Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-21, 22:08
  #121
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Men..blandar jag ihop detta med ett annat fall? Var det inte hon som ertappades i närheten av fyndplatsen och sade sig vara ute i skogen för att plocka kottar, vilka hon skulle ha till något konstprojekt?

Utredningen drevs väl inte med någon större frenesi, enär man visste, att hon var dödssjuk. Att hon själv kunde ha hjälpt till på slutet, är ju därmed ingalunda uteslutet förstås.

Har för mig att detta antyddes, men jag återfinner det inte nu.
Hon har beskrivits i tråden som underlig psykiskt men hon skulle tydligen även vara fysiskt sjuk. Vet du vilken sjukdom hon hade?

Jag sökte på kottar och hittade detta.
Citat:
Ursprungligen postat av Majsansmos
Håller med. En stark kvinna kan säkert fixa det. Här en länk från Svenska Mord som har lite mer information: http://www.svenskamord.se/index.php?topic=4479.0

Enl polisen är hon inte alls sjuk, bara "speciell" på det sättet att hon sköter sig själv och umgås inte med andra.Hon har dessutom setts på vägen i höjd med den plats där RF låg. På frågan vad hon gjorde där var svaret att hon var konstnär och målade kottar. RF ser inte stor ut, så en kvinna har säkert kunnat släpa honom 15 meter från bilen till den gran där han låg begravd.

Verkar vara solklart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback