2010-07-15, 17:05
Förord
Under min senaste resa till Frankfurt i januari så lyckades dessvärre snöstormen Daisy stoppa mig från att besöka FKK World, vilket gjorde att jag fick skjuta upp resan till en mer lämplig tid på året. Valet föll därför på sommarsemestern då det samtidigt finns chans att få uppleva klubbens stora utomhusträdgård med allt vad det innebär, även om jag av erfarenhet vet att den intensiva centraleuropeiska sommarhettan kan sänka potensen högst märkbart. Nå, att vissa smärre problem uppstår får man alltid ta med i beräkningarna inför en sådan här resa, men det var givetvis inget som avskräckte mig så en resa på fyra dagar bokades, klubben besöktes och det som nu följer är vad jag fick uppleva, samt mina åsikter och intryck om klubben och dess damer.
http://www.fkk-world.de/
På Frankfurt Hauptbahnhof inköptes en biljett till Gießen Bahnhof för €13,35 och efter c:a 45 minuters tågresa blev det taxi knappt 20 minuter för €17 till FKK World. Vid grindarna till uppfarten till klubben fanns det en stor skylt med Worlds logga plus en massa flaggor med densamma tryckt på. På uppfarten radades flera Mercedes och BWM modell dyrare upp, även många cabrioleter. World verkar inte direkt rikta sig till låginkomsttagargrupper, var det intryck jag fick när taxin körde upp till klubbens entré, trots att priserna inte är högre än på de andra klubbarna i Hessen. Uppenbarligen ett resultat av den globala finanskrisen, konstaterar jag. Damen i receptionen begärde €65 i entré och sa sedan att alla priser förhandlas direkt med tjejerna. ”Är det inte €50 för en halvtimmes sex?”, frågade jag. ”Allt är en överenskommelse mellan dig och damen i fråga”, säger hon. Jaha, tänkte jag. Vad jag läst ska det ju vara €50 som på de andra klubbarna i Hessen, men vi får väl se.
När jag duschat och tagit på mig badrocken och tofflorna så går jag in till det stora samlingsrummet som verkar fungera som en slags knutpunkt i huset (helt normalt på de flesta FKK-klubbar, i och för sig). Oj oj oj – vilket rum!
Säkert sju, åtta meter högt i tak med en stor bar i mitten med fyra olika klockor som visar tiden i fyra olika tidszoner. Miljön och inredningen kändes som en blandning av både romersk och egyptisk/faraonisk stil, med många grova pelare och flera egyptiska, eller kanske snarare Egypteninspirerade statyer, och en massa soffor där många av tjejerna låg och fläkte ut sig och slappade. Mitt numera någorlunda vana FKK-öga observerar raskt att uppskattningsvis 90 % av tjejerna är från Rumänien och Bulgarien, typen känns snabbt igen. Rent utseendemässigt kanske de ligger något snäpp under genomsnittet på Palace, Oase, och Artemis, men några riktigt fina verkar finnas, och fler lär väl komma dit under kvällen, resonerar jag. Sedan vet jag ju att utseendet inte är det allra viktigaste för en bra sejour, men kvinnlig skönhet är alltid så oerhört attraherande så det gäller att hitta en bra balans där, vilket inte alltid är så lätt. En liten porrbio finns även bakom ett draperi, men där var det för närvarande tomt. Direkt ut ur det stora rummet, ner för två ståltrappor ligger utomhuspoolen där några tjejer och gäster plaskade runt för fulla muggar medan en del andra låg och bättrade på solbrännan i någon av alla solstolar som omgärdade poolen.
I trädgården finns fler solstolar placerade där både gäster och tjejerna kan ta igen sig i den nu drygt 30-gradiga värmen. Utöver detta finns även några stora sängar likt dem i privatrummen ute i trädgården, som vardera är fastsatta på fyra grova träpelare med ett fint litet tak över med draperier i form av grova, svarta trådar som gör att man ändå ser vem/vilka som ligger där. Senare på kvällen ser jag även par som knullar där, vilket ju kan vara kul om man har den fetischen. Flera små bruna trähus modell Friggebod finns även utspridda i trädgården där det går utmärkt att umgås med någon av klubbens damer om så önskas. Så här på sommaren erbjuds även mat från grillen en bit från poolen, vilket jag senare på kvällen kommer äta av.
I ena änden av huset finns en ingång till två rum för bastubad, och strax därefter ett rum med en stor eldstad med ett par rejäla, ljusa soffor och en platt-tv som visar porrfilm. Längre in i samma rum finns flera svarta skinnsoffor plus en annan platt-tv som visar fotboll och längst in en liten bar. I nästa rum finns en inomhuspool plus en bubbelpool. Jag fortsätter husesynen och går genom en lång korridor kantad av massa privatrum avsedda för sex, och fortsätter sedan uppför ett par trappor och passerar ytterligare ett antal privatrum för att slutligen åter hamna i det stora samlingsrummet med den stora baren. Vilket ställe, alltså! Vad faciliteterna anbelangar så står World lätt i en klass för sig och har de bästa jag upplevt på de fem FKK-klubbar jag varit på. Möjligen kanske atmosfären inte är fullt lika mysig och intim som på Palace, men det får man ta.
Nu efter lite spankulerande och spanande börjar jag fundera på vem som ska bli min första sällskapsdam för kvällen. Tidigare hade jag sett en platinablond tjej som låg i en av de stora sängarna monterade mellan träpelare vid sidan av poolen. Inne i det stora rummet lägger jag mig på en av sofforna och ser att den tjejen sitter på en annan soffa några meter bort. Vi får snabbt ögonkontakt och jag gör då ”kom hit”-tecknet med pekfingret varpå hon reser sig upp och går och sätter sig bredvid mig på soffan. Hon heter, eller snarare kallar sig, Alina, är väl lite drygt 170 cm lång, c:a 25 år gammal, bruna ögon och kommer från Rumänien. Hon börjar smeka mig lite lätt på låren och känns vänlig och trevlig, men kanske inte så jätteengagerad, och frågar inom en minut om vi inte ska fortsätta i ett privatrum. Mycket riktigt tar hon €50 för en 30-minuterssejour så det var precis som förväntat. Visst, säger jag så vi går dit.
Alina verkar inte vilja kyssas och känns inte särskilt engagerad eller generös, men är ändå ganska vänlig och trevlig i tonen, men av kroppsspråket att döma upplevde jag henne som uttråkad. Hon börjar suga mig lite lätt och sedan hårdare och mer intensivt. När kuken strax därpå blivit rätt så hård åker kondomen på och jag börjar köra en stund i missionärsställningen. Efter några minuter vill jag byta position och jag tar henne då bakifrån. Det som sker nu känns rätt märkligt och har inte hänt mig tidigare: Inom ett par minuter efter att jag börjat knulla Alina bakifrån känner jag hur jag får utlösning och att kondomen mer eller mindre fylls upp, men det hela sker utan någon tydlig orgasmkänsla. Ingen explosiv känsla, inget pirr, inget darrande i underlivet – konstigt!
Jag fortsätter pumpa ett par minuter till i förhoppningen att kanske lyckas få en andra orgasm med lite mer känsla, men till ingen nytta så sejouren avslutas. Kondomen är mycket riktigt nästan fylld så någon slags orgasm blev det ju men utan någon känsla att tala om. Nå ja, kvällen är ju ung så det blir fler tillfällen, tänker jag. Alina får sina €50 och vi skiljs åt för kvällen och jag går in i duschen för att sedan gå ut och få lite sol på min bleka kropp.
Alina
Ansikte 7½/10
Kropp 8/10
Personlighet/attityd 6/10
Prestation 5/10
Rekommenderas: Tveksamt. Känn verkligen efter att hon är din typ i så fall innan ni går iväg till ett privatrum.
(fortsättning i nästa inlägg)
Under min senaste resa till Frankfurt i januari så lyckades dessvärre snöstormen Daisy stoppa mig från att besöka FKK World, vilket gjorde att jag fick skjuta upp resan till en mer lämplig tid på året. Valet föll därför på sommarsemestern då det samtidigt finns chans att få uppleva klubbens stora utomhusträdgård med allt vad det innebär, även om jag av erfarenhet vet att den intensiva centraleuropeiska sommarhettan kan sänka potensen högst märkbart. Nå, att vissa smärre problem uppstår får man alltid ta med i beräkningarna inför en sådan här resa, men det var givetvis inget som avskräckte mig så en resa på fyra dagar bokades, klubben besöktes och det som nu följer är vad jag fick uppleva, samt mina åsikter och intryck om klubben och dess damer.
http://www.fkk-world.de/
På Frankfurt Hauptbahnhof inköptes en biljett till Gießen Bahnhof för €13,35 och efter c:a 45 minuters tågresa blev det taxi knappt 20 minuter för €17 till FKK World. Vid grindarna till uppfarten till klubben fanns det en stor skylt med Worlds logga plus en massa flaggor med densamma tryckt på. På uppfarten radades flera Mercedes och BWM modell dyrare upp, även många cabrioleter. World verkar inte direkt rikta sig till låginkomsttagargrupper, var det intryck jag fick när taxin körde upp till klubbens entré, trots att priserna inte är högre än på de andra klubbarna i Hessen. Uppenbarligen ett resultat av den globala finanskrisen, konstaterar jag. Damen i receptionen begärde €65 i entré och sa sedan att alla priser förhandlas direkt med tjejerna. ”Är det inte €50 för en halvtimmes sex?”, frågade jag. ”Allt är en överenskommelse mellan dig och damen i fråga”, säger hon. Jaha, tänkte jag. Vad jag läst ska det ju vara €50 som på de andra klubbarna i Hessen, men vi får väl se.
När jag duschat och tagit på mig badrocken och tofflorna så går jag in till det stora samlingsrummet som verkar fungera som en slags knutpunkt i huset (helt normalt på de flesta FKK-klubbar, i och för sig). Oj oj oj – vilket rum!
Säkert sju, åtta meter högt i tak med en stor bar i mitten med fyra olika klockor som visar tiden i fyra olika tidszoner. Miljön och inredningen kändes som en blandning av både romersk och egyptisk/faraonisk stil, med många grova pelare och flera egyptiska, eller kanske snarare Egypteninspirerade statyer, och en massa soffor där många av tjejerna låg och fläkte ut sig och slappade. Mitt numera någorlunda vana FKK-öga observerar raskt att uppskattningsvis 90 % av tjejerna är från Rumänien och Bulgarien, typen känns snabbt igen. Rent utseendemässigt kanske de ligger något snäpp under genomsnittet på Palace, Oase, och Artemis, men några riktigt fina verkar finnas, och fler lär väl komma dit under kvällen, resonerar jag. Sedan vet jag ju att utseendet inte är det allra viktigaste för en bra sejour, men kvinnlig skönhet är alltid så oerhört attraherande så det gäller att hitta en bra balans där, vilket inte alltid är så lätt. En liten porrbio finns även bakom ett draperi, men där var det för närvarande tomt. Direkt ut ur det stora rummet, ner för två ståltrappor ligger utomhuspoolen där några tjejer och gäster plaskade runt för fulla muggar medan en del andra låg och bättrade på solbrännan i någon av alla solstolar som omgärdade poolen.I trädgården finns fler solstolar placerade där både gäster och tjejerna kan ta igen sig i den nu drygt 30-gradiga värmen. Utöver detta finns även några stora sängar likt dem i privatrummen ute i trädgården, som vardera är fastsatta på fyra grova träpelare med ett fint litet tak över med draperier i form av grova, svarta trådar som gör att man ändå ser vem/vilka som ligger där. Senare på kvällen ser jag även par som knullar där, vilket ju kan vara kul om man har den fetischen. Flera små bruna trähus modell Friggebod finns även utspridda i trädgården där det går utmärkt att umgås med någon av klubbens damer om så önskas. Så här på sommaren erbjuds även mat från grillen en bit från poolen, vilket jag senare på kvällen kommer äta av.
I ena änden av huset finns en ingång till två rum för bastubad, och strax därefter ett rum med en stor eldstad med ett par rejäla, ljusa soffor och en platt-tv som visar porrfilm. Längre in i samma rum finns flera svarta skinnsoffor plus en annan platt-tv som visar fotboll och längst in en liten bar. I nästa rum finns en inomhuspool plus en bubbelpool. Jag fortsätter husesynen och går genom en lång korridor kantad av massa privatrum avsedda för sex, och fortsätter sedan uppför ett par trappor och passerar ytterligare ett antal privatrum för att slutligen åter hamna i det stora samlingsrummet med den stora baren. Vilket ställe, alltså! Vad faciliteterna anbelangar så står World lätt i en klass för sig och har de bästa jag upplevt på de fem FKK-klubbar jag varit på. Möjligen kanske atmosfären inte är fullt lika mysig och intim som på Palace, men det får man ta.
Nu efter lite spankulerande och spanande börjar jag fundera på vem som ska bli min första sällskapsdam för kvällen. Tidigare hade jag sett en platinablond tjej som låg i en av de stora sängarna monterade mellan träpelare vid sidan av poolen. Inne i det stora rummet lägger jag mig på en av sofforna och ser att den tjejen sitter på en annan soffa några meter bort. Vi får snabbt ögonkontakt och jag gör då ”kom hit”-tecknet med pekfingret varpå hon reser sig upp och går och sätter sig bredvid mig på soffan. Hon heter, eller snarare kallar sig, Alina, är väl lite drygt 170 cm lång, c:a 25 år gammal, bruna ögon och kommer från Rumänien. Hon börjar smeka mig lite lätt på låren och känns vänlig och trevlig, men kanske inte så jätteengagerad, och frågar inom en minut om vi inte ska fortsätta i ett privatrum. Mycket riktigt tar hon €50 för en 30-minuterssejour så det var precis som förväntat. Visst, säger jag så vi går dit.
Alina verkar inte vilja kyssas och känns inte särskilt engagerad eller generös, men är ändå ganska vänlig och trevlig i tonen, men av kroppsspråket att döma upplevde jag henne som uttråkad. Hon börjar suga mig lite lätt och sedan hårdare och mer intensivt. När kuken strax därpå blivit rätt så hård åker kondomen på och jag börjar köra en stund i missionärsställningen. Efter några minuter vill jag byta position och jag tar henne då bakifrån. Det som sker nu känns rätt märkligt och har inte hänt mig tidigare: Inom ett par minuter efter att jag börjat knulla Alina bakifrån känner jag hur jag får utlösning och att kondomen mer eller mindre fylls upp, men det hela sker utan någon tydlig orgasmkänsla. Ingen explosiv känsla, inget pirr, inget darrande i underlivet – konstigt!
Jag fortsätter pumpa ett par minuter till i förhoppningen att kanske lyckas få en andra orgasm med lite mer känsla, men till ingen nytta så sejouren avslutas. Kondomen är mycket riktigt nästan fylld så någon slags orgasm blev det ju men utan någon känsla att tala om. Nå ja, kvällen är ju ung så det blir fler tillfällen, tänker jag. Alina får sina €50 och vi skiljs åt för kvällen och jag går in i duschen för att sedan gå ut och få lite sol på min bleka kropp. Alina
Ansikte 7½/10
Kropp 8/10
Personlighet/attityd 6/10
Prestation 5/10
Rekommenderas: Tveksamt. Känn verkligen efter att hon är din typ i så fall innan ni går iväg till ett privatrum.
(fortsättning i nästa inlägg)
) och vi lägger oss ned och börjar hångla lite. Därefter börjar hon rida mig och det känns rätt skapligt men jag vill ha lite mer kroppskontakt så vi kör missionären en stund. Efter bara ett par minuter känner jag hur ett intensivt pirrande börjar ta form där nere och jag fyller upp kvällens andra kondom med en rejäl dos säd, den här gången så som det ska ske, genom en intensiv och explosiv orgasm. Yes!!
). Även ungerskor har ett gott rykte i branschen, och efter en och en halv (Andrea på Artemis förra sommaren var till hälften ungerska) ungersk dam så är nog jag, trots den ringa erfarenheten, beredd att instämma.