Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-24, 02:57
  #1
Medlem
Dags att dra igång den här då nu när detaljer och releasedatum läckt.

http://www.facebook.com/footballmanager2011

Although not officially announced yet, but we can confirm the following features and release date have been leaked.

- Release Date is Friday, October 29th 2010
- Improved training options
- More complex module for searching new players
- Improved graphics and 3D view of the game
- Introduction of football agents to the game
- Playing games in evenings (so called night effect)
- Differentiated weather conditions

Agenter.

Ska enligt uppgift läckt från nån site i Polen. Tas alltså med en rätt stor nypa salt än så länge.
Citera
2010-07-24, 03:00
  #2
Medlem
Fy fan vad nice med agenter! . Skippade fm10 och har grindat sönder 09an så nu blir det allt ett inköp av 11an
Citera
2010-07-24, 03:02
  #3
Medlem
Miles uttalar sig på Twitter.

http://twitter.com/milessi

"some of it is accurate, some of it is not. We will not be making any further statements at this time."
Citera
2010-07-24, 10:05
  #4
Medlem
burkiss avatar
Man kan förboka FM11 i spelbutiken.se och enligt de får de in spelet 8 oktober.

http://www.spelbutiken.se/catalog/pr...r-2011--for-pc
Citera
2010-07-25, 12:57
  #5
Medlem
sebbex2xs avatar
Tycker inte det var speciellt intressanta "nyheter"...
Citera
2010-07-25, 13:00
  #6
Avstängd
laass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbex2x
Tycker inte det var speciellt intressanta "nyheter"...
Håller med. Tror ändå det kommer mer nyheter. Vad kan jag inte direkt på komma på själv
Citera
2010-07-25, 13:21
  #7
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbex2x
Tycker inte det var speciellt intressanta "nyheter"...

jag hoppas att agenterna kommer göra det möjligt att få en spelare lättare..
Säg att klubben inte vill acceptera ett bud på en spelare, så du vänder dig till hans agent istället och kommer överrens om ett kontrakt, efter detta så snackar du med klubben igen och lägger fram att spelaren och du är klara över att han ska spela för dig och på så vis så kan inte klubben göra så mycket annat än att acceptera ditt bud.

kanske kan underlätta så det inte blir så sjuka övergångssummor hela tiden =)
Citera
2010-07-25, 13:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
kanske kan underlätta så det inte blir så sjuka övergångssummor hela tiden =)

Det vore underbart! Som du säger blir det alldeles för lätt extrema övergångssummor i fm10, ganska störigt.
Citera
2010-07-25, 15:26
  #9
Medlem
burkiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
jag hoppas att agenterna kommer göra det möjligt att få en spelare lättare..
Säg att klubben inte vill acceptera ett bud på en spelare, så du vänder dig till hans agent istället och kommer överrens om ett kontrakt, efter detta så snackar du med klubben igen och lägger fram att spelaren och du är klara över att han ska spela för dig och på så vis så kan inte klubben göra så mycket annat än att acceptera ditt bud.

kanske kan underlätta så det inte blir så sjuka övergångssummor hela tiden =)

Instämmer. Jag skulle vilja se bollkallar jobbigt att vänta när t.ex målvakten springer efter bollen eller dylik.
Citera
2010-07-26, 17:38
  #10
Medlem
Sorken2s avatar
Saknar fortfarande det som fanns i 09 när man fick ett nytt kontrakt från klubben att man kunde kräva att bygga ut stadion eller förbättrare ungdomsverksamheten.
Citera
2010-07-26, 22:39
  #11
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorken2
Saknar fortfarande det som fanns i 09 när man fick ett nytt kontrakt från klubben att man kunde kräva att bygga ut stadion eller förbättrare ungdomsverksamheten.

fanns det i 09an? har jag glömt totalt isof, men det låter som en underbar sak att lägga in i kontraktet.

om dom ska ha med presskonferanser i 11an så hoppas jag verkligen att dom är utvecklade.. efter 2 stycken så var men less på dom i 10an.
Citera
2010-07-27, 18:47
  #12
Medlem
burkiss avatar
Man borde kunna erbjuda bostad samt fordon till spelarna och olyckshändelser hade vart trevligt t.ex att någon spelare är med om en trafikolycka och skadar sig för livet eller dör
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback