• 1
  • 2
2010-07-02, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joeyopal
Om jag tillagar det här och någon ringer och frågar vad jag lagar för mat brukar jag ljuga och säga ngn annan maträtt
Fegis.
Citera
2010-07-02, 01:12
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeyopal
Om jag tillagar det här och någon ringer och frågar vad jag lagar för mat brukar jag ljuga och säga ngn annan maträtt

Så jäkla svenne lamt men ack så gott ibland
Citera
2010-07-02, 07:28
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Trevligt att jag köpte mig en bit billig kassler idag. Får bli någon slags variant av recepten ovan till middag imorgon. Har en känsla av det blir godare att byta ut ketchupen mot Heinz Chilisås.
Absolut, det blir det ju... tog ketchup mest för att det har alla hemma (för det mesta).
Citera
2010-07-02, 21:52
Medlem
Går nästan att köra en "Flygande Jakob" på detta men med kassler istället för kyckling!
Du saknar bara lite banan!
Citera
2010-07-02, 22:07
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerblatt67
Går nästan att köra en "Flygande Jakob" på detta men med kassler istället för kyckling!
Du saknar bara lite banan!

Note to self: Läs inte FB samtidigt som du äter.

Bara tanken på banan i maten skickar vad jag ätit i retur....
Citera
2010-07-03, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Note to self: Läs inte FB samtidigt som du äter.

Bara tanken på banan i maten skickar vad jag ätit i retur....

visst banan kanske inte passar in i maten men om det passar in i något så är det flygande jacob! bara såsen och allt med det hela är underbart! tack för tipsen fick ihop en riktig go middag :P
Citera
2010-07-03, 13:12
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmill
visst banan kanske inte passar in i maten men om det passar in i något så är det flygande jacob! bara såsen och allt med det hela är underbart! tack för tipsen fick ihop en riktig go middag :P

Kan inte med varm banan alls, kommer ihåg när en polare beställde hawaii pizza (den enda som fanns med annanas då) och det var banan på. Vi sa till om ingen banan men pizzakillen glömmde bort det utan plockade bort bitarna när pizzan var klar, jag kunde inte äta den för det smaka bara varm banan...

Är en av dom få saker jag inte klarar av att äta (tillsammans med lever)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in