Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-11, 00:15
  #1
Medlem
Snoorks avatar
Hej!
Linkin Park har nu äntligen annonserat att deras nya studioalbum "A thousand suns kommer att släppas den 14:e Semtember och den första singeln "The Catalyst" släpps den 2:a Augusti.

Vad tycker ni gott folk, vad har ni för förväntningar etc.??
__________________
Senast redigerad av Snoork 2010-07-11 kl. 00:19.
Citera
2010-07-11, 00:20
  #2
Medlem
Kaustis avatar
Ser fram emot det. Dom har ju alltid levererat, men det känns lite som att man kommer ha för stora förväntningar på albumet Skönt med ett releasedatum i alla fall

Nu håller vi tummarna för en konsert i Dublin också!

Edit: Kunde inte låta bli att uppdatera Facebookstatusen Alla som hatar LP kan börja flamea mig nu
__________________
Senast redigerad av Kausti 2010-07-11 kl. 00:22.
Citera
2010-07-11, 10:06
  #3
Medlem
Fyfan vad jag ser framemot detta album asså!
LP är sjukt grymma. Det finns inget album med dem som är dåliga.
Undrar om de ändrat liksom " stilen " lite nu :O.
ey wtf wtvr .. det kommer bli nice !
Citera
2010-07-11, 19:17
  #4
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donbistotovarr
Fyfan vad jag ser framemot detta album asså!
LP är sjukt grymma. Det finns inget album med dem som är dåliga.
Undrar om de ändrat liksom " stilen " lite nu :O.
ey wtf wtvr .. det kommer bli nice !

Ja, det kommer bli riktigt gryymt!
dom har ju sagt att dom kommer att ändra stilen ytterliggare till detta albumet jämfört med Minutes to Midnight.
Citera
2010-07-11, 19:39
  #5
Medlem
Dark_Ganons avatar
Känns riktigt bra inför det här albumet. Riktigt bra.

"One untitled track mixes Nine Inch Nails-style industrial punk with dreamy synth washes, while another lays a heavy hip-hop beat beneath Bennington's heartfelt vocal performance." - http://www.rollingstone.com/music/news/17386/179373

Det har redan släppts olika ljud mixar från första singeln, "The Catalyst". Detta för att det anordnats ett remix tävling från bandet. Några har mixat ihop olika ljudspåren det till en låt, men det är som sagt en egen fan mix av alla olika musikspår som inte är ihopkopplade. Jag tycker iallfall att man får stora förhoppning av själva ljudbilden!

http://www.youtube.com/watch?v=XssgE2nJB54

Här är alla snippets ej ihopsatta:

http://www.youtube.com/watch?v=iE5zy3nXOug

EDIT: Om man går in på linkinpark.com ser man att de ändrat om hemsidan och lagt till desorienterade bilder på bandmedlemmarna, riktigt cool stil inriktning!
__________________
Senast redigerad av Dark_Ganon 2010-07-11 kl. 19:47.
Citera
2010-07-11, 23:36
  #6
Medlem
Naikons avatar
Tänker direkt på Maidens låt "Brighter than a Thousand Suns"
Citera
2010-07-13, 03:46
  #7
Medlem
Huntards avatar
Ser verkligen fram emot deras nya skiva det kommer bli riktigt bra tror jag eftersom de alltid gjort bra ifrån sig tidigare! Sen så ska ju självklart biljett inhandlas till närmsta spelning!
Citera
2010-07-13, 08:07
  #8
Medlem
Sannerligen. Jag har velat gått och se dem så jävla länge. Men det har helt enkelt inte blivit av
Citera
2010-07-13, 12:10
  #9
Medlem
Dark_Ganons avatar
Har redan köpt biljett till deras närmaste spelning den här hösten i Danmark. De har gått ut med att deras nya shower ska vara revolutionerande teknik, så hypen är stor inför den spelningen !
Citera
2010-07-13, 21:24
  #10
Medlem
mega_techs avatar
Hoppas på ett nytt meteora album. Helt suveränt album.
Citera
2010-07-17, 17:44
  #11
Medlem
Snoorks avatar
Bara 16 dagar kvar till The Catalyst!!
Citera
2010-07-17, 19:24
  #12
Medlem
Ozknybergs avatar
Självklart ser man fram emot detta album!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback