2011-05-27, 15:47
  #1201
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Ofan, har du nån mer ingående info om de? räcker de att oavsiktligen döda en teamkamrat för att bli märkt?
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/39627-is-the-automated-tk-system-working-as-intended/
Citera
2011-05-27, 20:03
  #1202
Medlem
idag fick man hummel och sen så synda man lite och köpte en Löwe tank och premium
Citera
2011-05-28, 20:53
  #1203
Medlem
Snacka om att det går långsamt att få uppgraderingarna/ nya tank efter 3601(H) och Hummel
Citera
2011-05-28, 22:15
  #1204
Moderator
Arne.Ankas avatar
Vadå bara 44kxp för bästa motorn till 3601
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/39627-is-the-automated-tk-system-working-as-intended/
Bra men såg i chatten igår att den är lätt att lura, sålänge du fortsätter skjuta och döda fiender kan du skjuta arslet av teamkamraterna också :/
Citera
2011-05-29, 15:17
  #1205
Medlem
vad kör ni med för equiment på era tanks?
Citera
2011-05-29, 17:37
  #1206
Medlem
schteeeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
vad kör ni med för equiment på era tanks?
Rammer och ventilation är gjutet på de flesta vagnar för mig, sen varierar det vad jag slänger in på den tredje platsen. Om vagnen drar på sig mycket modulskador eller tar lång tid på sig att reparera larvbanden (VK4502 i betan) kör jag toolbox, tar en bra kanon lång tid på sig att sikta in kör jag EGLD etc. Man kör på det som väger upp vagnens svagheter eller förstärker det som är bra med vagnen (elite Marder II med kamonät, kikare och EGLD ).
Citera
2011-05-30, 11:14
  #1207
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Ventilation är alltid givet, bättre crew-skill gör allt bättre. Och eftersom jag ofta står still och snipar med TD:s så har jag många kamouflagenät och kikare. Slutar funka i fem sekunder om du rör på banden, men väldigt användbara annars.
Citera
2011-05-30, 20:32
  #1208
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteeeek
Rammer och ventilation är gjutet på de flesta vagnar för mig, sen varierar det vad jag slänger in på den tredje platsen. Om vagnen drar på sig mycket modulskador eller tar lång tid på sig att reparera larvbanden (VK4502 i betan) kör jag toolbox, tar en bra kanon lång tid på sig att sikta in kör jag EGLD etc. Man kör på det som väger upp vagnens svagheter eller förstärker det som är bra med vagnen (elite Marder II med kamonät, kikare och EGLD ).
Det där senare, en pimpad Marder, är mitt nuvarande projekt. Både roande och avkopplande att sitt gömd i en buske och banka noobs. I övrigt är jag rätt gay när det gäller mina val: helst vill jag ha snygga vagnar med så stora kanoner som möjligt. (Tyvärr diskvalificerar det många av de ryska traktortanksen, även om de är kompetenta eller till och med OP/über).

Favoriten i mitt stall är amerikanska M41:an med 155 mm haubits. 155 mm kanonen (gun) för samma vagn är visserligen större och sexigare, men den är helt hopplös; siktar i en evighet och skjuter ändå ofta eller oftast utanför siktcirkeln.
Citera
2011-05-30, 21:33
  #1209
Medlem
Grooms avatar
Någon FB clan?
Citera
2011-05-30, 22:22
  #1210
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groom
Någon FB clan?

Nä alla är för snåla
Citera
2011-05-31, 10:30
  #1211
Medlem
Retorikerns avatar
Jag vill starta en SS-klan med enbart tyska tanks . "SS Liebstandarte" eller någe dyl.
Citera
2011-05-31, 10:54
  #1212
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retorikern
Jag vill starta en SS-klan med enbart tyska tanks . "SS Liebstandarte" eller någe dyl.

Tror du blir bannad om du döper den till SS kolla bara på forumet så ser du att dom är riktigt hårda mot sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in