII, nya tyska HT tier X . Nu är det bara att grinda credits så man kan köpa loss den. Det lär väl gå på 7-8 miljoner med equipment, så man har det man gör framöver.


World of Tanks - Developer Q&A:

Hela videon från facebook intervjun där många saker om det framtida WoT tas upp. Det går att hoppa mellan olika ämnen i videobeskrivningen:

https://www.youtube.com/watch?v=uvP4TbrteHk
Citera
2017-03-18, 09:37
  #22522
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf

Låste även upp Pzkpw VII, nya tyska HT tier X . Nu är det bara att grinda credits så man kan köpa loss den. Det lär väl gå på 7-8 miljoner med equipment, så man har det man gör framöver.

Gört omgående! Det är fan ballaste tanken i spelet, bra skada och tuff som fan, sidescrapeking!
Citera
2017-03-18, 14:26
  #22523
Medlem
liddens avatar
Verkar som de har skruvat upp svårighetsgraden på Marathongrinden. I dag är det 20 matcher där man måste vara top 5 skada i laget.
__________________
Senast redigerad av lidden 2017-03-18 kl. 14:39. Anledning: typo
Citera
2017-03-18, 15:28
  #22524
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Verkar som de har skruvat upp svårighetsgraden på Marathongrinden. I dag är det 20 matcher där man måste vara top 5 skada i laget.

Skulle inte förvåna mig om de sista blir helt och hållet omöjliga, typ "Förstör 7st tier X spg i samma match, du får själv endast spela tier Vi spg" x 20 matcher. För att medvetet tvinga folk att köpa loss de Mission Tokens man inte klarar grisa ihop...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback