2010-07-04, 17:15
Medlem
Hej! Jag minns att jag under vista/XP alltid hade en jobbig tidigare flik under startmenyn som jag var tvungen att radera saker ifrån. Dom sakerna jag raderade var självklart porrfilmssnuttar som jag spelat upp från min mediaplayer. Ingen stor grej men gillade endå inte att det stod "asianslutfucks" osv när man klickade på "tidigare"

Jag hittar inte den ny med w7, men misstänker att den kanske ligger och spökar någonstans och då jag helst vill slippa att upptäcka den vid ett annat tillfälle så undrar jag ifall någon på rak arm vet vart detta kan ligga?

tacksam för svar.
Citera
2010-07-04, 17:23
Medlem
Joomlas avatar
Om du spelar upp filmen "litensexigasiathora.avi" med t.ex VLC, kan man se historik över uppspelade filmer.

Om VLC ligger i listan över senast använda program på start menyn (dvs typ hela vänstra sidan) så finns det en pil på högra sidan av "knappen".
Håll musen på den och vipps, historiken över senaste spelade filmer dyker upp.

Detta gäller även firefox, internet epxlorer m.m
senaste besökta sidorna dyker upp.
Citera
2010-07-04, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Om du spelar upp filmen "litensexigasiathora.avi" med t.ex VLC, kan man se historik över uppspelade filmer.

Om VLC ligger i listan över senast använda program på start menyn (dvs typ hela vänstra sidan) så finns det en pil på högra sidan av "knappen".

Såg&tog bort det nu, tack.

Kan man inte ställa in så att det aldrig sparas så att man slipper radera det hela tiden?
Citera
2010-07-04, 18:05
Medlem
Buckshootas avatar
Citat:

CCleaner is your friend!
Citera
2010-07-04, 20:17
Medlem
förresten;
Jag undrar om det räcker med att gå in på verktyg-internalt-ta bort och rensa allt där, plus radera bort alla tidigare uppspelta filmer från den där pilen brevid "Knappen" för att få bort att porr spår från datorn?
Citera
2010-07-04, 20:46
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordon
förresten;
Jag undrar om det räcker med att gå in på verktyg-internalt-ta bort och rensa allt där, plus radera bort alla tidigare uppspelta filmer från den där pilen brevid "Knappen" för att få bort att porr spår från datorn?
Det enklaste är väl att ha en genväg på skrivbordet. Ta bort ikonen från startmenyn om den dyker upp.

OBS! Om du fäster program *på den lilla menyraden* (har fan glömt vad den heter ) så kan man klicka och dra uppåt på programmet. Historiken för öppnade filer syns nu.
Citera
2010-07-04, 23:52
Medlem
Citat:
Det enklaste är väl att ha en genväg på skrivbordet. Ta bort ikonen från startmenyn om den dyker upp.

OBS! Om du fäster program *på den lilla menyraden* (har fan glömt vad den heter ) så kan man klicka och dra uppåt på programmet. Historiken för öppnade filer syns nu.

vilken genväg?
vilken ikon?

och fattar inte det sista stycket heller. Sorry om jag är sjukt korkad men hänger verkligen inte med i det du sa alltså:S
Citera
2010-07-05, 00:21
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
vilken genväg?
vilken ikon?

och fattar inte det sista stycket heller. Sorry om jag är sjukt korkad men hänger verkligen inte med i det du sa alltså:S
Menar att det är lättare om du har en genväg till din mediaspelare på skrivbordet.
Citera
2010-07-05, 12:23
Medlem
Citat:
Menar att det är lättare om du har en genväg till din mediaspelare på skrivbordet.

ok, men frågan var:

"Jag undrar om det räcker med att gå in på verktyg-internalt-ta bort och rensa allt där, plus radera bort alla tidigare uppspelta filmer från den där pilen brevid "Knappen" för att få bort att porr spår från datorn? "
Citera
2010-07-05, 22:03
Medlem
Citat:
ok, men frågan var:

"Jag undrar om det räcker med att gå in på verktyg-internalt-ta bort och rensa allt där, plus radera bort alla tidigare uppspelta filmer från den där pilen brevid "Knappen" för att få bort att porr spår från datorn? "

Ingen som kan svara!? kom igen nu grabbar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in