Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-04, 18:32
  #205
Medlem
KungAllans avatar
På kommunistradion(SR) sade dom att Europa var i "uppror" över Frankrikes behandling av Zinkisarna, det har jag ju djävligt svårt att tro. Även PK-folket har ju ofta svårt att ha överseende med deras djuriska beteende, dom har liksom inte så många förkämpar om man säger så (finns ju anledning)
Citera
2010-09-04, 20:08
  #206
Medlem
Jag förstår inte helt problemet. Vi har lagar och regler omkring detta. Ska vi inte följa dom helt plötsligt pga att dom som drabbas av det är av en speciell ras/kultur ? Ock folk kallar mig för rasist ?

Fan, jag saknar Göran Persson: "Vi ska inte ha social turism". Vem har stake nog att säga sånt idag ?

För övrigt påstår en nära bekant till mig som jobbar i branschen att naturligtvis är hela gänget i Sverige närmare bestämt Malmö idag. Få se hur Sverige tacklar problemet,utvisning som reglerna säger eller undantag ?
Citera
2010-09-07, 16:18
  #207
Medlem
31Hs avatar
Ett gäng zigenare har ockuperat parkeringen till Duveholmsskolan i Katrineholm. Samtliga husvagnar har franska nummerplåtar.

http://img204.imageshack.us/img204/8127/img3084ok.jpg

Sammanträffande?
http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.799552
Citera
2015-10-27, 22:43
  #208
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungAllan
På kommunistradion(SR) sade dom att Europa var i "uppror" över Frankrikes behandling av Zinkisarna, det har jag ju djävligt svårt att tro. Även PK-folket har ju ofta svårt att ha överseende med deras djuriska beteende, dom har liksom inte så många förkämpar om man säger så (finns ju anledning)

På söndag rivs ett läger i Malmö. Fascismen har spridit sig från Frankrike ända in i kommunhuset i Malmö.

Mörka krafter har fått fäste bland politikerna i Malmö.

De borde skämmas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback