2006-12-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettosvinet
Vilken tur att den store starke veteranrunkarn Glockenspiel har hängt här hängivet sedan trådens start.

Helt otroligt vad jag garvade åt det inlägget.
Citera
2006-12-14, 00:53
Medlem
Harry_s avatar
Puma
du har inte lust att knäcka rekordet på GangBang genom att ha sex med FB medlemmar
om du får 100:- från varje medlem kan jag garantera att du ALDRIG behöver jobba mer
då har du över 10.000.000 mille
Citera
2006-12-14, 02:03
Medlem
HansScheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Puma
du har inte lust att knäcka rekordet på GangBang genom att ha sex med FB medlemmar
om du får 100:- från varje medlem kan jag garantera att du ALDRIG behöver jobba mer
då har du över 10.000.000 mille

Underbar idé, vi har ju även en regissör här på forumet som kört efter det konceptet.
Alternativet är att ringa till demonproducenten John Thompson.

"666 - Flashback mit Spermaträume"
Citera
2006-12-14, 04:41
Medlem
Jag skulle gärna vilja veta hur mycket du tjänar per scen. Vet att det är fler än jag här på forumet som undrar över detta.
Citera
2006-12-14, 11:40
Medlem
~Kokos avatar
Plötsligt blev det här forumet väldigt intressant. Inte nog med att hon är en jävligt fräsch svensk porrskådis, hon verkar ha något annat än bara kakhål i skallen! Välkommen, typ.
Citera
2006-12-14, 13:46
Medlem
Bevis

Tack för hjälpen med vart jag laddar ner bilderna. Skall försöka hinna med det under dagen. Men medlemmen "Steinberg" gav ju ett till förslag till att bevisa att jag verkligen är Puma. Jag jobbade på Gamla Stans Laser & Kirurg mottagning precis innan jag åkte över till USA. Vår chef hette Birgit kan inte påstås vara den trevligaste människan på jorden. Förhoppningsvis räcker detta + bilderna som bevis

Eftersom jag ett tag sen lovade en prislista på vad man tjänar inom porren så kommer här en sammanställning. Den är såklart inte exakt eftersom "prissättning" per skådis är i individuell o beror på hur känd osv du är.

Pojke/Flicka scen = Pojken mellan $300-$600, Tjejjen mellan $900-$1200
Kan nämna att Amy Reid tog $2000 per scen m kille när hon va i branchen.

Flicka/Flicka= $600-$900

Pojke/Pojke/Flicka= Tjejjen mellan $1100-$1500

Avsugning/Runkning= Tjejjen $200-$400

Eftersom jag inte hunnit med analt, gangbangs mm så har jag inga priser på det, men ni kan säkert addera upp nåt ungerfärligt. Blir ibland erbjuden $1000 extra om jag skulle vilja göra analt. Som sagt, detta var ungerfärliga uppgifter, så hoppas det duger.

Kram så länge o förhoppningsvis kommer bilder lite senare under dagen!

Puma
Citera
2006-12-14, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Bevis

Kul att få lite information. Hur mycket jobbar ni? Har du några andra "försörjningskrokar"? Har du andra uppdrag, typ mässor, invigningar odyl? Jag gissar att du hade kontakter i branschen innan du åkte över? Var det ungefär som du tänkt dig att jobba i staterna?
Citera
2006-12-14, 15:11
Medlem
Citat:
Tack för hjälpen med vart jag laddar ner bilderna. Skall försöka hinna med det under dagen. Men medlemmen "Steinberg" gav ju ett till förslag till att bevisa att jag verkligen är Puma. Jag jobbade på Gamla Stans Laser & Kirurg mottagning precis innan jag åkte över till USA. Vår chef hette Birgit kan inte påstås vara den trevligaste människan på jorden. Förhoppningsvis räcker detta + bilderna som bevis

Eftersom jag ett tag sen lovade en prislista på vad man tjänar inom porren så kommer här en sammanställning. Den är såklart inte exakt eftersom "prissättning" per skådis är i individuell o beror på hur känd osv du är.

Flicka/Flicka= $600-$900

Eftersom jag inte hunnit med analt, gangbangs mm så har jag inga priser på det, men ni kan säkert addera upp nåt ungerfärligt. Blir ibland erbjuden $1000 extra om jag skulle vilja göra analt. Som sagt, detta var ungerfärliga uppgifter, så hoppas det duger.

Puma

Japp, alla rätt! Det är verkar vara du, men en sak förbryllar mig jättemycket, verkligen konstigt och jag kan inte bara släppa det...inte gjort anal??? Jag har ju sett "Pussy Haters", och där är det bara anal. Jag har ju filmen hemma.

Berätta, inte analscener? Eller är det verkligen så att du är Puma, eller bara någon som har koll på det mesta vad gäller henne, men gör tabben att inte veta att hon redan gjort anal...

Äh, jag vet inte, jag lägger ner...alla får väl dra sina egna slutsatser.
Citera
2006-12-14, 15:19
Medlem
peppeks avatar
Citat:

Flicka/Flicka= $600-$900

Puma

Eeeh? Såg att inlägget var från november i år. Och att Puma "inte hunnit med analt... mm" så hon har inga priser för det.
Utan att verka tvivla kan jag konstatera att jag i september i år laddade upp en lång filmsekvens där Puma knullas hårt och brutalt i ALLA hål. Kanske hon glömt?...
Citera
2006-12-14, 15:56
Medlem
NumeroUnos avatar
Ja kollar man på www.pumaswede.com under guests är det första men ser en bild från "Puma in Deep Anal"
Citera
2006-12-14, 15:58
Medlem
Hmmm det här var ju jättekonstigt verkligen, för jag är tämligen hundra på att jag sett henne bli tagen analt
Citera
2006-12-14, 16:21
Medlem
Ja, hon har gjort analscener. Jag har en par på min dator och tittade nyss på en bara för att jag kan :-)
En ganska brutal där en kille har en luva över huvudet och går ganska hårt åt henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in