Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-05, 22:21
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Ja, dessa produkter, men också nej, se ovan.

Om jag ställer frågan såhär då - finns det någon naturell produkt (alltså utan efedrin och liknande kemiska substanser) som är värd att använda?
Citera
2010-07-05, 23:12
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volk.
Om jag ställer frågan såhär då - finns det någon naturell produkt (alltså utan efedrin och liknande kemiska substanser) som är värd att använda?

Läser du tråden så ser du att alla sagt nej? Finns inga mirakel piller, allt som hjälper är hårt arbete så börja kämpa.
Citera
2010-07-06, 07:08
  #15
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volk.
Om jag ställer frågan såhär då - finns det någon naturell produkt (alltså utan efedrin och liknande kemiska substanser) som är värd att använda?
Ja... om du kan få tag i äkta MaHuang (som innehåller naturligt Efedrin). En sådan produkt var Metabolife, men även (den gamla) Stacker. Detta är dock svårt att få tag i idag, men inte omöjligt om du importerar själv.
Citera
2010-08-17, 02:32
  #16
Medlem
jag beställde en burk med lepigen x-strong igår. har delad uppfattning om den produkten. dels så tänker jag att det bara är bluff, lura folk på cash. vi går på allt osv. men så läser jag en massa skit om folk som verkar ha gått ner med det, jag menar, alla kan inte ljuga och vara sponsrade av företaget. har också hört att det är fejkpiller?

man har ju hört om lepigen som anorektiker kör med och att det är super. det är sån skit jag vill åt. men antar att det bara kr att vara sockerpiller. hur som helst, jag får helt enkelt se. hoppas att skiten kmr snart
Citera
2011-03-14, 14:41
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyat
jag beställde en burk med lepigen x-strong igår. har delad uppfattning om den produkten. dels så tänker jag att det bara är bluff, lura folk på cash. vi går på allt osv. men så läser jag en massa skit om folk som verkar ha gått ner med det, jag menar, alla kan inte ljuga och vara sponsrade av företaget. har också hört att det är fejkpiller?

man har ju hört om lepigen som anorektiker kör med och att det är super. det är sån skit jag vill åt. men antar att det bara kr att vara sockerpiller. hur som helst, jag får helt enkelt se. hoppas att skiten kmr snart

har lite för många sidor öppna och råkade skriva i fel forum. sorry.
__________________
Senast redigerad av misscolombo 2011-03-14 kl. 15:01. Anledning: råkade skriva i fel forum
Citera
2011-03-14, 15:17
  #18
Medlem
Tjacktorsks avatar
Sen när byggde man rom på 1 dag
Vill du gå ner fort så kör på fett sugning.

Jag själv gick upp 22 kilo, det jag har gjort är att gå ut och gå 1 Tim innan frukost (bästa) samt 1 gång på dagen.
Tränar 4 dagar i veckan (inget man får en wow känsla av att gå ner i vikt på)
Men det gör alltid något, samt lagt om kosten.

Det tar tid, bara inse det.
Finns inget piller i världen som gör att du kan sitta vid datorn och gå ner i vikt.
Citera
2011-05-29, 20:07
  #19
Medlem
Wizls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsk
Finns inget piller i världen som gör att du kan sitta vid datorn och gå ner i vikt.
Nej nej, inte alls. *ironi*
Citera
2011-05-29, 20:12
  #20
Medlem
"If you could buy something to get six pack abs, don't you think everyone would have them?" -Scooby
Citera
2016-11-19, 18:33
  #21
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Jag har ett halvt pack av dessa som jag åt mycket av när jag var liten....har dragit på mig några oönskade kilo igen så tänkte testa...Minns att jag hade svårt att svälja dem men jag var typ 11 så..
Tror även att jag kräktes av dom då jag försökte att fasta med dom haha! Men jag har enorma problem med att spy av att INTE äta Tror verkligen inte att jag använde dem lång tid nog att märka någon skillnad. Men om man använder dom rätt så ser jag inte varför det inte skulle fungera.
Citera
2016-11-19, 20:21
  #22
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaeYeonGoo
Jag har ett halvt pack av dessa som jag åt mycket av när jag var liten....har dragit på mig några oönskade kilo igen så tänkte testa...Minns att jag hade svårt att svälja dem men jag var typ 11 så..
Tror även att jag kräktes av dom då jag försökte att fasta med dom haha! Men jag har enorma problem med att spy av att INTE äta Tror verkligen inte att jag använde dem lång tid nog att märka någon skillnad. Men om man använder dom rätt så ser jag inte varför det inte skulle fungera.


Finns inga lagliga "fettförbrännare" som funkar. De ingredienserna gör nog en extremt marginell skillnad i praktiken. Ett kaloriunderskott är ett måste oavsett,för viktnedgång, onödigt att lägga pengar på produkter i hopp om att det ska bränna fett helt magiskt, öka ämnesomsättningen osv som produkterna utlovar.
Citera
2017-01-01, 13:03
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Skaffa Efedrin. Funkar kanon om du vill gå ner i vikt snabbt... innan de bygger upp tolerans vill säga.

var kan man köpa efederin då
Citera
2017-01-01, 13:31
  #24
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
var kan man köpa efederin då


Det är receptbelagt, och även dopingklassat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback