Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-06, 20:09
  #1
Medlem
jag är en kille på 23 år som för tillfället jobbar på ett medelstortföretag i sverige som fabriksarbetare, jobbat i ca 3år och trivs ganska bra men känner någonstans att det är dags att börja plugga för att få en bättre levnads standard i framtiden, samtidigt känner jag att jag har det väldigt bra för tillfället, mycket med tanke på den rådande krisen. Många i min omgivning som tycker jag ska fortsätta jobba, vad ska jag göra?

Jag har egentligen inte vetat riktigt vad jag vill men under tiden på företaget har intresset kring personal och arbetslivs frågor vuxit sig allt starkare hos mig. Detta har då resulterat i ett antal ansökningar till olika utbildnigsprogram i ämnet nu till hösten tex. Karlstad, Umeå, Linköping och Örebro personalvetareprogram

Hur är utbildningsprogrammen i fråga?/någon som har gått lr går förtillfället?
Framtidsutsikter för personalvetare?
Citera
2010-07-06, 20:16
  #2
Medlem
om du nu trivs på dit nuvarande jobb så ska du fortsätta jobba enligt mig pga nuvarande arbetsmarknad. personligen sökta jag tonvis med jobb(tack å lov fick ja ett tillslut) men vill du plugga gör det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback