Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-11, 15:49
  #1
Medlem
Whiteliess avatar
Har fått en äldre dator som TxNoGam råkar vara installerat på. Det är ett program som används för att förhindra spel på nätet vilket gör att jag varken kan läsa nyheter om spel på aftonbladet.se, gå in på pokerforum.nu, öppna någon spelklient eller någon som helst website som handlar om spel/pengar.

Har hittat en uninstaller på nätet, dock får jag först avinstallera programmet om 30 dagar.

Ngn som har en idé om hur man kan avinstallera skiten? Är minst sagt osugen på att formatera om datorn. Är det ens möjligt att få tillverka ett program man omöjligt kan avinstallera?
Citera
2010-07-11, 15:51
  #2
Medlem
Wheeler88s avatar
kolla om du har en polare med extren hårddisk, lägg över det du vill ha kvar sedan formaterar du om den.
Citera
2010-07-11, 15:57
  #3
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
kolla om du har en polare med extren hårddisk, lägg över det du vill ha kvar sedan formaterar du om den.

Det är inte problemet riktigt, jag har partitionerat hddn så det skulle inte ta mer än 1-2 timmar att formatera om datorn. Ändå tycker jag det är rätt omständigt...

Tänkte bara höra ifall det var möjligt att avinstallera det utan att omformatera, men det får väl bli en sista utväg.
Citera
2010-07-11, 16:05
  #4
Medlem
prismahs avatar
Har du provat att kolla om du hittar det med UninstallDummy! 1.2?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback