Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-12, 16:04
  #3517
Medlem
jackednstackeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJosef
Vad är det som händer med Eastnine sista dagarna? 18% tapp rakt ned på inga nyheter. Handlas nu med riksfet substansrabatt.

Är man orolig att kriget ska sprida sig till resten av öststaterna? Eastnine har väl typ ingen exponering mot Ryssland / Ukraina vad jag förstått.
De har ett innehav i en rysk modekedja som de inte fick sålt trots löften om att så skulle ske nu under våren.
Citera
2023-03-12, 20:58
  #3518
Medlem
KJosefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackednstacked
De har ett innehav i en rysk modekedja som de inte fick sålt trots löften om att så skulle ske nu under våren.

Jo, det är jag med på. Du citerade ett riktigt gammalt inlägg.

Jag lyckades faktiskt sälja Eastnine på högre nivåer för flera månader sen. Bonava fick inte sålt sin ryska verksamhet så jag antog att Eastnine inte heller skulle få det.
Citera
2023-03-12, 21:14
  #3519
Medlem
jackednstackeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJosef
Jo, det är jag med på. Du citerade ett riktigt gammalt inlägg.

Jag lyckades faktiskt sälja Eastnine på högre nivåer för flera månader sen. Bonava fick inte sålt sin ryska verksamhet så jag antog att Eastnine inte heller skulle få det.
Missade att det var ett gammalt inlägg. Jag sålde också, gick knappt plus dock då jag satt och hoppades att det skulle bli en framgångssaga a la ferronordic där jag lyclades köpa in mig nära botten. Jaja, gick inte back iallafall men rätt surt att veta att man kunde plockat hem 30% vinst om inte girigburken fått styra
Citera
2023-05-23, 19:36
  #3520
Medlem
HVIT.s avatar
Har CGI-aktier sedan 2013, arbetsgivaren matchar insättningar på 3% av lönen och de har gått från 33 dollar till 104 under denna tid. Det är fina goa pengar som ligger där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback