Citat:
Ursprungligen postat av schteeeek
Rammer och ventilation är gjutet på de flesta vagnar för mig, sen varierar det vad jag slänger in på den tredje platsen. Om vagnen drar på sig mycket modulskador eller tar lång tid på sig att reparera larvbanden (VK4502 i betan) kör jag toolbox, tar en bra kanon lång tid på sig att sikta in kör jag EGLD etc. Man kör på det som väger upp vagnens svagheter eller förstärker det som är bra med vagnen (elite Marder II med kamonät, kikare och EGLD

).
Det där senare, en pimpad Marder, är mitt nuvarande projekt. Både roande och avkopplande att sitt gömd i en buske och banka noobs. I övrigt är jag rätt gay när det gäller mina val: helst vill jag ha snygga vagnar med så stora kanoner som möjligt.

(Tyvärr diskvalificerar det många av de ryska traktortanksen, även om de är kompetenta eller till och med OP/über).
Favoriten i mitt stall är amerikanska M41:an med 155 mm haubits. 155 mm kanonen (gun) för samma vagn är visserligen större och sexigare, men den är helt hopplös; siktar i en evighet och skjuter ändå ofta eller oftast utanför siktcirkeln.