Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-05-04, 20:55
  #1
Medlem
Tzackos avatar
Jag gillar BF...Finns det några liknande spel?
Citera
2004-05-04, 21:17
  #2
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzacko
Jag gillar BF...Finns det några liknande spel?

Medal of Honor-serien, Call of Duty, Hidden & Dangerous 1 och 2...

// Roger P.
Citera
2004-05-04, 21:52
  #3
Medlem
mind_crazys avatar
Operation Flashpoint, kan jag varmt rekommender om det är realism du är ute efter
Citera
2004-05-04, 23:18
  #4
Medlem
H.E.L.s avatar
DFBHD, American Army
Citera
2004-05-04, 23:37
  #5
Medlem
finns bara ett som äger
BF Vietnamn
där smäller det bra
Citera
2004-05-05, 12:22
  #6
Medlem
Medal of honnor - allied assult är det bästa spelet jag nånsin spelat i "first person" spel.

Spelkontrollen är helt underbar. Grym action, dock lite väl många buggar... men det kommer en uppföljare till hösten som jag har stora förväntningar på.
Allied Assult är det enda i Mohaa serien som går att spela.

Call of duty har grymt fina banor, men spelkänslan/spenkontrollen känns inte bra. Man flyger liksom fram på banor och flyger upp för stegar - mkt bättre känsla i Allied assult.
Dock är detta inget spel där du kan åka bil, tanks, flygplan osv utan bara ren action i WW II miljö.
Citera
2004-05-05, 19:38
  #7
Medlem
Bunkers avatar
I second that, Medal Of honor alltså.

Nog fanimej det grymmaste online spelet som finns, känslan är inte alls att leka med, helt oöverträffad.

Synd bara att det är fruktansvärt mycket cheaters som förstör för andra spelare. (finns dock anticheat program, DMW, Pandora etc)

Likaså är det trist att EA inte bryr sig ett skit om spelet längre, support equals noll.

Men bortser man från det så är det ett mycket bra spel, även singleplayer delen...säg nu inte att grafiken är kass, kolla bara på alla luffare som fortfarande spelar CS, där har ni pissig grafik.
Citera
2004-05-08, 15:07
  #8
Medlem
Vietcong - I LOVE THE SMELL OF NAPALM IN THE MORNING!
Citera
2004-05-08, 15:31
  #9
Medlem
TSs avatar
Call of duty, Vietcong och Farcry är tre riktigt bra spel i den kategorin.

http://www.vietcong-game.com/
www.farcry-thegame.com
http://www.callofduty.com/index.asp
Citera
2004-05-08, 17:35
  #10
Medlem
dIRe_s avatar
Krigsspel är bäst när man kör mot andra användare och de flesta och bästa finns bland blizzards spel. Personligen så föredrar jag starcraft framför warcraft3 eftersom jag anser att det är mer strategi där istället för att bara styra sina gubbar.
Citera
2004-05-08, 17:43
  #11
Medlem
Draugs Hargs avatar
Strategi: Blitzkrieg, Cossacks, American Conquest, Castle Strike, The Alamo, Battle For Troy, Crusader Kings, Total War-serien, The Entente: WW1 Battlfields, Savage: The Battle For Newerth, Rise Of Nations, Afrika Korps vs Desert Rats
Citera
2004-05-08, 19:02
  #12
Medlem
MrOranges avatar
Call of Duty!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback