Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-13, 13:41
  #13
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCrown
Det är väldigt tyst kring detta spelet. Kommer det 2012? Lite osäker på det får jag nog säga.
Ser fram emot detta sjukt mkt! Ingen som hört något nytt?
Finns inget officiellt release datum, men om jag inte minns helt fel så har jag läst någonstans att man siktar på slutet utav 2013.
Citera
2012-09-13, 15:33
  #14
Medlem
qbertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Finns inget officiellt release datum, men om jag inte minns helt fel så har jag läst någonstans att man siktar på slutet utav 2013.

Jag har också läst det, var väl nått om att han vill att allt ska va perfekt.

Hoppas på tidigare release!
Citera
2016-06-09, 15:39
  #15
Medlem
Någon mer än jag som fortfarande väntar? Tror de blir grymt bra när de släpps!
Citera
2016-06-09, 15:53
  #16
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skytt
Någon mer än jag som fortfarande väntar? Tror de blir grymt bra när de släpps!

Hade inte sett det där förrän du bumpade tråden och det ser ju faktiskt riktigt stämningsfullt ut.

Det har även blivit 'Greenlit' på Steam: http://steamcommunity.com/sharedfile...s/?id=95795715

Dock är det väldigt aktivitet från AgustinCordes's där, sista posten var i mars, lite mer aktivitet på deras kickstarter.
Citera
2017-11-30, 23:33
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skytt
Någon mer än jag som fortfarande väntar? Tror de blir grymt bra när de släpps!

Jag har väntat på spelet länge. Har höga förväntningar men börjar bli skeptisk när ett sånt här spel tar 7-8 år att färdigställa. Tror det finns en stor risk att utvecklarna blivit hemmablinda och tagit i för mycket, om ni förstår hur jag menar?

Senscape har i alla fall gått ut med en uppdatering på Facebook nu:

Citat:
- Progress has been great lately. Thanks to a new programmer in the team and a thorough schedule we prepared, we’re in tip-top shape (relatively speaking, but still).
- In fact, we expect to have a fully playable version of the game later this year. But hold onto your horses: this doesn’t mean a release date will be right around the corner, as there’s going to be much more work to do.
- That said, it would seem 2018 will definitely be the year of Asylum. We hope to confirm a proper release date in the coming months.
- Have you seen our new cover video? It looks nice. You should really see it. It’s dripping with mood.
- We’ve settled on our glorious new rebranding. We can’t be objective here, but don’t you think it looks gorgeous in a creepy, totally deranged kind of way?
- Expect renewed hype and promo as we embrace this new style. More posters, teasers and neat surprises coming your way.
- Steam store page coming soon as well so you can wishlist the game, and we’ll be also relaunching our site with a detailed blog and constant progress update.

Jag litar inte en sekund på att spelet kommer släppas 2018.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback