Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-12-11, 18:42
  #37
Medlem
Alla som går runt och inbillar sig att de lagliga hororna utomlands går runt och är rädda, deprimerade, utblottade, osv, borde kolla lite på Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=nLIxDgO6Q4E

Finns flera andra intervjuer också, men det här är den enda jag kollat på. Skulle ni säga att det är synd om den här tjejen? Hon har mer makt över sitt jobb än de flesta.
Citera
2011-12-11, 19:01
  #38
Medlem
gorkijggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Du är som prostituerad helr fri att välja vilka kunder du vill ta emot och hur ofta du vill ta emot dem.

Fast dom kunder som förekommer oftast och betalar bäst finns i regel i den grupp som jag har beskrivit.
Citera
2011-12-11, 19:49
  #39
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkijgg
Fast dom kunder som förekommer oftast och betalar bäst finns i regel i den grupp som jag har beskrivit.
Så illaluktande feta män i 50-årsåldern är de som är stofräsarna i Sverige? Du ska nog fråga dig vilken typ av mindervärdeskomplex du lider av lillkillen.
OnT: Självklart har Betnér rätt i denna fråga, Lagen vi har är ju en morallag (precis som HBL f ö).
Citera
2011-12-11, 20:17
  #40
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkijgg
Fast dom kunder som förekommer oftast och betalar bäst finns i regel i den grupp som jag har beskrivit.
Du har uppenbarligen ingen insyn i branschen så du kan lika gärna hålla tyst.
Citera
2011-12-11, 20:19
  #41
Medlem
AmericanMRs avatar
Personligen tycker jag att prostitution borde vara tillåtet. Mycket annat är tillåtet att köpa och sälja, så varför skulle sexuella tjänster inte kunna säljas?
Citera
2011-12-11, 22:17
  #42
Medlem
gorkijggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Du har uppenbarligen ingen insyn i branschen så du kan lika gärna hålla tyst.

Så en förutsättning för att diskutera saken är att man är antingen hora, torsk, eller hallick. Vilken kategori tillhör du?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback