Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-24, 18:06
  #49
Medlem
Visionstyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesisdivina
Mycket observant! Undrar vad som döljer sig i hans dator?




Men båda ni är ju fan efterblivna, detta handlar inte om "närmande till barn" & "Barnporr"! Man gör så för att överföra kroppsvärme till barnet när de är nyfött/litet.
Citera
2011-04-03, 18:01
  #50
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eobola
http://viewmorepics.myspace.com/inde...mageID=1037410

ingen som lagt märke till bilden??? han ligger där med tröjan över bröstvårtorna, med sin ?8-9? åriga dotter jämte sig, naken från midjan&neråt

Du får nog titta lite noggrannare. Den 8-9 åriga dottern har ett par skrikigt mönstrade mjukisbyxor på, som man ser precis i högerkant av bilden. I övrigt som utvalda kommentarer ovan.
Citera
2011-05-27, 20:44
  #51
Medlem
Fr3ak0uts avatar
Han bor i Tyresö precis som jag gjort över 20 år, fick höra idag av en tidigare granne till idioten att han är nudist, hoppar på sin studsmatta helt naken, hyr ut sin villa till munkar och eldslukare, stått på sergels torg och bjudit in folk på hemmafest hos honom, köpt en amerikansk gammal ambulans och fyllt med högtalare. Hon berättade även att han man aldrig fick tillbaka pengar när varor han sålt varit trasiga utan blev erbjuden något helt annat han hittat på soptippen eller något istället
Citera
2011-05-28, 08:09
  #52
Avstängd
K B - har även dansat naken på gärdesfesten - försöker charma kvinnor som kommer in i butiken - med med hoppet om doppet i sikte.

Driver kollektiv i tyresövillan - och har helgfester - allt i önskan om kvinnoöverskott och hoppet omm doppet
Citera
2011-07-25, 22:56
  #53
Medlem
Chaboks avatar
Billebro - Sveriges största skämt?

http://www.billebro.se/

Att skryta med 30 år i branschen är ju ett ännu större skämt! Vad fan gör dom?
Antar att många här vet vad jag snackar om. Annars googla billebro skit, billebro flashback eller dylikt.

Många jag vet och massa okända personer har blivit lurade av dom jävlarna. Och jag blir riktigt förbannad på den verksamhet som dom försöker driva seriöst. Man betalar för deras grejer, som enligt dom är så himla bra och fungerar så fint och bra, får sakerna... Antingen är det trasigt, helt fel varor, tar sjukt lång tid att ens få dom och så blir man bemött otrevligt. I butiken är det andra grejer än vad man får skickat också. En och annan pryl har faktiskt funkat, men pajat oerhört fort eller brunnit upp. Wtf.

Ringde dom idag för att fråga vad i helvete dom håller på med, har tidigare ringt och blivit bemött som en idiot när jag försöker lära dom vett och etikett. Första samtalet hann jag inte avsluta min mening innan idioten jag pratade med la på luren rakt i örat på mig. Ringde efter det upp och frågade varför han lade på och blev riktigt förbannad och berättade en sanning om företaget som han uppenbarligen tog åt sig av eftersom han sa att jag skulle Hålla Käften.

Frågade då varför dom ens försöker driva företaget seriöst när dom skickar trasiga varor till folk, fel varor och borttappade saker som man inte får någon ersättning av och att dom totalt skiter i det. Och man får heller inte pengar tillbaka i flera fall, dom försöker bara blåsa en på massa skit. Svaret jag fick var: Vi försöker driva företaget så att det ska gå runt, ungefär. Och så sa han att Billebro helt plötsligt blivit väldigt bra, så han erkände ju att dom är/har alltid varit ett piss företag.
Jag frågade ifall jag kunde få snacka med Kent, men han var på semester och då bad jag honom be Kent ringa mig när han är tillbaka. Hmm, hur stor är chansen att Kent ringer mig liksom? Han bryr ju sig inte ens om företaget eller kunderna.

Vadå, driva företaget genom bedrägeri eller? Hoppas dom går under eller blir stämda. Fast vet man vad Billebro innefattar köper man inte därifrån
Glömde dock säga i telefonen att dom borde ta bort sina jävla annonser på blocket som är typ varannan på listan musikutrustning. Det stör mig när jag letar efter riktiga grejjer, samt att "noobs" går rakt in i fällan (säkert en av deras affärsidér med)

Läste även på någonstans på nätet att någon fick en pryl med utländskt nätadapter, men gick med på't fast krävde isåfall en svensk nätadapter. Som han aldrig fick och Billebro hade inte ens något intresse om att hjälpa kunden.

Detta var väldigt skönt och roande att läsa, att dom inte förstår detta själva (rates av kunder) :
http://www.rejta.se/omdome/269239/Billebro+Eventure+AB

Vad fan säger man
Citera
2011-07-26, 00:21
  #54
Medlem
Billebro är kända i ljud & ljus branchen för att just sälja skitprylar, eller iaf ha rent fantastiskt dålig kundservice.
Är det inte ren nippon-pippon-skrot så är det iaf B-märken som är gjorda för hobby-bruk, men marknadsförs som proffs-prylar.

Ett klassiskt marknadsföringstrick är "byggs på samma fabrik som känt-märke-X".
Det kan mycket väl stämma, skillnaden är att det kända märket har kvalitets-krav på sida saker, dvs fabriken måste uppfylla dessa, annars ryker kontraktet. Dock kan de bygga kopior (kinas nationalsport) med liknande utseende, men med sämre komponenter
Citera
2011-07-26, 00:50
  #55
Medlem
För 20 år sedan girerade jag 100 kronor till Billebros postgirokonto för att bli medlem i "Kent´s Club". En kundklubb som det gjordes reklam för i dåtidens Billebro-annonser.

Ingenting hände. Jag väntar fortfarande på de specialerbjudanden och annat spännande som utlovades.

Kent, jag vill ha min hundring tillbaka. Med ränta!

Citera
2011-07-26, 15:38
  #56
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godanli
För 20 år sedan girerade jag 100 kronor till Billebros postgirokonto för att bli medlem i "Kent´s Club". En kundklubb som det gjordes reklam för i dåtidens Billebro-annonser.

Ingenting hände. Jag väntar fortfarande på de specialerbjudanden och annat spännande som utlovades.

Kent, jag vill ha min hundring tillbaka. Med ränta!




Jag har också gått med i någon sån där ljudklubb för 20år hos en av landets kändaste bilstereobyggare och jag fick ett kuvert med lite kopierade papper på några reportage om bilstereobyggen och sen hörde jag inget mer av dom.

För 20 år sedan gick jag även med i en fiskeklubb där det utlovades fiskeresor och möjlighet till förhandstest av nya fiskedrag mm, Fick en T-shirt och keps och sedan var det tvärdött, Året efter kom det ut ett nytt brev att nu jäklar skulle det satsas rejält men efter det brevet hörde jag aldrig något mer från dom igen.

Jag har insett att jag klarar mig bra utan att vara medlem i en massa klubbar av diverse slag och jag har glömt och förlåtit så hänger inte ut några namn.
__________________
Senast redigerad av svengöran 2011-07-26 kl. 15:44.
Citera
2011-07-26, 15:51
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svengöran


Jag har också gått med i någon sån där ljudklubb för 20år hos en av landets kändaste bilstereobyggare och jag fick ett kuvert med lite kopierade papper på några reportage om bilstereobyggen och sen hörde jag inget mer av dom.

För 20 år sedan gick jag även med i en fiskeklubb där det utlovades fiskeresor och möjlighet till förhandstest av nya fiskedrag mm, Fick en T-shirt och keps och sedan var det tvärdött, Året efter kom det ut ett nytt brev att nu jäklar skulle det satsas rejält men efter det brevet hörde jag aldrig något mer från dom igen.

Jag har insett att jag klarar mig bra utan att vara medlem i en massa klubbar av diverse slag och jag har glömt och förlåtit så hänger inte ut några namn.

Du fick i alla fall något av dina klubbar. "Entreprenören" Billebro tog bara emot slantarna och gick därefter i konken!
Citera
2011-07-27, 09:47
  #58
Medlem
rambergsjesuss avatar
Finns ju en underbar tråd om Kent Billebro redan, de brukar väl spamma blocket med skitprylar ganska regelbundet också. Tror inte det är många som handlat av dem som är nöjda, ganska konstigt att Kent inte har näringsförbud än, det är ingen seriös verksamhet iaf

https://www.flashback.org/t871979
Citera
2011-07-27, 17:26
  #59
Medlem
Chaboks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambergsjesus
Finns ju en underbar tråd om Kent Billebro redan, de brukar väl spamma blocket med skitprylar ganska regelbundet också. Tror inte det är många som handlat av dem som är nöjda, ganska konstigt att Kent inte har näringsförbud än, det är ingen seriös verksamhet iaf

https://www.flashback.org/t871979

Den tråden är underbar
Citera
2011-08-08, 14:27
  #60
Medlem
Tänkte ge alla ett stort UTROPSTECKEN ( !!!!! ) för detta företag. har själv varit anställd och vet fuffens som föregår där.
Ringer ni kommer ni sitta i kö, inte för att det är fruktansvärt många som ringer nej, utan för att man inte pallar ta ett samtal för det är alltid nån bitter jävel som har haft problem med sin order.

Grejerna håller ingen kvalité alls och affärsidén är att ha så jävla bra marginal att du kan byta ut prylarna 3 gånger innan vi äns börjar prata förlustaffär (där ingår frakt och arbetskraft).

Fraktfritt är det aldrig, utan ni kommer definitivt få avgifter tro inget annat.
Märkena Skytec, jaytec, sen självklart billebros "egna" märke ska ni hålla er jävligt långt borta ifrån, med kopplingar som om du skruvar upp lådan inte äns är dragna nånstans osv.

vill påpeka att trots att ni tycker er få bra priser kommer ni ångra er, kent tjänar ungefär 130% efter skatt osv på dessa billiga skit märken. därför han alltid kommer pusha bajset på er, istället för märkes produkterna.


All credd till postorder personen elmo, en mer hårdarbetande människa går inte att få tag i, tycker verkligen synd om den människan.

Den verkliga watt effekten ska ni också ha utkik för, kan helt seriöst säga, dela ALLT med minst 2
säger han 3000 w, då är det kanske 2000w peak effekt, runt 1000w rms och kanske 800 program.

sen dessa aktiva lådor, HÅLL ER BORTA. det är nog den största skiten, om ni mot all förmodan ska köpa aktivt från billebro, köp mackie, eller DB inget skytec trots att dom kostar kanske 2000 för en 12" eller nåt.

Passa er riktigt noga iaf! han är en riktigt äcklig människa kent billebro, bullimisk pervers gubbe som borde bli tvångsplacerad om inte minst polisanmäld för sexuella trakasserier, gentemot såväl arbetskollegor samt kunder, har sett han flertalet gånger ragga på tjejer som kommer in med sina Pojkvänner (!?!?!) väldigt friskt erbjuda dom modell jobb osv, självklart får dem inte pengar, utan deras killar kanske får prylar istället.

"Kvinnliga DJ:s / modeller / som kan sälja och göra events, videos och annonser/ marknadsföring även om Villa Livslust"

där har ni ett exempel, den här 'mannen' vill anställa kvinnor för att marknadsföra HANS JÄVLA VILLA, som han har snott grejer från butiken (självklart inte betalat moms osv) för att bygga upp, där han har sina äckliga orgier, vilket ni säkert kan hitta mer information om på facebook där han gärna skryter om att han har över 2000 vänner.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback