2010-07-15, 17:05
Medlem
BlueStars avatar
Förord

Under min senaste resa till Frankfurt i januari så lyckades dessvärre snöstormen Daisy stoppa mig från att besöka FKK World, vilket gjorde att jag fick skjuta upp resan till en mer lämplig tid på året. Valet föll därför på sommarsemestern då det samtidigt finns chans att få uppleva klubbens stora utomhusträdgård med allt vad det innebär, även om jag av erfarenhet vet att den intensiva centraleuropeiska sommarhettan kan sänka potensen högst märkbart. Nå, att vissa smärre problem uppstår får man alltid ta med i beräkningarna inför en sådan här resa, men det var givetvis inget som avskräckte mig så en resa på fyra dagar bokades, klubben besöktes och det som nu följer är vad jag fick uppleva, samt mina åsikter och intryck om klubben och dess damer.

http://www.fkk-world.de/

På Frankfurt Hauptbahnhof inköptes en biljett till Gießen Bahnhof för €13,35 och efter c:a 45 minuters tågresa blev det taxi knappt 20 minuter för €17 till FKK World. Vid grindarna till uppfarten till klubben fanns det en stor skylt med Worlds logga plus en massa flaggor med densamma tryckt på. På uppfarten radades flera Mercedes och BWM modell dyrare upp, även många cabrioleter. World verkar inte direkt rikta sig till låginkomsttagargrupper, var det intryck jag fick när taxin körde upp till klubbens entré, trots att priserna inte är högre än på de andra klubbarna i Hessen. Uppenbarligen ett resultat av den globala finanskrisen, konstaterar jag. Damen i receptionen begärde €65 i entré och sa sedan att alla priser förhandlas direkt med tjejerna. ”Är det inte €50 för en halvtimmes sex?”, frågade jag. ”Allt är en överenskommelse mellan dig och damen i fråga”, säger hon. Jaha, tänkte jag. Vad jag läst ska det ju vara €50 som på de andra klubbarna i Hessen, men vi får väl se.

När jag duschat och tagit på mig badrocken och tofflorna så går jag in till det stora samlingsrummet som verkar fungera som en slags knutpunkt i huset (helt normalt på de flesta FKK-klubbar, i och för sig). Oj oj oj – vilket rum! Säkert sju, åtta meter högt i tak med en stor bar i mitten med fyra olika klockor som visar tiden i fyra olika tidszoner. Miljön och inredningen kändes som en blandning av både romersk och egyptisk/faraonisk stil, med många grova pelare och flera egyptiska, eller kanske snarare Egypteninspirerade statyer, och en massa soffor där många av tjejerna låg och fläkte ut sig och slappade. Mitt numera någorlunda vana FKK-öga observerar raskt att uppskattningsvis 90 % av tjejerna är från Rumänien och Bulgarien, typen känns snabbt igen. Rent utseendemässigt kanske de ligger något snäpp under genomsnittet på Palace, Oase, och Artemis, men några riktigt fina verkar finnas, och fler lär väl komma dit under kvällen, resonerar jag. Sedan vet jag ju att utseendet inte är det allra viktigaste för en bra sejour, men kvinnlig skönhet är alltid så oerhört attraherande så det gäller att hitta en bra balans där, vilket inte alltid är så lätt. En liten porrbio finns även bakom ett draperi, men där var det för närvarande tomt. Direkt ut ur det stora rummet, ner för två ståltrappor ligger utomhuspoolen där några tjejer och gäster plaskade runt för fulla muggar medan en del andra låg och bättrade på solbrännan i någon av alla solstolar som omgärdade poolen.

I trädgården finns fler solstolar placerade där både gäster och tjejerna kan ta igen sig i den nu drygt 30-gradiga värmen. Utöver detta finns även några stora sängar likt dem i privatrummen ute i trädgården, som vardera är fastsatta på fyra grova träpelare med ett fint litet tak över med draperier i form av grova, svarta trådar som gör att man ändå ser vem/vilka som ligger där. Senare på kvällen ser jag även par som knullar där, vilket ju kan vara kul om man har den fetischen. Flera små bruna trähus modell Friggebod finns även utspridda i trädgården där det går utmärkt att umgås med någon av klubbens damer om så önskas. Så här på sommaren erbjuds även mat från grillen en bit från poolen, vilket jag senare på kvällen kommer äta av.

I ena änden av huset finns en ingång till två rum för bastubad, och strax därefter ett rum med en stor eldstad med ett par rejäla, ljusa soffor och en platt-tv som visar porrfilm. Längre in i samma rum finns flera svarta skinnsoffor plus en annan platt-tv som visar fotboll och längst in en liten bar. I nästa rum finns en inomhuspool plus en bubbelpool. Jag fortsätter husesynen och går genom en lång korridor kantad av massa privatrum avsedda för sex, och fortsätter sedan uppför ett par trappor och passerar ytterligare ett antal privatrum för att slutligen åter hamna i det stora samlingsrummet med den stora baren. Vilket ställe, alltså! Vad faciliteterna anbelangar så står World lätt i en klass för sig och har de bästa jag upplevt på de fem FKK-klubbar jag varit på. Möjligen kanske atmosfären inte är fullt lika mysig och intim som på Palace, men det får man ta.

Nu efter lite spankulerande och spanande börjar jag fundera på vem som ska bli min första sällskapsdam för kvällen. Tidigare hade jag sett en platinablond tjej som låg i en av de stora sängarna monterade mellan träpelare vid sidan av poolen. Inne i det stora rummet lägger jag mig på en av sofforna och ser att den tjejen sitter på en annan soffa några meter bort. Vi får snabbt ögonkontakt och jag gör då ”kom hit”-tecknet med pekfingret varpå hon reser sig upp och går och sätter sig bredvid mig på soffan. Hon heter, eller snarare kallar sig, Alina, är väl lite drygt 170 cm lång, c:a 25 år gammal, bruna ögon och kommer från Rumänien. Hon börjar smeka mig lite lätt på låren och känns vänlig och trevlig, men kanske inte så jätteengagerad, och frågar inom en minut om vi inte ska fortsätta i ett privatrum. Mycket riktigt tar hon €50 för en 30-minuterssejour så det var precis som förväntat. Visst, säger jag så vi går dit.

Alina verkar inte vilja kyssas och känns inte särskilt engagerad eller generös, men är ändå ganska vänlig och trevlig i tonen, men av kroppsspråket att döma upplevde jag henne som uttråkad. Hon börjar suga mig lite lätt och sedan hårdare och mer intensivt. När kuken strax därpå blivit rätt så hård åker kondomen på och jag börjar köra en stund i missionärsställningen. Efter några minuter vill jag byta position och jag tar henne då bakifrån. Det som sker nu känns rätt märkligt och har inte hänt mig tidigare: Inom ett par minuter efter att jag börjat knulla Alina bakifrån känner jag hur jag får utlösning och att kondomen mer eller mindre fylls upp, men det hela sker utan någon tydlig orgasmkänsla. Ingen explosiv känsla, inget pirr, inget darrande i underlivet – konstigt! Jag fortsätter pumpa ett par minuter till i förhoppningen att kanske lyckas få en andra orgasm med lite mer känsla, men till ingen nytta så sejouren avslutas. Kondomen är mycket riktigt nästan fylld så någon slags orgasm blev det ju men utan någon känsla att tala om. Nå ja, kvällen är ju ung så det blir fler tillfällen, tänker jag. Alina får sina €50 och vi skiljs åt för kvällen och jag går in i duschen för att sedan gå ut och få lite sol på min bleka kropp.

Alina
Ansikte 7½/10
Kropp 8/10
Personlighet/attityd 6/10
Prestation 5/10
Rekommenderas: Tveksamt. Känn verkligen efter att hon är din typ i så fall innan ni går iväg till ett privatrum.

(fortsättning i nästa inlägg)
Citera
2010-07-15, 17:09
Medlem
BlueStars avatar
Det är allt bra gott att ligga och sola i den stora trådgården och spana in tjejerna som vankar av och an i jakt på kunder eller bara är på väg till t.ex. bastun eller poolen. Värmen är tryckande men dock inte extrem, så det går åt mycket vatten vilket gör att det blir ett ständigt spring till baren för att få mer vatten så att jag inte blir uttorkad.

När jag en stund senare går in i huset och går nedför trappan som leder bort mot inomhuspoolen går jag förbi tre damer strax nedanför trappan. En mörkhårig tjej, runt 165 cm, med mörka ögon, i kanske 25-årsåldern med stora lockar och ett utseende som snarare känns brasilianskt eller i alla fall latinamerikanskt, skakar hand med mig och presenterar sig som Laura. Hon var rätt medelmåttig rent utseendemässigt, tyckte jag och tänkte gå vidare till poolen och rummet med platt-tv:n för att se vilka brudar som hängde där, men Laura ville inte släppa min hand. Hon börjar krama om mig och tittar mig nu rakt i ansiktet. Hon har en blick och ett ansiktsuttryck som är väldigt glatt, spontant, självsäkert, och lustfyllt, vilket tänder mig ganska så ordentligt och hon börjar kyssa mig intensivt. Mmmm – härligt, nu känner jag hur blodet i kroppen sjunker rakt söderut så det var liksom bara att bege sig iväg till närmsta privatrum.

Laura tyckte jag smakade gott (vilket hon i och för sig säkert säger till de flesta kunder ) och vi lägger oss ned och börjar hångla lite. Därefter börjar hon rida mig och det känns rätt skapligt men jag vill ha lite mer kroppskontakt så vi kör missionären en stund. Efter bara ett par minuter känner jag hur ett intensivt pirrande börjar ta form där nere och jag fyller upp kvällens andra kondom med en rejäl dos säd, den här gången så som det ska ske, genom en intensiv och explosiv orgasm. Yes!! Hur härligt som helst! Laura får sina €50 och efter duschen går jag iväg till grillen för att äta lite grillade korvar, fläskkarré, samt potatis- och pastasallad som sköljs ned med någon lokal, och som oftast, välsmakande tysk ölsort.

Laura
Ansikte 6½/10
Kropp 7/10
Personlighet/attityd 9½/10
Prestation 9/10
Rekommenderas: Ja, utan minsta tvekan.

Det börjar så sakteliga mörkna på den tyska himlen och jag känner mig lite trött efter resan och efter att gått upp före klockan fem på morgonen för att hinna till flygplatsen. Dessutom med två orgasmer på dagens meritlista, varav en underbar som verkligen tömde mig på nästan all sperma, tvekar jag lite om det är värt ett ytterligare försök. Då får jag syn på en blonderad tjej med, vad jag tycker vara, en varm men ändå porrig utstrålning. Hon står dock och snackar med en annan gäst så jag går runt en sväng i trådgården och huset för att se om hon eventuellt blir ledig strax. Någon stund senare sitter hon ensam på ett litet soffbord bredvid stora baren i samlingsrummet. Vi får ögonkontakt så jag går och sätter mig bredvid henne. Hon kallar sig Katalina, är väl lite drygt 170 cm lång, bruna ögon, runt 30 år (svårbedömt), och visar sig komma från Spanien. Kul, tänker jag, min första spanjorska! Jag försöker med några enstaka fraser av det lilla jag minns från min gymnasiespanska, men går snabbt över till engelska då min spanska numera är minst sagt bristfällig. Katalina föreslår att vi går till ett privatrum och jag är inte sen att haka på det förslaget.

Katalina har inget emot att kyssas så vi börjar hångla lite lätt och hon suger mig rätt bra så det känns hyfsat skönt i fortplantningsapparaten. Den är dock inte riktigt så hård som jag hoppades den skulle bli men hon trär ändå på en kondom och vi inleder vårt könsumgänge i missionärsställning. Det känns sådär, min form börjar svikta men jag är ännu inte redo att ge upp så efter lite kuksugning försöker jag så en stund bakifrån men det vill sig inte riktigt. Trots idoga livräddningsförsök via hångel, oralsex, samt en allmänt charmig, sexig, och framför allt närvarande personlighet, lyckas denna eldfängda señorita inte få liv i min stolte krigare, så jag frågar om hon kanske är bra på att massera? Hon säger sig inte vara någon expert, men erbjuder sig gärna att massera mig den sista kvarten eller hur mycket som nu återstår av sejouren. Katalina visar sig vara en massös av rang; det är så bra så att jag tycker mig nästan somna. Ömsom mjukt, ömsöm hårt med en riktigt trevlig doft på oljan hon använder sig av. Efteråt frågar jag om hon inte kanske skulle byta karriär och bli massös i stället eftersom hon gjorde det så bra. Nja, det hade hon inte riktigt lust med, men tackade för komplimangen. Bara massagen var helt klart värd €50 så sejouren kändes absolut inte bortkastad trots den uteblivna orgasmen. Kan vara värt att tänka på för den som av någon anledning inte kan komma i privatrummet. Alla tjejer vill dock inte massera sina kunder så det kan vara värt att fråga innan man går dit. Katalina får sina €50 och jag duschar, klär på mig, och tar taxin tillbaka till Gießen Bahnhof för att ta tåget tillbaka till Frankfurt.

Två orgasmer, varav en riktigt skön plus en riktigt bra massage gör att jag känner mig hyfsat nöjd med dagens facit, och ser fram emot lite vanligt turistande imorgon och att få träffa WordWarrior dagen därpå.

Katalina

Ansikte 7/10
Kropp 8/10
Personlighet/attityd 9/10
Prestation 9/10
Rekommenderas: Ja, absolut.

Sammanfattning och slutsatser

World har som sagt de bästa faciliteterna av alla klubbar jag varit på, ett veritabelt Playboy Mansion fast i något mindre skala (föreställer jag mig), även om det IMO finns andra klubbar som slår den på fingrarna på vissa andra punkter. Palace har som jag ser det den mysigaste atmosfären och stämningen, och tillsammans med Oase och möjligen även Artemis de läckraste tjejerna. Oase har de mest generösa tjejerna plus sin utomhusträdgård vilket naturligtvis är ett stort plus så här på sommaren, vilket jag personligen fick uppleva nu på World. Kanske vore den optimala klubben en som finns i Worlds lokaler, med Oases tjejer och som lyckas skapa den stämning som finns på Palace? Något för klubbägarna att fundera på. Reser jag till Frankfurt fler gånger kan jag säkert tänka mig att besöka World igen, men Oase ligger nog högre på min personliga rankinglista.

Dag tre spenderades på Palace tillsammans med min medforumit WordWarrior, där vi fick uppleva både det ena och det andra, kan jag försäkra. Mer om det i hans recension när den publiceras.
Citera
2010-07-16, 12:58
Bannlyst
Borde inte FB ha gemensam FKK resa snart
Citera
2010-07-16, 23:50
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enbragrabb77
Borde inte FB ha gemensam FKK resa snart

Absolut! Vi frigjorda individer borde håll ihop!

PS: Tack BlueStar för en utmärkt rapport!
Citera
2010-07-16, 23:52
Medlem
WW och Bluestar, ni som har samlat erfarenheter, vilka nationaliteter rekommender ni och vilka avråder ni ifrån? Eller bör man låta bli att generalisera?
Citera
2010-07-17, 00:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
WW och Bluestar, ni som har samlat erfarenheter, vilka nationaliteter rekommender ni och vilka avråder ni ifrån? Eller bör man låta bli att generalisera?

Rumänska tjejer = rekommenderar!

Polska tjejer = avråder!

Men som du själv påpekar, man kan inte generalisera alltför mycket. Men om man lägger ihop våra erfarenheter med de på International Sex Guide, så är detta bilden som tonar fram...
Citera
2010-07-17, 07:42
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig

Fram till den här resan tyckte jag inte heller särskilt bra om polskor men Doris på Palace fick mig att rucka lite på den uppfattningen. Annars är rumänskor, som är den nationalitet som dominerar de tyska klubbarna, ofta bra. Min generella favoritnationalitet är dock tyskorna. De är väldigt vänliga, serviceinriktade, och med en mentalitet som det som svensk är lätt att känna samhörighet med, båda våra länder har och har historiskt haft mycket med varandra att göra och åtminstone jag tycker att det märks, då tyska kvinnor är lätta att prata och umgås med (även i sänghalmen). Även ungerskor har ett gott rykte i branschen, och efter en och en halv (Andrea på Artemis förra sommaren var till hälften ungerska) ungersk dam så är nog jag, trots den ringa erfarenheten, beredd att instämma.

Självfallet ska man vara öppen för att bra kvinnor finns i alla världens länder. Man bör, om möjligt, göra en sammanvägd bedömning av hennes totala attraktionskraft i form av utseende, personlighet, sätt att föra sig, tala etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in