Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-06, 23:29
  #1
Medlem
Monizes avatar
hej, det här blir min första tråd på flashback men jag behöver hjälp NU!!

är väldigt oerfaren om allt vad gäller flyga men hur som helst så måste jag veta om England tar emot provisoriska pass eftersom att min far som jag ska resa med till England imorgon, insåg ikväll att hans pass gått ut och att den ända vägen att lyckas komma med på planet är med ett provisoriskt pass.

men nu är det så jag har lyckats hitta att vissa länder inte tar emot provisoriska pass, men hittar inte om england är just ett av de länderna.

så snälla nån som är kunnig inom flygning/resning/bor i england/ googling? ja allt för att hjälpa mig, eller vet nått annat sätt som man skulle kunna göra för att komma med på planet?

ja jag vet ingen riktig diskussion men jag måste bara ha hjälp!
2010-07-07, 00:15
  #2
Medlem
whoodles avatar
Det ska gå bra, har själv åkt dit med provisoriskt pass för något år sedan så sålänge de inte ändrat reglerna så är det bara att åka
2010-07-07, 00:23
  #3
Medlem
Monizes avatar
fan va skönt att höra!

får man fråga när det du var där sist?
2010-07-07, 00:24
  #4
Medlem
Känns väll som att det inom EU borde gå bra.
2010-07-07, 00:31
  #5
Medlem
whoodles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monize
fan va skönt att höra!

får man fråga när det du var där sist?

Jag vär där sent 08 så det var inte speciellt länge sedan
2010-07-07, 00:40
  #6
Medlem
Monizes avatar
det låter fin-fint, men nu måste jag sova men ja jag hör av mig om hur det gick när vi kommer tillbaka om nästa vecka.
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1236878

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback