Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-21, 22:07
  #1
Medlem
sekundens avatar
Var uppe i bona idag med en kompis. Vi parkerade bilen vid gamla skolan och började fota. Vi hann inte fota mer än 10 minuter så passerar en bil med utlänska plåtar. Litauen stavning? var den reggad i. Iallafall 1 minut efter bilen passerat kommer en storvuxen kille ganska fet med långt hår och kamera runt halsen..

Han går rakt fram till oss och säger

X: ''Can i help you?''
Vi: ''No, we just taking some pictures''
X: ''Okey, Can i ask for what purpose?''
Vi: ''Just private pictures''
X: ''So youre not from a magazine or something''
Vi ''No, Absolutly not''
X: Ok, Have fun''

Han vänder ryggen till oss och plåtar bilen och senare längre ifrån en bild på oss..
Vi tyckte helt klart det var mysko, Men gick vidare mot mentalsjukhuset. Men vi kom aldrig så långt förns bilen kom igen, En Golf är det btw.. I full fart och förbi oss... 2 sekunder senare kommer en stor svart merca ifrån mentalsjukhuset som åkte förbi oss ytterligare 1 gång efter.
Golfen åker mellan alla dom där husen och stannar ibland och går igenom dom tror jag..
Nu vill jag veta vad som pågår där uppe om någon vet?
Citera
2010-07-21, 22:41
  #2
Medlem
Cobber Kains avatar
Ja du, det verkar pågå mycket skumt i de där krokarna. Bl a hittades ju den schweiziske golfturisten drunknad i Salstern.

Nångting lurt är det där...
Citera
2010-07-21, 23:04
  #3
Medlem
Det finns redan en tråd om mentalsjukhuset i Bona. Läser man den så står det att det är ryssar och att man ska hålla sig därifrån.
Citera
2010-07-21, 23:09
  #4
Medlem
co3ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sekunden
Var uppe i bona idag med en kompis. Vi parkerade bilen vid gamla skolan och började fota. Vi hann inte fota mer än 10 minuter så passerar en bil med utlänska plåtar. Litauen stavning? var den reggad i. Iallafall 1 minut efter bilen passerat kommer en storvuxen kille ganska fet med långt hår och kamera runt halsen..

Han går rakt fram till oss och säger

X: ''Can i help you?''
Vi: ''No, we just taking some pictures''
X: ''Okey, Can i ask for what purpose?''
Vi: ''Just private pictures''
X: ''So youre not from a magazine or something''
Vi ''No, Absolutly not''
X: Ok, Have fun''

Han vänder ryggen till oss och plåtar bilen och senare längre ifrån en bild på oss..
Vi tyckte helt klart det var mysko, Men gick vidare mot mentalsjukhuset. Men vi kom aldrig så långt förns bilen kom igen, En Golf är det btw.. I full fart och förbi oss... 2 sekunder senare kommer en stor svart merca ifrån mentalsjukhuset som åkte förbi oss ytterligare 1 gång efter.
Golfen åker mellan alla dom där husen och stannar ibland och går igenom dom tror jag..
Nu vill jag veta vad som pågår där uppe om någon vet?

Du glömde X: " this is a private property "

Lite halv scary va de iaf :P
Citera
2010-07-22, 10:27
  #5
Medlem
sekundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subcaptain
Det finns redan en tråd om mentalsjukhuset i Bona. Läser man den så står det att det är ryssar och att man ska hålla sig därifrån.

Det är väl inte ryssar om det står LT på nummerplåtarna?
Sen är den tråden jävla old. Så gjorde en färsk
Citera
2010-07-22, 10:29
  #6
Medlem
sekundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobber Kain
Ja du, det verkar pågå mycket skumt i de där krokarna. Bl a hittades ju den schweiziske golfturisten drunknad i Salstern.

Nångting lurt är det där...

Okej, Hur länge sen är det?
Citera
2010-07-22, 14:05
  #7
Medlem
co3ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sekunden
Okej, Hur länge sen är det?
19:e Juni tror jag de va han hittades..
Citera
2010-07-22, 15:33
  #8
Medlem
sekundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av co3ra
19:e Juni tror jag de va han hittades..
Det var inte längesen
Citera
2010-08-30, 02:28
  #9
Medlem
hey alla, jag har själv kompisar som åkt mopped runt om kring bona ibland, ryssarna ska man akta sig för , tex, dom har jagat dom med yxa, och dom hade varit och badat på kvällen så går det 3 män med ak47 or och patrullerade*, och vi blev lite intresserade av detta, så vi frågade några av kompisarnas föräldrar och en av dom har en stuga i närheten av ett av byggnaderna, en natt runt 2 tiden kom det en stor bus som parkerade 2 meter från en av husena och imellan bussen och huset reste dom ett tält så man inte kunde se något.
och det brukar man ju inte göra direkt ..
ngt mystiskt är det iaf. men som sagt , snoka inte för mkt , ryssar utan uppehållstillstånd kanske man ska passa sig för , med tanke på att de är beväpnade..
Citera
2010-10-03, 23:15
  #10
Medlem
co3ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sekunden
Det var inte längesen
Nu verkar de inte vara så att de va dem då enligt MVT...
http://mvt.se/nyheter/motala/1.96636...or-pa-kroppen-
Sen vet man ju inte ändå med dem där uppe...

Snuskigt nu för övrigt med Maud som varit borta i 5 år...
http://mvt.se/nyheter/motala/1.96869...tad-i-godegard
Citera
2010-10-04, 19:41
  #11
Medlem
sekundens avatar
Min sambo berättade om hon maud.
Citera
2010-10-05, 06:44
  #12
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sekunden
Min sambo berättade om hon maud.

Okej bra bump, berätta mer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback