• 1
  • 2
2010-07-17, 03:29
Medlem
Hej!
Nu r det s att den restaurang min kille jobbar som kock p behver kpa in djupfrysta omeletter
eftersom dem inte hinner med alla bestllningar och vill satsa p sina huvudrtter istllet.
Ingen som vet vart man kan kpa, grossister eller s?
Grna i kpenhamn men i resundregionen gr ocks bra.
Tror ni det rcker med en bricka som anstllningsbevis fr att f handla till grossistpris?
Det r ganska stora kvantiteter det gller.

Tack
Citera
2010-07-17, 03:47
Medlem
Lter inte gott. Tycker din kille borde ha lite sjlvrespekt och fortstta med det restauranger ska vara - hemmagjort.
Citera
2010-07-17, 10:09
Medlem
Skugges avatar
Ja usch va ckligt.
Citera
2010-07-17, 10:57
Medlem
Hahaha! Vilken kock med respekt fr sig sjlv och med respekt fr yrket skulle ngonsin kpa frysta (FRYSTA) omeletter?????????
Citera
2010-07-17, 11:00
Medlem
[Strange Days]s avatar
Herregud...
Tore Wretman & Werner Vgeli hade vnt sig i sina gravar av ren frskrckelse och avsky.

Om jag hade varit i din killes klder s hade jag hellre strukit omelett helt & hllet frn menyn i sdana fall.
Senast redigerad av [Strange Days] 2010-07-17 kl. 11:02.
Citera
2010-07-17, 14:05
Moderator
evilhoneys avatar
Vilket trams!! Det tar inte lngre tid att vispa ihop en riktig omelett n att vrma en fryst, dock kommer den tidigare smaka otroligt mycket bttre.
Citera
2010-07-17, 16:23
Medlem
R.Stotzkys avatar
Tala grna om var han arbetar, s jag inte rkar ta p en restaurang dr man bryr sig s lite om vad man serverar.
Citera
2010-07-17, 19:43
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Tala grna om var han arbetar, s jag inte rkar ta p en restaurang dr man bryr sig s lite om vad man serverar.
Hller med! Vem faen vill betala fr att kka sn mg?
Citera
2010-07-17, 20:11
Medlem
Skatteskolks avatar
Nu vet jag vad nsta prao-elev fr gra hela dagarna... ;-)

Skatteskolk
Citera
2010-07-17, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isolement
Hej!
Nu r det s att den restaurang min kille jobbar som kock p behver kpa in djupfrysta omeletter
eftersom dem inte hinner med alla bestllningar och vill satsa p sina huvudrtter istllet.
Ingen som vet vart man kan kpa, grossister eller s?
Grna i kpenhamn men i resundregionen gr ocks bra.
Tror ni det rcker med en bricka som anstllningsbevis fr att f handla till grossistpris?
Det r ganska stora kvantiteter det gller.

Tack

Vidrig jvla kock
Citera
2010-07-17, 22:34
Medlem
zepofans avatar
Dags att tipsa TV3? Hr r en "restaurang" som behver hjlp i nsta ssong av "Kniven mot strupen"
Citera
2010-07-17, 22:40
Medlem
tar mig kanske en minut eller ntt att slnga ihop det, hinner gr man alltid, nda orsak jag kan se att inte "hinna" r fr det r lite plats fr det p spisen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in