Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-13, 23:24
  #3889
Medlem
JBernards avatar
Är det inte klarlagt för länge sedan att det var den psykiskt sjuka intirgmakerskan Cecilia Beckroth som låg bakom alltihopa?
Citera
2014-05-14, 00:15
  #3890
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Är det inte klarlagt för länge sedan att det var den psykiskt sjuka intirgmakerskan Cecilia Beckroth som låg bakom alltihopa?
Är det klarlagt sedan länge så kan du väl redovisa det här i tråden?
Sedan du senast postade ett liknande inlägg senast i denna tråd har SR P4 sänt en intervju med "Anna". Låt den ingå i ditt klarläggande.
Citera
2014-05-14, 00:50
  #3891
Medlem
JBernards avatar
Var och en med någon form av kritiskt tänkande kan lägga ihop de indicier som finns, har du läst tråden? Jag har tidigare noterat att du är väldigt mån om Beckroths rykte, patos eller andra orsaker? Har "Anna" verkligen varit med på radio? Om det är hugget i sten så har du en fantastisk kännedom om fallet och borde dela med dig av den informationen. Det är snarare någon som utgav sig för att vara "Anna" som lät sig intervjuas i P4.
Citera
2014-05-14, 02:19
  #3892
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Var och en med någon form av kritiskt tänkande kan lägga ihop de indicier som finns, har du läst tråden?
Klarlägg det istället för att posta om vad du redan uttryckt.

Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag har tidigare noterat att du är väldigt mån om Beckroths rykte, patos eller andra orsaker? Har "Anna" verkligen varit med på radio?
Det finns intressanta kopplingar.

Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Om det är hugget i sten så har du en fantastisk kännedom om fallet och borde dela med dig av den informationen.
Nu har du blandat ihop saker alldeles. Det där har du inte hämtat från mig.

Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det är snarare någon som utgav sig för att vara "Anna" som lät sig intervjuas i P4.
Det är klart att nån gjorde. Hur får du ihop det med din teori?
Citera
2014-05-14, 09:58
  #3893
Medlem
bagarn29s avatar
Enligt rykten så ska "Anna" fortfarande jobba kvar på AB. Vem "Anna" är framgår inte av ryktet.
Citera
2015-11-23, 10:39
  #3894
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Precis.
Om Anna sparat "allt", telefonnummer etc i något som måste liknas ett register, har hon då dumpat bilden?

Varför publicerar inte AB bilden som "Anna" har?
Självklart för att den inte finns. Niklas Svensson/Beckroth har ingen sådan eftersom hela historien är uppdiktad.

Jag håller med. Något stämmer inte. Dock vet jag inte om det har med denna affär att göra. Jag har hetsat mot SOL förr, så mörkblå jag är. Hans fejkade examen, hans i allmänhet opassande beteende etc.

Vad brukligt är är att Aftonbladets historier brukar beskriva det motsatta förhållandet till vad som verkligen skett, min första tanke var att SOL har sålt sex.

Att SOL gör en dålig insats är självklart, men däremot har han ett gäng snubbar som inte är direkt korkade runtomkring sig. Schlingmann & Co.

Allt kommer på bordet vem som gjort vad.Ljugit om vad.Och knullat med vem.
Skandalboksförfattaren till "Från en säker källa" tillsammans med den sparkade nämndekvinnan är på G
"Anna" eller Kolapan gillar ha sina kunder/offer på halstret.
SOL har råkat riktigt illa ut .

Hon har mycket skit i bagaget den där Kolapan.

http://www.inblick.se/nyheter/2015/0...-datorinnehåll
__________________
Senast redigerad av Sulansson 2015-11-23 kl. 10:43.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback