Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-14, 08:21
  #7549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindratro
Jag skulle vilja hitta fupen så jag får läsa den.
Men hittar den ingenstans.
Någon som kan skick en länk på fupen hade varit jätte gulligt.

Några sidor bak finns den, det är inte hela men 187 sidor.
Läste den igen häromdagen
Citera
2021-07-13, 23:23
  #7550
Medlem
Apelgatan 26A Norrköping Ni bara gissar men där bor han! Och vi lever i ett egoist Sverige så sluta skriv massa skit för alla tänker bara på sig själva trevlig kväll på er!
Citera
2021-12-13, 23:52
  #7551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustaf73
Apelgatan 26A Norrköping Ni bara gissar men där bor han! Och vi lever i ett egoist Sverige så sluta skriv massa skit för alla tänker bara på sig själva trevlig kväll på er!

Vad? Menar du att gärningsmannen bor där? Bytt namn?
Citera
2021-12-14, 03:47
  #7552
Medlem
Lite väl sammanträffande att både den tidigare och nuvarande heter p*rn*lla?
*e+i
Citera
2021-12-14, 03:55
  #7553
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Lite väl sammanträffande att både den tidigare och nuvarande heter p*rn*lla?
*e+i

Hon har väl inte barn, får man hoppas..? :-o Det värsta är, att soc i så fall inte kommer att börja utreda förrän de får in en anmälan. De kommer inte att utreda i förebyggande syfte.
Citera
2021-12-14, 04:03
  #7554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Hon har väl inte barn, får man hoppas..? :-o Det värsta är, att soc i så fall inte kommer att börja utreda förrän de får in en anmälan. De kommer inte att utreda i förebyggande syfte.

Ingen aning faktiskt, men hoppas inte det. Är väl dock inte omöjligt att de skaffar en unge. Men man får hoppas att det inte blir så. Och att omgivningen om det nu blir så har koll..

Tycker mest det är märkligt av honom att välja ut en ny kvinna med samma namn? Borde inte namnet påminna för mycket om hans tidigare liv och hans gärningar? Känns inte riktigt riktigt, men det är väl inget med den där snubben. Hoppas väl bara någonstans att en människa som begår ett sådant fruktansvärt brott ska komma till insikt kring sina handlingar och bli "frisk".. om än naivt
Citera
2021-12-14, 04:05
  #7555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonkeyKlonk
Det här är ett disskutionsforum, och detta ska och kommer få disskuteras. Vi skiter väl i om det rör dina vänner? Vi vill veta vad som hänt.



När sedan din kompis har gjort medgivande är det solklart. Här ska sanningen om svinet fram.

det är bara ql och intressant när det gäller andra. så fort det gäller vän själv lr dylikt så skriks det efter respekt osv. märkligt
Citera
2023-01-27, 12:05
  #7556
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Vad? Menar du att gärningsmannen bor där? Bytt namn?
Patric John Johnson heter han nu!! Det går aldrig byta ett personnummer!
Citera
2023-01-27, 22:01
  #7557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sturelur
Någon som vet mer om tjejen han blivit sambo med? Har hon barn som ska komma att bli hans nya offer? https://www.facebook.com/Pernilla.Soderberg2


Å hon ser ju ut att vara 14 år
Citera
2023-01-27, 22:02
  #7558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustaf73
Patric John Johnson heter han nu!! Det går aldrig byta ett personnummer!

Finns det någon nytagen bild på honom?
Citera
2023-05-04, 09:02
  #7559
Medlem
Är det någon som har tilläggsprotokollet? (Inte huvudprotokollet för det har jag redan)
Skulle vara snällt som fan om någon kunde dela tilläggsprotokollet med mig. Tack i förväg
Citera
2023-05-04, 10:40
  #7560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaggeRagge33
Är det någon som har tilläggsprotokollet? (Inte huvudprotokollet för det har jag redan)
Skulle vara snällt som fan om någon kunde dela tilläggsprotokollet med mig. Tack i förväg
Eftersom din förfrågan kommer så långt (13 år) efter brottet antar jag att du känner eller är anhörig till nya sambon och vill visa henne alla dokument.
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med tilläggsprotokollet men bra att du håller tråden levande.
Ytterst få fall har berört mig mer än detta, den lille pojken levde i skräck för sin styvfar, dagisfröknarna vittnade om att pojken ville aldrig följa med honom hem osv.
Patric Seavers (eller Johnson då) kommer aldrig undan detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback