Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-05-05, 13:59
  #25
Medlem
TompaSes avatar
Spyan

Jo jag tror det borde vara så men kommer inte på någon annan som kan vara mannen med byxorna nere, på en mugg och ha nåt mjukt runt den samtidigt..
Citera
2004-05-05, 16:49
  #26
Medlem
Fast hade det varit RR hade han inte varit anonym. Han hade glatt erkänt det och tidningarna knappast gjort annat än skrivit hans namn.
Citera
2004-05-06, 01:08
  #27
Medlem
Minkybabys avatar
TV-stjärnan avslöjad av mingel.se !

Enligt mingel.se är det inte RR utan BB-D (se notis daterad 040505)
Citera
2004-05-06, 01:13
  #28
Medlem
WSEs avatar
Spännande, men varför går vakterna runt och sliter upp toadörrar?
Citera
2004-05-06, 01:35
  #29
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Marleys Spöke
"Toalettartisten" bör ju i rimlighetens namn, vara en programledare för ett lekprogram på tv..
Står väl i artikeln att detta är ett upprepat beteende.
Killen går loss på att göra det i WC-miljö

Det som talar emot lekledaren är att han blivit utkastad för det tidigare. Då stämmer inte följande citat från expressen:

"- Det har hänt tidigare, men då har jag inte blivit påkommen. Det sker spontant och det är ju närmare till muggen än en hotellsäng, säger han."

Tror på BB-D.
Citera
2004-05-06, 01:59
  #30
Banned
Caine_Gothenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Enligt mingel.se är det inte RR utan BB-D (se notis daterad 040505)
Lite smått OT, men vad i helvete är mingel.se för en sida? Är det bara jag i hela Sverige som blir fysiskt illamående av personer som tycker att skvaller är intressant? Och vilka nyheter de har:

Citat:
Den första bilden på Jöback och hemlige pojkvännen - Mingel har den!

Citat:
Varför hånglade du med Henrik, Heidi?

Mingel har tagit en minut med utröstade Big Brother-Heidi.
Citat:
PAPARAZZI: Petra Nielsen

Mingels smygfotograf plåtar när hon väntar på att äta en massa mat.
Citat:
PAPARAZZI: Denise Lopez

Mingel fångade en skadeskjuten artist på en bild.


Citat:
XLNT Marc tog en rövare på Drottninggatan

Igår anordnade Sven von Essen en festlighet på den nya skönhetssalongen "Drottninggatan 81" på Drottninggatan 81 i Stockholm. En hel massa kändisar ville se de nya lokalerna och ta för sig av gratisdrickat. En av gästerna var XLNT Marc, vars yrke fortfarande är omhöljt i mystisk dimma. Han tog för sig av ett glas vin från ett bord, tittade misstroget på glaset och sa: "Det var inte mycket vin i det här glaset." Så tog han ännu ett glas och hällde över, så att glaset plötsligt blev helfullt av vin. "Det var bättre", sa Marc och vandrade nöjt därifrån.
Vem är Sven von Essen? Vem är XLNT Marc (och varför skaffar idioten inte ett riktigt namn)? Vem i helvete bryr sig om ifall han sa att det var lite vin i glaset? Varför är NÅGON intresserad av att läsa skiten?

Okej, jag kollade precis vilka som låg bakom sidan, och nu börjar det klarna. Det var någon liten kändiskåt slyna som väl inte drömmer om annat än att få suga av BB-Robban på någon skitig krogtoalett, och två andra kretiner (en av dem är tekniskt ansvarig för Djurgårdens IF:s fotbollshemsida, vilket borde visa vilken plats på evolutionsstegen han har).

Jag tror på fullt allvar att sånt här bidrar till att fördumma hela jävla svenska folket.

Nu blev jag förbannad på riktigt :mad:
Citera
2004-05-06, 02:05
  #31
Medlem
WSEs avatar
Blev du besviken på `Notorius'?
Citera
2004-05-06, 02:09
  #32
Banned
Caine_Gothenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Blev du besviken på `Notorius'?
Jag har sett den förut.
Citera
2004-05-06, 02:09
  #33
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Lite smått OT, men vad i helvete är mingel.se för en sida? Är det bara jag i hela Sverige som blir fysiskt illamående av personer som tycker att skvaller är intressant? Och vilka nyheter de har:







Vem är Sven von Essen? Vem är XLNT Marc (och varför skaffar idioten inte ett riktigt namn)? Vem i helvete bryr sig om ifall han sa att det var lite vin i glaset? Varför är NÅGON intresserad av att läsa skiten?

Okej, jag kollade precis vilka som låg bakom sidan, och nu börjar det klarna. Det var någon liten kändiskåt slyna som väl inte drömmer om annat än att få suga av BB-Robban på någon skitig krogtoalett, och två andra kretiner (en av dem är tekniskt ansvarig för Djurgårdens IF:s fotbollshemsida, vilket borde visa vilken plats på evolutionsstegen han har).

Jag tror på fullt allvar att sånt här bidrar till att fördumma hela jävla svenska folket.

Nu blev jag förbannad på riktigt :mad:


Ovanligt dumt inlägg av dig Caine. Man kan tycka vad man vill om mingel.se, ,men de som gör den har lyckats skapa en komersiell produkt som funkar på internet och som går bra ekonomiskt. Att sedan nyheterna snarare är kvasinyheter än riktigta nyheter gör dem knappast dummare utan smartare.

För övrigt så trort jag att TV-kändisen är en viss fransman från BB. Han blev enligt säkra källor portad från SpyBar i helgen och det ingår i hans beteende att göra sånt här. Till saken hör också att det läckt uppgifter om en annan deltagares(från samma program) s.k yrkesbakgrund som tydligen gjort mannen i fråga mycket upprörd. Vidare är journalistensom skrivit artiklen rätt usel och klarar endast av att skriva om en person åt gången.


/CW
Citera
2004-05-06, 09:02
  #34
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Ovanligt dumt inlägg av dig Caine. Man kan tycka vad man vill om mingel.se, ,men de som gör den har lyckats skapa en komersiell produkt som funkar på internet och som går bra ekonomiskt. Att sedan nyheterna snarare är kvasinyheter än riktigta nyheter gör dem knappast dummare utan smartare.

Hur trovärdiga är mingel.se tror du? Vad har dom för källor?
Citera
2004-05-06, 09:54
  #35
Medlem
Minkybabys avatar
Tack för gratisreklamen !

Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Lite smått OT, men vad i helvete är mingel.se för en sida? Är det bara jag i hela Sverige som blir fysiskt illamående av personer som tycker att skvaller är intressant? Och vilka nyheter de har:







Vem är Sven von Essen? Vem är XLNT Marc (och varför skaffar idioten inte ett riktigt namn)? Vem i helvete bryr sig om ifall han sa att det var lite vin i glaset? Varför är NÅGON intresserad av att läsa skiten?

Okej, jag kollade precis vilka som låg bakom sidan, och nu börjar det klarna. Det var någon liten kändiskåt slyna som väl inte drömmer om annat än att få suga av BB-Robban på någon skitig krogtoalett, och två andra kretiner (en av dem är tekniskt ansvarig för Djurgårdens IF:s fotbollshemsida, vilket borde visa vilken plats på evolutionsstegen han har).

Jag tror på fullt allvar att sånt här bidrar till att fördumma hela jävla svenska folket.

Nu blev jag förbannad på riktigt :mad:

Jag vill å mingel.se:s vägnar tacka dig ! Ditt inlägg är ju rena rama gratisreklamen för mingel.se, deras besökarantal kommer slå i taket tack vare dig, för det är ju den typen av "information" som stora delar av svenska folket törstar efter, tror du inte ?
Citera
2004-05-06, 10:25
  #36
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jag tror på fullt allvar att sånt här bidrar till att fördumma hela jävla svenska folket.
Instämmer till fullo med ovan, hur OT det än må vara.
Med ett litet frågetecken kring om det verkligen går att fördumma den del som redan idag ligger på en anskrämligt låg nivå?

Mingel=fungerande internetprodukt? My @$$!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback