Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-11, 23:39
  #1
Medlem
maxius696s avatar
Ni som läser hans blogg vet att han har slutat och blogga och nu läste jag några kommentarer på fightplay om att han sitter inne, någon som vet om det är sant?
Citera
2010-07-11, 23:40
  #2
Medlem
Chupacabras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxius696
Ni som läser hans blogg vet att han har slutat och blogga och nu läste jag några kommentarer på fightplay om att han sitter inne, någon som vet om det är sant?

Han spöade ju Junie för inte alltför längesen, så han lär inte sitta inne.
Citera
2010-07-11, 23:42
  #3
Medlem
jagteamkillars avatar
Skumt, inte hört någonting! Någon som kan bekräfta?
Citera
2010-07-11, 23:50
  #4
Medlem
burkiss avatar
Citat:
Hej Fightplay, hoppas alla mår bra!

Jag kommer av personliga ta en paus från att blogga och bara fokusera på min framtid ett tag. Vad som händer sen vet jag inte men det har varit mycket runt omkring mig senaste 10 månaderna, både gott och ont, och jag behöver lite tid för mig själv.

Tack för allt och vi ses när vi ses

Reza MADDOG Madadi

http://www.fightplay.tv/author/reza/
Citera
2010-07-11, 23:59
  #5
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
King skriver: Varför har egentligen Reza slutat blogga? Hört rykten om att han sitter inne?

David Bielkheden skriver: Skitsnack… Han tränar på lika hårt som vanligt…

/Bielkheden

Om du nu ändå läser på fightplay kan du ju läsa ordentligt

Edit:
Citat:
victor skriver:
fredag 9 juli 2010 kl 15:05

Såg Reza för ett par dagar sedan. Såg ut som vanligt så han är i alla fall inte inlåst.
__________________
Senast redigerad av gbajern 2010-07-12 kl. 00:01.
Citera
2010-07-12, 01:23
  #6
Medlem
maxius696s avatar
Älskar Flashback för att här kan man verkligen få svar på sina frågor men det finns tyvärr för många åsnor här.
Jag har läst alla inlägg och har läst det noga och läste Davids kommentar om att han tränar på som vanligt. Men tänkte ändå ställa en vanlig fråga här och se i fall om någon annan här sitter med lite information.
Fick 4 svar här,
1. läs noga bla bla sug kuk
2. Blev hänvisad till Rezas sista inlägg på Fightplay vilket jag redan har läst
3. Den här var nästan för rolig, " Han spöade ju Junie för inte alltför längesen, så han lär inte sitta inne"
Han spöade Junie den 26 april, du vet att det är den 12 juli nu va??

Helt ärligt killar och tjejer man måste inte svara på allt, ibland är det bättre att hålla käften istället!!

Jag gillar Reza väldigt mycket och tycker att det är tråkigt att han har slutat och blogga, jag hoppas att han mår bra!!
Citera
2010-07-12, 10:47
  #7
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxius696
Älskar Flashback för att här kan man verkligen få svar på sina frågor men det finns tyvärr för många åsnor här.
Jag har läst alla inlägg och har läst det noga och läste Davids kommentar om att han tränar på som vanligt. Men tänkte ändå ställa en vanlig fråga här och se i fall om någon annan här sitter med lite information.
Fick 4 svar här,
1. läs noga bla bla sug kuk
2. Blev hänvisad till Rezas sista inlägg på Fightplay vilket jag redan har läst
3. Den här var nästan för rolig, " Han spöade ju Junie för inte alltför längesen, så han lär inte sitta inne"
Han spöade Junie den 26 april, du vet att det är den 12 juli nu va??

Helt ärligt killar och tjejer man måste inte svara på allt, ibland är det bättre att hålla käften istället!!

Jag gillar Reza väldigt mycket och tycker att det är tråkigt att han har slutat och blogga, jag hoppas att han mår bra!!

Otacksamma ungjävel stick härifrån om inte svaren duger.
Citera
2010-07-12, 11:08
  #8
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxius696
Älskar Flashback för att här kan man verkligen få svar på sina frågor men det finns tyvärr för många åsnor här.
Jag har läst alla inlägg och har läst det noga och läste Davids kommentar om att han tränar på som vanligt. Men tänkte ändå ställa en vanlig fråga här och se i fall om någon annan här sitter med lite information.
Fick 4 svar här,
1. läs noga bla bla sug kuk
2. Blev hänvisad till Rezas sista inlägg på Fightplay vilket jag redan har läst
3. Den här var nästan för rolig, " Han spöade ju Junie för inte alltför längesen, så han lär inte sitta inne"
Han spöade Junie den 26 april, du vet att det är den 12 juli nu va??


Helt ärligt killar och tjejer man måste inte svara på allt, ibland är det bättre att hålla käften istället!!

Jag gillar Reza väldigt mycket och tycker att det är tråkigt att han har slutat och blogga, jag hoppas att han mår bra!!

Att du har mage att försöka dumförklara folk som försöker hjälpa dig...

Hade du inte varit en sån bortskämd snorunge och skrivit ordentligt vad du vet så hade du sluppit alla svar som tydligen bara stör dig.
Citera
2010-07-12, 12:33
  #9
Medlem
maxius696s avatar
Skit vad ni är häftiga! Som sagt många åsnor här.
Citera
2010-07-12, 19:09
  #10
Medlem
scippos avatar
Var tog tysons svar vägen? Det talade för mig med
Citera
2010-07-12, 19:32
  #11
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxius696
Skit vad ni är häftiga! Som sagt många åsnor här.

Faktum är att jag har viss minimal koll på hur det står till med Reza men har ingen lust när du kallar oss för åsnor bara för att du själv är så extremt otacksam. När någon utan tillräcklig kunskap att hjälpa dig så kan du istället säga: Tack men nej tack.
Citera
2010-07-12, 19:53
  #12
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa
Faktum är att jag har viss minimal koll på hur det står till med Reza men har ingen lust när du kallar oss för åsnor bara för att du själv är så extremt otacksam. När någon utan tillräcklig kunskap att hjälpa dig så kan du istället säga: Tack men nej tack.

Hörde vad som hänt idag jag med, trodde inte mina öron när jag hörde det! Synd att jag inte känner för att berätta för TS.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback