Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-07, 00:23
  #7765
Medlem
samotis avatar
[quote=crabbman]
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfem
Var god och ta syrsa-hatet någon annanstans!! Vi vill läsa om dubbelmordet.... Inte höra på ditt skitsnack!



DM är känd för att vara en tung narkoman, han satt just för det och mucka för inte så länge sen. Kanske han gick på rehab där inne och blivit ren, men oddsen säger väl mest emot då riktiga pundare som han återfaller i samma kretslopp
Rehab är nytt ord, själv brukar jag använda mig av förvarning.Är det nån som sitter på motivation avd, så är det bara för att lura systemet, d.v.s få snabbare permissar, eller ART-program, eller studerar bara sen att säga kolla vilken förändring jag har gjort.
Citera
2012-08-07, 00:54
  #7766
Medlem
minkks avatar
Förväntad dom från TR's oneutrala sida, ny omgång att vänta i Hovrätten ska bli intressant. Att P L**do fick så hårt straff var förvånande bevisningen mot han var jävligt svag.
Citera
2012-08-07, 09:49
  #7767
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfem
Var god och ta syrsa-hatet någon annanstans!! Vi vill läsa om dubbelmordet.... Inte höra på ditt skitsnack!
Du kan väl inte uttala dig om vad andra än du själv vill läsa, dumma jävla negerröv.

Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Du är bara avundsjuk person, men de audi du pratar om kostar cirka 100000kr.Det är allt import från Tyskland.Här panta burkar så kanske kan du köpa en sån vacker dag, din avund-sjuke jävel http://www.autoscout24.se/Details.as...98263520000000
källa på det? Du är bränd, vad då tvätta,stryka,klippa.De har fastigheter, butiker, restauranger,banker,affärer alla är inte kriminella.
Avundsjuk på de här jävla packet är det sista jag är. Syrianer är ett av de lägst stående folkslagen på hela jordklotet och respekteras bara av syrianerna själva.

Och jag måste nog säga att det är högst relevant att i denna tråd konstatera att nätverkets kriminalitet har sitt ursprung inte bara i syrianernas bergsturksmentalitet utan även i ett utbrett narkotikamissbruk bland såväl ledare som fotfolket. Det är inte bara DM som lyckats knarka sönder sin hjärna om någon nu skulle tro det.

För att besluta om den här typen av brott liksom att klara av att genomföra dem krävs det en del knarkande. Strukturen är ganska klar, nätverket ser till att göra småkillar beroende av kokain för att sedan utföra tjänster när de väl börjat skuldsätta sig som en konsekvens av missbruket. Syrsorna är ju kända för att utnyttja inte minst representanter ur det egna folkslaget, inom ramen för en sorts social kannibalism. (Detta beteende är onekligen något för en kulturantropolog att ta tag i).

BK är antingen bergsturkarnas bergsturk, d.v.s. fullkomligt galen, eller mer sannolikt en kolatorsk han också. Det har förmodligen BA sett till. BA är garanterat också kolatorsk. Som jag skrivit tidigare, syrsor verkar ha lätt för att torska dit.

Under alla förhållanden är det lått att konstatera att syrianernas kultur i kombination med knark är en livsfarlig kombination, litet som nitro och glycerin.
Citera
2012-08-07, 10:26
  #7768
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlwinkel
Du kan väl inte uttala dig om vad andra än du själv vill läsa, dumma jävla negerröv.


Avundsjuk på de här jävla packet är det sista jag är. Syrianer är ett av de lägst stående folkslagen på hela jordklotet och respekteras bara av syrianerna själva.

Och jag måste nog säga att det är högst relevant att i denna tråd konstatera att nätverkets kriminalitet har sitt ursprung inte bara i syrianernas bergsturksmentalitet utan även i ett utbrett narkotikamissbruk bland såväl ledare som fotfolket. Det är inte bara DM som lyckats knarka sönder sin hjärna om någon nu skulle tro det.

För att besluta om den här typen av brott liksom att klara av att genomföra dem krävs det en del knarkande. Strukturen är ganska klar, nätverket ser till att göra småkillar beroende av kokain för att sedan utföra tjänster när de väl börjat skuldsätta sig som en konsekvens av missbruket. Syrsorna är ju kända för att utnyttja inte minst representanter ur det egna folkslaget, inom ramen för en sorts social kannibalism. (Detta beteende är onekligen något för en kulturantropolog att ta tag i).

BK är antingen bergsturkarnas bergsturk, d.v.s. fullkomligt galen, eller mer sannolikt en kolatorsk han också. Det har förmodligen BA sett till. BA är garanterat också kolatorsk. Som jag skrivit tidigare, syrsor verkar ha lätt för att torska dit.


Under alla förhållanden är det lått att konstatera att syrianernas kultur i kombination med knark är en livsfarlig kombination, litet som nitro och glycerin.

Över 15000 avlyssnade samtal och ändå lite information tyder på stor försiktighet,planering.Kola torsk du verkar vara säker men säger du sannolikt kollatorsk. de är inte kollatorskar, då hade de pissat i tanken istället för att tanka bensin.Impulsiv har de inte varit utan planeringen har varit bra med tanke på span, och 15000tusen samtal.Detta har varit i gång flera år, en kollatorsk kunde aldrig ha planerat detta.
Citera
2012-08-07, 10:30
  #7769
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Kola torsk du verkar vara säker men säger du sannolikt kollatorsk. de är inte kollatorskar, då hade de pissat i tanken istället för att tanka bensin.
Bland det konstigaste jag läst på Flashback. Vad är det du försöker säga? På svenska tack bruschan...
Citera
2012-08-07, 12:08
  #7770
Medlem
VikingaGermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlwinkel
Bland det konstigaste jag läst på Flashback. Vad är det du försöker säga? På svenska tack bruschan...

Mer eller mindre alla på FB har insett att du, din mor eller din dotter har blivit våldtagen och slagen av en neger eller sandneger. Vi har fattat att det...Tråkigt att höra att din mamma väljer smuts till sällskap. Men du behöver inte gå O T för det! Är du inte en feg fjant så borde du åka till Slöddertälje eller Rinkeby och slå några negrer, men förmodligen är du en tönt som är kaxig bakom skärmen!!
HÅLL DIG TILL ÄMNET!

Jag är på varken SN eller Xteams sida men vet att Berno är den enda som är "schysst" av dessa..Alla andra blåser sin bästa polare för rätt summa. Det verkar som att det är kört för Berno, kan inte se hur HR ska göra en annan bedömning..
Citera
2012-08-07, 12:13
  #7771
Avstängd
samadagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingaGermannen
Mer eller mindre alla på FB har insett att du, din mor eller din dotter har blivit våldtagen och slagen av en neger eller sandneger. Vi har fattat att det...Tråkigt att höra att din mamma väljer smuts till sällskap. Men du behöver inte gå O T för det! Är du inte en feg fjant så borde du åka till Slöddertälje eller Rinkeby och slå några negrer, men förmodligen är du en tönt som är kaxig bakom skärmen!!
HÅLL DIG TILL ÄMNET!

Jag är på varken SN eller Xteams sida men vet att Berno är den enda som är "schysst" av dessa..Alla andra blåser sin bästa polare för rätt summa. Det verkar som att det är kört för Berno, kan inte se hur HR ska göra en annan bedömning..

Klockrent inlägg! (Första stycket). Han är jobbig och korkad. OFFT hela vägen!
Citera
2012-08-07, 12:16
  #7772
Medlem
Ahvenmaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Över 15000 avlyssnade samtal och ändå lite information tyder på stor försiktighet,planering.Kola torsk du verkar vara säker men säger du sannolikt kollatorsk. de är inte kollatorskar, då hade de pissat i tanken istället för att tanka bensin.Impulsiv har de inte varit utan planeringen har varit bra med tanke på span, och 15000tusen samtal.Detta har varit i gång flera år, en kollatorsk kunde aldrig ha planerat detta.

Det där var ganska svårt att förstå. Sedan heter det nog "kola", med ett "l".

Men du är väl själv syrian. Är kolamissbruk hyfsat vanligt bland syrianer eller är det inte?
Intressant att veta om man ska försöka komma tillrätta med bakomliggande orsaker till det faktiska haveriet inom den syrianska gruppen. Oavsett om man tycker att det är rättvist eller inte, så kommer misstron mot syrianer att leva kvar i årtionden. Handling och konsekvens...
Citera
2012-08-07, 13:51
  #7773
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahvenmaa
Det där var ganska svårt att förstå. Sedan heter det nog "kola", med ett "l".

Men du är väl själv syrian. Är kolamissbruk hyfsat vanligt bland syrianer eller är det inte?
Intressant att veta om man ska försöka komma tillrätta med bakomliggande orsaker till det faktiska haveriet inom den syrianska gruppen. Oavsett om man tycker att det är rättvist eller inte, så kommer misstron mot syrianer att leva kvar i årtionden. Handling och konsekvens...

1.Du leker professor i stavning.
2.Alla som skriver här är inte syrianer.
3.Kola missbruk bland syrianer? När du säger syrianer, då menar du hela folkslaget som sådan. Alltså hur ska man ta reda på det?Skicka ut enkät till alla syrianer, hur många gram per dag, glöm inte skicka enkäten till 70-årliga gubbar/kvinnor också. Därför säger jag ring poolia de kan kanske hjälpa dig, eller SCB.Det är väl ingen som ställer sig på torget och skriker jag använder så och så mycket droger.Du delar in människor i fack när du säger syrianska gruppen/ det är kollektivt ansvar, syrianska haveriet skulle säga samhälle haveriet . miss tron mot syrianer att leva kvar i årtionden? Som den har varit bättre innan, därför säger jag vem bryr sig vad andra tycker.Livet går vidare.Om man ska vara petig som du är, så finns det ingen ord som heter kola, utan det är slang ord. Det kana vara ladd också det använder man i STHLM. Kokain så stavar man det.
__________________
Senast redigerad av samoti 2012-08-07 kl. 14:01.
Citera
2012-08-07, 18:52
  #7774
Medlem
Vanligtvis skulle restriktionerna hävas men man vet ju aldrig, någon som vet om de hävts för BK?
Citera
2012-08-07, 18:58
  #7775
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glock19c
Vanligtvis skulle restriktionerna hävas men man vet ju aldrig, någon som vet om de hävts för BK?
De står kvar, undrar när de ska upp i hovrätten??? 6-12 månader???? Då har de suttit nästan tre år på häktet.
Citera
2012-08-07, 19:50
  #7776
Avstängd
svennebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
De står kvar, undrar när de ska upp i hovrätten??? 6-12 månader???? Då har de suttit nästan tre år på häktet.

Hur förhåller sig vanliga syrianer till näteverket och Dany Moussas gäng? Har folk tröttnat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback