Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Finns människor som är så allergiska mot jordnötter så att om man öppnar en påse i samma rum som dem så får de en reaktion. FÖRBJUD JORDNÖTTER!!!!!
Du är uppenbarligen en egoistisk jävla idiot.
haha är jag? Okej! Då vet jag, ska skriva upp det. (Faktiskt så är en en väldigt snäll och en person som försöker respektera andra.
Problemet är att det inte går att jämföra rökning och jordnötter, eftersom jordnötter måste komma in i systemet, alltså magen, för att skapa en allergisk reaktion, right?
Rökning räcker om man står bredvid, dålig jämförelse, fy!
Citat:
Ursprungligen postat av stava
Men hallå....?! Så länge han inte fimpat rakt i din tallrik så lär du knappast märka av ett dugg vad den där stackars kocken gjort i köket innan han lagade din mat....
Det måste väl finnas nån måtta på hur överkänslig och intolerant man kan vara mot sina medmänniskor, eller ska vi kanske passa på att förbjuda fula tubsockar på diskare och servitriser att hålla på fel fotbollslag också!?

Alltså

på dig.
Så du är helt okej med att jag petar mig i näsan och sedan skär iordning köttet och serverar det till dig?
att jämföra fotbollslag och cigg funkar inte, tyvärr, ohållbart argument!
dessutom lagade han inte min mat, jag ryckte in eftersom jag jobbar på en krog som entrévärd vanligtvis, men händer ibland att jag hjälper till på annat håll, typ barplock, i köket, städ, musik och så vidare, "idag" skulle jag hjälpa till i köket och såg det, inte så mysigt